@ Trotsemams: ik voel me ook niet alsof ik er energie voor heb hoor. Maar over 1,5 week moet dat verslag er wel liggen en zit niet te wachten op vertraging met mijn studie. Heb volgende week ook nog een tentamen. Heb er zo naar uigekeken na 24 juni gewoon klaar te zijn. Zou echt heel erg balen als ik uitloop heb. Maar betekent wel dat de rest nu allemaal blijft liggen! Gelukkig heb ik inderdaad een lieve man die de rest dan oppikt en die een beetje voor me zorgt. Lief is dat... het is zo fijn als je dan gewoon lekker een keertje met de auto uit je werk gehaald wordt enzo Ik hoef maar een kik te geven en hij rent voor me hoor, haha! Misschien ook nog een beetje schuldgevoel over vrijdag? Ik ben trouwens echt ZO blij dat ik besloten heb niet te gaan studeren volgend jaar! Dat had ik niet getrokken volgens mij!
Trotsemams; Nog niet echt, vind internet veels te verwarrend, zooooveeeel jurken. Dus ga binnenkort gewoon naar een winkel Is met voorbedachte rade natuurlijk, stel dat ik snel zwanger raak, ben ik al bevallen voor onze trouwdag, dus moet nog slank een jurk passen Maar moet natuurlijk wel een jurk uitzoeken die ze eventueel uit kunnen leggen naar een dikke buik.. Maar hoe ik dit subtiel ga doen weet ik nog niet Misschien eerst maar eens zwanger worden Zussie, ik las dat ook! Het zal je inderdaad maar gebeuren. Verder lees ik hier op het zwanger worden forum regelmatig een topic wat opgestart wordt door een meisje wat 9 maanden bezig is. Elke week of twee weken start ze hier een nieuw topic over.. Vind dat best sneu, meisje voelt zich waarschijnlijk onzeker, maar van de andere kant werkt zoiets me af en toe best op de zenuwen dat daar dan elke twee weken een nieuw topic over geopend wordt.. Sorry, bedoel het niet lullig, maar moest het ff kwijt Weet niet of het jullie ook opgevallen was..
was mij ook niet opgevallen. Weet ook niet helemaal waar je precies op doelt. Yara, weten jullie al een datum dat jullie gaan trouwen? Lastig dat je idd een jurk wilt waar je ook eventueel zwanger in moet kunnen. Vooral lastig doordat je er nu nog niks over kwijt wilt haha. Maar je hoort het vaker dat mensen opeens zwanger zijn terwijl ze al een jurk hadden uitgezocht dus het moet vast goed komen bij jullie!
Haha maakt niet uit dan Is ook niet dat ik er iets mee te maken heb verder ofzo Wij gaan trouwen op vrijdag 13 juli 2012 (Zijn niet bijgelovig)Vandaar dus als ik voor oktober zwanger raak, ben ik al bevallen voor onze trouwdag En dat is ook zo, maar wil wel dat mn jurk ook mooi is tegen de tijd dat ik een dikke buik zou hebben.. Dit wel alles in de hoop dat ik snel zwanger raak, ben me er heel erg van bewust dat het ook nog wel even kan duren hoor!
Dat is lief van je man zussie.Die van mij is niet altijd het meest hulpvaardig,maar wel als het ècht nodig is.En dat waardeer ik dan ook enorm.Ik vind dat zorgzame ook wel schattig Yara,ja dat is ff uitzoeken hoe je dat doe.Mss jurken passen en later een keer alleen terug gaan naar de verkoopster om het te bespreken?Moet trouwens denken aan een mooi gedichtje (volgens mij van Toon Hermans).. "Ik zie het in je ogen,ik zie het in je blik.Wij trouwen met z`n drie`en.Jij,de baby en ik. Zoiets was het iig,wel zoetsappig maar mooi vind ik.
Ahh dat is wel mooi Heb eerst altijd gezegd dat ik liever niet wilde trouwen met een dikke buik.. Maar daar ben ik heeeel snel weer vanaf gestapt! Had natuurlijk ook absoluut niet verwacht dat mijn vriend mij ten huwelijk zou vragen, en omdat we in juli van start gaan.. Vind het nu eigenlijk wel mooi om met buik te trouwen En ach, we zien het wel, lijkt me helemaal fantastisch om al een kleine te hebben tegen die tijd, maar weet dat de kans enorm klein is.. Verder las ik net dat Lily Allen weer zwanger is, vindik echt fantastisch, omdat ze vorig jaar haar zoontje met zes maanden zwangerschap verloren is.. Vind haar tof en een goeie zangeres
Ik voel me even wereldvreemd haha ik ken Lily Allen niet. Trouwen met een dikke buik is ook wel bijzonder. Zo is je kleine er meteen al een beetje bij terwijl het nog niet is geboren!
Lily Allen is van verschillende top 40 hits; Smile, Fuck You, Not Fair YouTube - ‪Lily Allen - Not Fair‬‏ Jup, is inderdaad echt bijzonder. Ach we zien wel, kan ook jurken gaan passen als ik zwanger ben, dan weet ik tenminste hoe of wat Ik zie wel
Haha gelukkig maar! Ga er weer vandoor meiden! Ben er vanavond weer eens niet (voor de verandering), ga eerst sporten en dan zwemmen Tot morgen!
Jaa zeker normaal doe ik vandaag zwemmen en morgen sporten, maar morgen worden vriend en ik geknipt, dus dan kunnen we niet, donderdag wil vriend perse series kijken, dus dan maar allebei vandaag
Nu ik er vanmorgen zo vroeg uit was, ben ik echt heel mijn tijdsbesef van de dag kwijt. Ik heb het idee dat het al 20uur in de avond is haha. Het eten staat klaar om opgezet te worden en ik zit nu goed mijn toets door te nemen voor volgende week. Nu maar hopen dat het dan na de eindpresentatie wel lukt.
Weet je, nu ik vandaag mijn nichtje heb gehad he, vind ik het ook weer heerlijk om, zo als nu, lekker op de bank te zitten met de laptop op schoot en mijn toets leerstof (nou oke, dat laatste is niet lekker). Misschien klinkt het gek, en geloof me, ik vond het echt heerlijk dat ze er was...geniet echt van haar en ze is me nooit teveel maar nu ze weg is, vind ik het ook weer heerlijk. Die rust en dat je nu even niet steeds op haar hoeft te letten...toch ook fijn. Als ik dit dan bedenk bij mezelf, dan vraag ik me wel eens af hoe dat zal zijn met een eigen kleintje. Of dit nu een gekke gedachte van mij is of dat dat normaal is doordat het niet je eigen kind is. Je gaat tenslotte niet met de zwangerschap enz mee maar je rolt er meteen middenin. Wie heeft er ook wel eens zo'n gevoel of ben ik nu heel raar? Over een kleintje van ons zelf hebben we ook echt wel heel bewust nagedacht. het is niet dat het zomaar een bevlieging is, zo ben ik zelf niet maar ik vind dti zomaar een rare gedachte van mezelf.
@lentekind, daar hebben wij het ook wel over gehad vooral als we savonds op de bank hangen , rustig een filmpje kijken, snackje erbij, hondje bij de voeten dan zegt vriend wel eens, straks is deze rust weg dan staan we steeds op om naar de baby te gaan, dus niet meer relax een filmpje of programma kijken achja ik heb het er graag voor over! en een baby is ook weer niet 24 uur per dag wakker gelukkig niet solliciteren staat op een laag pitje, ik kijk wel af en toe of er wat tussenstaat maar verder niet meer mee bezig geweest is misschien ook omdat ik een optie heb om bij een kennis te gaan werken die nog iemand zoekt voor 3 dagen in de week , is dan wel alleen receptioniste dus wat minder in functie dan nu maar dat vind ik niet zo erg. ben er namelijk nog niet helemaal over uit wat ik wil. Dit werk is prima, kan ik ook goed combineren als er straks een kleine is die weer naar school gaat bedoel administratie is er altijd, er vaak word het ook in ochtenden of middagen verdeeld dus dat zou goed gaan. maar ik zie er weinig uitdaging meer in. Maar heb dat nog al snel. na 3/4 jaar heb ik het ergens wel weer gezien en wil ik een hele andere kant op. dus nog ff stof tot nadenken. Bedacht me net trouwens.. de eerste afspraak bij de verloskundige nemen jullie vriend/man mee ?
Ja, mijn vriend gaat mee. Weet hij zelf misschien nog niet haah maar wel zo netjes om je beide voor te stellen. Ze gaan de eerste keer ook veel vragen stellen en dan mag hij daar ook antwoord op geven. Ik snap wat je bedoelt met d erust in de avond op de bank. Dat zal bij ons ook komen te vervallen, of we zitten gezellig met z'n drieen. als ik mijn vriend met die kleine van mn zus zie....oh, ik smelt!
Ik vind dat niet raar hoor... ik denk er ook wel eens over na.. Als ik dan vrienden observeer met een kindje dan zie ik wel hoe druk het is en dat je daar gewoon 24 uur per dag mee bezig bent... Maar ik heb ook al meerdere stelletjes horen zeggen dat ze blij waren dat ze weer bij hun kindjes waren, nadat ze een weekendje met zijn tweetjes weg waren geweest. Ik denk wel dat een eigen kindje dusdanig deel uitmaakt van je leven dat je het inderdaad enorm mist als het er even niet is... wat niet wegneemt dat het wel heel lekker is als ze even op bed liggen of even een nachtje bij oma zijn ofzo Soms realiseer ik me ook echt wel dat als we een kindje hebben, we nooit meer 'vrij' zijn. Met 1 kind gaat dat dan misschien nog wel, maar zodra je er meerdere hebt ga je helemaal niet gemakkelijk meer even ergens naartoe enzo... Tuurlijk heb ik dat er voor over, maar soms heb ik ineens een bevlieging dat ik denk: 'wil ik dit eigenlijk wel?'. Denk inderdaad dat dat wel goed komt zodra ik zwanger ben. Dan kan ik niet meer terug en gaan we ervan maken wat er er van kunnen maken!
Zussie, idd, precies dat gevoel wat jij omschrijft. Fijn dat jullie er net zo over denken haha zijn het toch niet m'n hormonen van vandaag haha Ik had vanmorgen de eerste framboos van ons struikje. De tweede heb ik er voor mijn vriend af gehaald. die ligt op zijn bordje. die dingen zijn lekker, jammer dat er nog maar zo weinig aan zitten in het eerste jaar haha
Ik ga even op bed liggen en een beetje tv kijken. Voel me echt ellendig... Grieperig... Hoop echt dat ik morgen niet ziek ben! Heb gelukkig wel lekker veel gedaan voor school vandaag, dan mag ik nu ontspannen van mezelf! De rest komt dan komend weekend wel! Misschien tot vanavond!