Ik ga ook maar eens afsluiten en tegen vriend aankruipen en hopelijk morgen ongesteld worden!! of gewoon zwanger zijn is ook prima tot morgen!
Hoi meiden! Pff ik ben gaar Kon vanmorgen echt mn bed niet uit en heb ook al weer lekker last van allerlei klachtjes, aangezien ik morgen weer mn laatste pil heb van de strip.. Morgen lekker een dagje vrij, moet nog veel zaken regelen voor het huis en krijg dat tussendoor allemaal niet geregeld, dus dan morgen maar vrij. Gelukkig is het weer bijna weekend! Zussie; Voel je je weer wat beter? Veel plezier met het huis bezichtigen! Vind het zoo zuur voor je dat die andere mensen niet meewerken als het gaat om de opleverdatum. Hoop voor je dat het alsnog wat wordt. Zeeb; Al bloed gespot?
nee geen bloed. en verwacht het vandaag ook eigenlijk niet heb zo af en toe een beetje flauwe buikpijn maar niet echt ongi krampen zoals normaal. ergens zal het er toch een keer weer uitmoeten dus we wachten maar af. gister en vandaag ook weer last van obstipatie, is dat een teken dat het eraan komt Ik moet me even zetten tot nog 3 uurtjes werken en dan weer op naar huis
Heeee! Het gaat niet echt beter dan gisteren! Heb de hele nacht wakker gelegen! Had echt overal pijn, van mijn kruin tot aan mijn tenen. En koorts. Heb op een gegeven moment echt getwijfeld of ik de HAP zou bellen want wist niet meer waar ik het zoeken moest! Maar na wat paracetamol toch uiteindelijk om 6 uur ofzo in slaap gevallen, werd om 8 uur weer wakker, mijn haar helemaal zeiknat. Dus heb me ziek gemeld, ze hebben me gelijk voor de rest van de week van het rooster af gehaald, dus kan nu lekker gaan uitzieken. Dan hoop ik maar dat ik het weekend weer opgeknapt ben want moet echt nog veel voor school doen! Heb nu nog voornamelijk hoofdpijn. Koorts is goed gezakt op de paracetamol. Maar heb weer een beetje zin om een programmaatje ofzo te gaan kijken dus dat is altijd een goed teken! Heb mijn hoop op een zwangerschap wel een beetje verloren zo deze ronde... eerst een rontgenfoto van mijn buik, dan hoge koorts, zijn niet echt dingen die goed zijn voor een eventueel bevrucht eitje... nouja we gaan het zien!
Zussie; Kl*te dat je je zo voelt Beterschap meid! En niet de hoop opgeven hoor. Je kunt gewoon niets verwachten deze ronde, maar hopen mag altijd
Ben ook weer thuis. Heb net mijn portfolio ingeleverd. Ook weer klaar. Nu alleen nog aan mijn eindpresentatie werken en toets leren en dan wachten tot volgende week. Heb nu al 2 dagen buikpijn van de kramp. Ik had daar nooit zoveel last van. Ook is het weer net zoveel bloed als voordat ik aan de pil ging. Nou ja veel, het kan altijd erger maar ik vind het genoeg. Ik voel me ook echt dik bij mijn buik. Maar ja, dat neemt vanzelf wel weer af. Zeeb, ik had pas in de ochtend dat het begon kramp. Je kramp kan dus ook spontaan beginnen. Zussie, jammer dat je toch echt ziek bent geworden. Gelukkig heb je nu een paar dagen de tijd om uit te zieken.
ahhh wat balen zussie dat je toch nog zo ziek bent geworden! wel fijn dat je deze week geen zorgen meer hebt over werk en vervanging. Wel jammer dat het huis bezichtigen niet door kan gaan , of gaat je mannetje alleen ? Hier nog geen bloed
Net ff een uurtje op bed gelegen. Ik ben erg moe trillerig en slap. Voel me niet ziek ofzo maar gewoon op. Als ik dan een uurtje heb geslapen, dan zeggen mensen altijd dat een powernap is. nou, ik word daar alleen maar moeier van haha. Voel me nu nog suffer haha. Weet ook nog niet zo goed wat ik straks ga eten, eet alleen. Vanavond idd weer babyboom. Voor die tijd zit ik lekker gedoucht en wel op de bank. gezellig kijken!
Er geeft hier iemand een of ander vaag concert ofzo. hoor iets van harp of ander snaar instrument geluid. Geen elek. gitaar, klinkt wat holler. Als het liedje af is gaan er allemaal mensen klappen. Geen idee of er hier iets te doen is. Voor zover ik weet helemaal niks haha
ah, 1 liedje die ik ken van the cats. Niet helemaal zuiver jammer genoeg hahha en maar juichen hahaha
Huh, bij jou in de buurt bedoel je? Ik ga me nu een beetje vervelen.... weet iemand nog iets leuks om te kijken?
ja, ergens bij mij in de wijk. het is nu weer gestopt. ahhhh je gaat je vervelen, dan begin je je weer beter te voelen! Anders ga je even lekker aan school? hahaha, nee, daar voel je je zeker nog te ziek voor
Hahaha nee voor school.... echt niet Voel me inderdaad wat beter! Maar komt volgens mij omdat die koorts nu weg is... dat scheelt echt een hoop! En hoofdpijn is wel gezakt! Alleen heb een beetje zeurderig gevoel in mijn rug, zal wel van het liggen komen... Ik heb wat gevonden hoor! Fortuinlijke vrouwen! Mijn collega's doen ze altijd na, maar ik had het nog nooit gekeken, haha, kan ik ook mee praten straks
hahahaha je moet wat he. Zucht,...verveel me ook haha. Er ligt nog een presentatie en leerwerk op me te wachten maar kheb geen zin. Zit me ook druk te bedenken wat ik eens zal eten straks.
goed zo, en dan vanavond nog wat eten! eigenlijk ben je nu dus beter Jij eet als je zegt dat je ziek bent en je eet niet als je zegt dat je je goed voelt hahaa omgekeerde psychologie
Huh? Haha ja maar als ik ziek ben voel ik misschien de noodzaak meer... omdat ik dan denk... ik moet wel goed eten, dan word ik sneller beter, en ik wil niet nog meer afvallen! En mijn mannetje zit me nu meer op mijn nek... want nu gaat hij bellen om te vragen of ik al wat heb gegeten, haha.