Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    beterschap zussie!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ahhh zussie, beterschap en rust maar goed uit! En vergeet vooral niet te eten ook al heb je daar geen trek in, daardoor zul je je wel weer eerder beter voelen.

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Vanuit bed met de IPod :p
    Heb mijn best gedaan met eten!
    vanavond welcome home kijken!

Dit typt echt lastig dus ik zeg tor morgen!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zelfs vanuit bed kom je hier kletsen! hup dat ding uit en rusten jij! en eten :D
    tot morgen en succes morgen met het huisje bekijken, hopelijk is het nu wel echt wauw en precies wat jullie zoeken

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha we moedigen allemaal aan om te eten ;) morgen als zussie komt is het eerste van onze kant, 'en, heb je gegeten?'hahaha

Zeeb, ik vertelde net onder de douche aan mijn mannetje dat ik het atlijd zo leuk vond dat wij zo gelijk op liepen en dat jij nu een dag achter loopt. We zitten nog wel redelijk gelijk en het kan bij mijn volgende ronde ook nog alle kanten op, maar vind het wel jammer. ik was wel benieuwd hoe dat met de toekomst zou gaan maar die toekomst is nu al.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja inderdaad, was zo leuk alles gelijk
    maar heb niet het idee dat ik vandaag nog ongesteld ga worden.
    op de een of andere manier heb ik nu het idee dat het nog dagen gaat duren maar dat zou dan weer niet echt kloppen met mn eisprong van 2 juni , tenmiste stel dat het nog 5 dagen duurt

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Misschien morgen... het kan. Je hebt al een paar dagen steken in je buik. Dan loop ik een dag voor op jou ipv jij op mij. Het kan nog.

8. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Beterschap zussie!!
    Lekker gtst kijken in bed;)!

Wat vinden jullie van me banner :) haha.
    Fleurt het een beetje op :D

Me vriendin en schoonzus krijgen over 2 weken te horen wat ze krijgen.. Ik ben zooo benieuwd!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    spannend zoemeisje. Heb jij een voorkeur voor wat jullie willen ?

Wij eerst wel maar nu we ervoor gaan maakt het ons echt niet uit, en vinden we van zowel jongen als meisje dingen heel erg leuk en weer ''minder leuk/lastig''

Hopelijk morgen ja. Probeer er niet aan te denken maar dat is nogal lastig :p
    hoe is het nu bij jou lente, nog heel licht of toch wel doorgezet ?

welcome home is niet zo'n leuke aflevering deze week

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    ow zijn jullie nu allemaal weg?
    Lente,ik vind het geen rare gedachtes hoor.Ik denk dat de meeste die twijfel wel een beetje hebben.
    Ik heb zelf de eerste jaren niet ervaren dat ik graag zonder de kindjes was.Ondanks dat we best zware tijden hebben gehad (met de jongste vooral).Consant gebroken nachten enz,maar hem daarvoor laten logeren vond ik te ver gaan.
    Dat is gewoon een gevoel,wat zo sterk is....de liefde voor je kindje(s)..Dat maakt dat je echt heel veel aan kan.Meer dan je nu zou kunnen bedenken denk ik.

En ooit komt er een moment dat je wel blij bent dat ze even niet thuis zijn,dat ze gaan logeren ofzo.En dan ben je `s morgens nog gewoon om 6.30 wakker omdat er dat nu eenmaal zo ingebakken zit :D I love it haha

Leuke banner zoemeisje!En leuk dat je vriendin en schoonzus het binnenkort weten.Mag jij het dan ook weten?

Zussie,beterschap!!!

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik ben niet weg hoor trotsemams :) zit weer te surfen en heb net weer wat op marktplaats gezet na mn opruiming van laatst dus hopelijk raak ik weer wat kwijt :)

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Jij hebt het als het goed is zelf ervaren met je kinderen mams, de gevoelens die je erbij hebt. Ik denk ook dat het anders is als het je eigen kind is. Je maakt dan ook eerst het proces van zwanger zijn mee en daarna de geboorte, ik denk dat dat zo'n verband met je maakt dat je daarna niet zonder elkaar kan. Maar zoals nu, vond het ook wel weer fijn dat ze naar huis ging haha. Denk dan maar dat het komt omdat het niet 'eigen' is.

Het is wel doorgezet Zeeb alleen nog niet heel hevig. Denk dat dat morgen komt. Dat had ik tenminste ook altijd met de pil. De tweede dag was erger. Maar goed, ik was het nu vanaf vanmorgen 5.30 dus dat moet niet uitmaken haha. Dit voelt al als 2 dagen hahaha

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb al de hele dag iets vreemd, begon gisteravond eigenlijk
    maar kan het niet vinden/zoeken op google want kan het ook niet omschrijven en weet ook niet precies waar ik het voel.
    nouja het kan het wel voelen op de plek maar verder niet plaatsen. tja jullie snappen het vast ook niet.
    maar het is vervelende 'pijn' en begint me nu wel te irriteren

14. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ohh heel verhaal getypt... alles weg! Haha zat in de film op net 5 haha.

@trotsemams ja:) ze gaan het allebei vertellen :D dat wordt shoppen!!
    Ben bang dat ik dan helemaal doorsla haha van al die schattige baby kleertjes.
    Maa dan kom ik hier weer even alles van me aftypen haha jullie kunnen het hendelen, manlief niet ;)

@zebra In mijn gedachten is alles in 'meisjes stijl'.. weet niet hoe dat komt..
    Vindt een jongen ook heel erg leuk, lekke stoer :)..

Vroeger ging mijn voorkeur wel uit naar een meisje omdat ik een hele erge slechte band heb met mijn moeder dacht ik, dat wil ik nooit mee maken.
    Had daardoor heel sterk het beeld, een meid trekt naar de vader en de zoon naar de moeder.
    Maar ga nu 1 x in de 2 weken naar de psygoloog en zie nu in dat je juist ook een hele mooie 'moeder dochter band' kan hebben.

We hebben nu een echt meiden huis met 2 chichuahua teejes dus nog een man in huis past makkelijk haha :)

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Tadaaaa Webshop weer een nieuwe link hahaha

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat een leuke uiltjes weer :)

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als jullie nou je 'thema' weten, dan kan ik ook voor jullie zoeken hahaha

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja ik weet het nog niet! hebben we het wel over gehad, vriend vond pooh leuk maar dan niet in kleur.
    en ik vind nijntje wel leuk. maar dat is allemaal zo gewoontjes.
    En dat is nou juist wat ik niet wil :p

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meiden ik haak af...ga kleren klaarleggen voor morgen en lekker naar mijn bed. nog even lezen en dan ben ik zo knock out! Slaap nu vast meer dan de 4uur van afgelopen nacht haha

Tot morgen middag!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    je hebt gelukkig nog even om erover na te denken. Als je het weet dan zoek ik wel mee hahaha

Deel Deze Pagina