Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik mag je mannetje wel geloof ik. Goed van hem dat hij even extra op je let want ik vind het ook maar niks dat je zo weinig eet hahaha
    <===geeft je mannetje een high five!

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaaaa we moeten het ook niet overdrijven he...
    Op dagen dat ik werk of naar school ga heb ik gewoon een ritme waar de eetmomenten zijn ingebakken en dan eet ik gewoon goed.
    En heb maandag nog een lekker Bram-patatje gegeten met mijn mannetje op de markt....
    Alleen soms heb ik van die dagen dat het niet wil!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Joehoeeee Ik doe weer mee!!

Ja net ongesteld geworden! noemenswaardig was het nog niet echt, heel licht, maar niet echt bruinig,oude restjes ofzo dus ik denk dat het nu toch begint en ik vanavond wel weer gewoon volop ongesteld ben.

Dus vanaf vandaag kan ik het ronde 1 noemen toch :D

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahha zie je, nu heb ik je een dag ingehaald en loop jij een dag achter mij....zijn we toch nog steeds hetzelfde eigenlijk alleen omgekeerd :D
    gefeli!!!

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    de tering! moet ik nu gewoon ruim 3 weken wachten op een eisprong! :(

als dat ff minder mag zeg , denk dat ik op dag 12 ofzo begin met testen. wat denken jullie ?

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah ja inderdaad eigenlijk lopen we nog gewoon gelijk. ons systeem was gewoon ff in de war met de dagen :p

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jeeeee Zeeb wat fijn! Goed zeg!
    Inderdaad.... dag 10 of 12 ofzo beginnen met testen!
    Je weet niet wat deze ronde doet!

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    We wisselen elkaar gewoon even af haha

gaan jullie er nu deze maand al serieus voor of nog 1 maand ontpillen?

9. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heee meiden!
    Lief dat jullie aan me denken :) Hier alles goed, ben een tijdje niet geweest omdat ik me weer een studeer-ritme probeer aan te wennen en dat lukt niet erg als ik hier steeds loop te gluren en te posten :p. In augustus heb ik weer een tentamen maar moet nu al beginnen omdat het zoveel is en ik er ook nog bij werk.. ben geen wonderstudent helaas ;) Zal er de komende tijd dus ook niet vaak zijn maar lees zo af en toe wel mee!
    Verder weinig nieuws.. ongi ging voorbij en heb er zowat niks van gevoeld, heel vaag! Wel gewoon bloedverlies. In tegenstelling tot m'n ongi voel ik nu wel de hele tijd steken en andere vage dingen daar beneden dus ik ben benieuwd wat deze cyclus me brengen gaat. Zijn wel alweer aan de klus want vandaag dag 12 en m'n ovu-test wordt alweer zo donker dat ik vermoed dat ie morgen of overmorgen alweer posi is! Spannend dus weer :D

@Zussie: hoe gaat het met je eetlust en je cyclus? Wacht je niet te lang met naar de dokter gaan? Klinkt niet heel lekker allemaal hoor meid! Beterschap iig, hoop dat je je snel weer fit voelt!
    Echt lief trouwens dat je vriend zich zo bezig houd met jouw eten, wat een schatje zeg :)

@Yara: oohhh leuuukk! Trouwjurk uitzoeken lijkt me echt het leukste van de hele bruiloft hihi!

@Zeeb: Jaaa ongi! Gefeliciteerd meid :D

@Lentekind: niet ook ziek worden hoor!

Voor de rest: sorry als ik niet heb gereageerd, heb m'n best gedaan maar niet alles onthouden natuurlijk... :)

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wij gaan er helemaal voor, we hebben achteraf allebei spijt dat we niet gewoon meteen begonnen zijn deze maand.
    als je eenmaal begint is het allemaal zo leuk
    zelf vriend is er helemaal mee bezig :p

ga testen vanaf dag 12, moet dan nog maar even wat testjes bijbestellen heb er maar 15 liggen. stel dat ik er net tekort kom
    zou dat ff jammer zijn haha

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    gezellig dat je er weer even bent babsies, spannend alweer bijna een positieve ovu! klussen maar :D

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oeoeoeoeh zo spannend nu er meerdere echt aan de slag gaan!
    Ben zo benieuwd wanneer we de eerste zwangere onder ons hebben!

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik wil me best wel beschikbaar stellen om als eerste zwanger te worden;) komende ronde dan maar meteen doen :D

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha niks er van!
    Ik stem voor een positieve test voor mij volgende week!
    Nog beter: de HA zet vrijdag dat echoding op mijn buik en zegt: gefeliciteerd mevrouw, u bent zwanger ;)

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha dat zou wel cool zijn zussie als je dat zou zien haha.

spannend hoor Zebra dat jullie er deze maand ook voor gaan! Grappig he dat de mannen er nu steeds meer over gaan beginnen. Die van mij begint er nu ook wel zeker 1x per dag over. grappig dat het bij hun nu ook meer begint te leven.

@Babsie, fijn weer wat van je te horen meid! Succes met je leren, je kunt het! Ik ga niet ziek worden hoor. Voel me alweer wat beter. ik was gewoon erg trillerig, slap en moe. Slapen doet wonderen haha. Als ik serieus aan de klus zou zijn zou ik denken dat ik een symptoom zou hebben hahaha

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja dat zou wat zijn zussie! Ineens zien dat je zwanger bent op de echo, is dat even bijzonder zo zonder eerst een posi test te hebben :D

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Lijkt me vrij onwaarschijnlijk een week na de eisprong :p maar zou wel cool zijn!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
    mijn laptop is echt zo traag :( is ook tijd voor een nieuwe
    de halve tijd doet de spatie het niet meer, of ik verbrand zowat me been omdat hij heel warm word.
    moet ik weer afsluiten en 10min wachten :p ding is pas 2,5 jaar oud. dacht dat zoiets wat langer mee zou gaan

vriend zegt dat ze kort meegaan als ze overuren maken:p

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja volgens mij gaan die dingen niet zo lang mee hoor!

Ik heb de mijne nu nog geen jaar.... maar het valt me vooral heel erg tegen hoe lang de accu mee gaat. Hij is echt in no time leeg dus moet altijd in de buurt van een stopcontact zijn... irritant!
    Mijne wordt ook wel erg heet hoor... dat accuding wat aan de stekker vast zit wordt ook gloeiend. Ik mag hem van mijn mannetje ook nooit op schoot omdat hij dan niet goed kan koelen, volgens hem moet hij op een harde vlakke ondergrond staan.

Weet je wat ik me net bedacht... ik heb wel zin om een prijs te winnen :p
    Ik heb nog nooit wat gewonnen! Jullie?

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ik heb hem altijd op schoot behalve als ik voor school aan eht tikken ben. we hebben wel een houten plankje waar hij op kan staan maar ben dan altijd te lui om die te pakken.

zussie, hoe kom je d'r op hahaha zin om een prijs te winnen. Koop een staatslot:D Wie weet ben je en zwanger en win je de prijs.

Ik heb ook nog nooit wat gewonnen. Ja vroeger, met een kleurwedstrijd. Verder niks haha

Deel Deze Pagina