Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja maar mijn thema is meer een kleur/stijl...
    Niet zozeer een bepaald beestje ofzo...
    Dus dan kun je niet echt zoeken...

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja dat maakt het dan ook lastig te zoeken.
    Ik kan ook echt niet wachten helemaal los te gaan in de babydump en te beginnen aan het kamertje

zuch.. kon je maar zwanger worden op bestelling.
    gewoon een datum bepalen wanneer je een positieve test hebt
    hoop zo dat we snel zwanger zullen zijn,
    helaas is hopen het enige wat je kunt.

Ik ga ook mn bedje in tot morgen maar weer ! :)

3. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moge meiskes!

@Lentekind: tnx meid, ik denk dat het wel moet lukken maar moet er wel flink aan werken merk ik nu alweer..

@Zebra: ja dat zou mooi zijn, als ieder vrouwenlijf precies goed werkt en dat je dus maar één keer hoeft te klussen ofzo. Daar teken ik voor :D

Ik ben wel blij dat mn lichaam het zo snel door heeft. Denk (voor het eerst) dat we deze maand echt kans hebben. Eerste cyclus geen vruchtbaar slijm, tweede was m'n vruchtbaar slijm nog een beetje taai en een beetje laat. Nu heb ik het al, precies volgens het boekje! Dus als ik een eisprong heb en we zijn allebei vruchtbaar is dit tot nu toe wel de spannendste ronde :D
    Zo en nu weer even *focusssssss* en aan de studie.

whoeaaaaa :D

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oeh spannend Babs!
    Succes met klussen dan de komende dagen!
    Voor mijn gevoel gaan bij jou de rondes zo snel!
    Bij ons nu ook ronde 3. Merk echt dat ik mijn lijf nu beter leer kennen. Als ik nu terugkijk hadden we inderdaad ronde 1 nauwelijks kans. Volledig mis geklust, geen idee wanneer eisprong was, lette daar ook nog niet zo op. Wat je dan al niet leert op zo'n forum hè?

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    He Zussie,
    ja voor mijn gevoel ook! Een week ongesteld en dan kunnen we alweer klussen..
    Had het er net niet bij gezet maar schrijf dan dat ik blij ben en tegelijkertijd moet ik dan aan jou denken, vind het soms gewoon oneerlijk verdeeld! Het moeilijkste daaraan vind ik dat je zelf niet in de hand hebt hoe je lichaam werkt, dat maakt het gewoon zo'n onzekere boel allemaal. En al helemaal als je cyclus zo onduidelijk is. Als ik een toverstafje had dan had ik em voor jou gebruikt!
    Maarja, mijn cyclus mag dan wel kort zijn, ik ben ook nog niet zwanger! Ik houd me dus maar voor ogen dat zowel jij als ik eigenlijk net zo vruchtbaar zijn... en dat we volgend jaar allebei (en hopelijk allemaal :D) zwanger zijn.

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee meid!
    Dat is lief van je ;) met je toverstafje
    Maar hier gaat alles prima hoor... de frustratie over die lange cyclussen wordt langzaam minder.
    Inmiddels weet ik gewoon dat het zo is, en ik zal het er mee moeten doen. Als je hier op het forum kijkt zie je echt veel rottere dingen, dan is een cyclus van 6/7 weken echt het ergste niet! Inderdaad kan het met een normale cyclus ook heel lang duren!
    Bovendien is het niet voor niks zo dat een cyclus van 28 dagen 'normaal' wordt gevonden, dat is omdat nog steeds de meeste vrouwen rond die lengte zitten. Eerst irriteerde ik me een beetje aan meiden met een normale cyclus, haha, maar daar schiet je niks mee op en die van mij wordt er niet korter van.
    Ik meen het uit de grond van mijn hart als ik zeg dat ik blij ben dat het bij jou allemaal normaal werkt (voor zover we kunnen zien) en ik gun het je van harte dat je heel snel zwanger bent!

Merk wel vaker dat sommige meiden hier een blij bericht meteen opvolgen met een 'sorry' voor mij, maar dat hoeft echt niet hoor jongens. Ik ben ook blij voor jullie, en dit is gewoon een onderdeel van ons leven wat we niet geheel zelf in de hand hebben en we hebben allemaal zo onze dingetjes. Ieder huisje heeft zijn kruisje zullen we maar zeggen ;)

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jeej, mijn broertje is geslaagd :)

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hee gefeliciteerd met je broertje!! mijn neefje is ook geslaagd maar kennelijk had hij het verwacht want hij reageerde nogal met een reactie van tja.. boeiend
    of zou het de leeftijd zijn :p

net boodschappen gedaan in de stort regen
    dus ik zit nu in joggingbroek en kopje thee even op te drogen :D

Doen jullie aan vaderdag ? Ik weet dit jaar echt niet wat te kopen en iets van een uitje ofzo vind mijn vader niet zo leuk meer en lukt ook niet zo goed.

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja hij had het wel verwacht, maar was wel blij dat het nu definitief is.
    Maar hij gaat Latijn nog herkansen want hij had een 5,2 en hij wil geneeskunde gaan doen dus wil een hoger cijfer halen voor de loting.
    Mijn ouders hadden al 3 keer gebeld vanuit Suriname voordat hij de uitslag had, hahaha, die voelen zich een beetje schuldig dat ze er niet bij zijn. Maar we gaan morgen een klein feestje geven!

Mijn mannetje brengt me zo even naar de universiteit, want ben me weer vergeten in te schrijven voor mijn tentamen... heb ik weer... moet ik me daar alsnog inschrijven en een boete betalen :p terwijl ik liever op de bank blijf liggen.. maarja...

Ik doe niet echt aan vaderdag. Mijn moeder is ook jarig de 19e maar ze zitten natuurlijk beide in Suriname.
    Mijn vader wordt altijd blij van een goed boek...

10. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    #4310 Babsies, 16 jun 2011
    Laatst bewerkt: 16 jun 2011
    @Zussie: Ik snap je hoor, denk dat het een goed teken is dat je je (een beetje) hebt neer kunnen leggen bij je lange cyclus. Wat je zegt, er zijn absoluut ergere dingen, en je hebt al een bewijs dat jouw lichaam het kan! Op een gegeven moment moet het ook weer irritant worden als mensen zich de hele tijd gaan verontschuldigen :p Voor mij is het alleen zo dat het zo dubbel voelt, mijn cyclus gaat 'volgens het boekje' en jij hebt er een hoop onzekerheid over, dus telkens als ik het daarover heb krijg ik een soort van schuldgevoel ofzo.. raar eigenlijk hè?
    Bedankt, ik hoop het ook zo ontzettend! Weet je wat ik ook zo gek vind? Dat ik echt niet geloof dat mijn lichaam in staat is om zwanger te worden ofzo, kan me écht niet voorstellen dat het straks lukt. Terwijl het eigenlijk heel normaal is dat het gebeurt! Dacht altijd dat ik de enige was maar lees steeds meer dat veel meiden dat hebben.. grappig!
    Gefeliciteerd met je broertje! Gaat ie het nog vieren?

@Zebra: wij gaan samen (zusje en ik) lekker koken voor mijn vader. Hebben we met moederdag ook gedaan en dat vonden mijn ouders zó leuk! Dus voor papsje doen we dat maar weer ;)

Ik heb trouwens ff een vraag: gisterenochtend hebben we geklust en vandaag heb ik vruchtbaar slijm. Heb nog geen ovu-test gedaan. Wanneer kunnen we het beste weer klussen? Vanavond nog of beter morgenochtend weer? Wil niet m'n ei missen maar wil ook wel 'gebruik maken' van de beste kwaliteit zaadjes aangezien vriendlief nog maar één zaadjesfabriek heeft :p

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Babsies, ik zou dan vanavond doen.
    van gisterochtend tot morgenochtend is toch alweer heel wat uren. en als je vanavond klust zwemmen die zaadjes er morgenochtend ook nog rond :)

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Je hoort daar altijd verschillende berichten over... soms zeggen ze beter om de dag, dan maakt het weer niet uit....
    Wij hebben nu om de dag geklust... ook vanwege de druk die er anders op komt te liggen als het elke dag 'moet'.
    Ik zou zeggen... klus iig om de dag, en doe verder gewoon wat je denkt dat goed is en wat goed voelt. Want je kunt wel als een idioot 2x op een dag gaan klussen maar volgens mij helpt het ook als je gewoon zo relaxed mogelijk bent!

13. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx meiden! Toch grappig hoe de meningen daarover verschillen.

Ik heb het even opgezocht in het boek van Mariel Kroon (Zwanger Worden) en daar staat dat je bij een regelmatige cyclus vanaf de tweede week ongeveer een dag of tien om de dag moet vrijen. Dan ligt er altijd een voorraadje verse zaadjes klaar en loop je dus niet het risico een maand te missen. Morgenochtend dus maar weer ;)

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Naja wat Zeeb zegt zit ook wel wat in...
    Vanavond is 1,5 dag later, dan zit je er een beetje tussenin ;)

15. Rover

Rover Lid

19 apr 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ben hier lang niet geweest. Kom er gewoon niet aan toe om in te loggen en als ik een keer een avondje vrij ben ga ik toch liever met iets leuks met vriendje doen. Maar vandaag is hij werken en ben ik vrij, dus kom toch even kijken :D. Leuk om te lezen dat hier druk geklust wordt!!! Spannend wie de eerste positieve test zal hebben, ik niet iig :p Het is wel erg veel om bij te lezen dus dat ga ik maar niet doen. Is het bij jullie ook rotweer trouwens?
    Gister zaten we samen babyboom te kijken, werd vriendje opeens opvallend stil (bij dat stel met die spierziekte) dus ik kijk hem aan, loopt er een traan over zijn wang! Aaah, zo lief. Zegt ie: we moeten niet te veel van dit soort programma's kijken anders durf ik straks niet meer. Ik heb hem maar plat geknuffeld. Grappig dat mannen soms zo stoer kunnen zijn en ook zo vertederend.

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Leuk om te kijken! Kidskamers

Gezellig dat je er weer even bent Rover!
    Gevoelig mannetje ;) het is ook heftig als je je bedenkt wat er allemaal kan gebeuren. Vantevoren denk je alles leuk, kindje krijgen, maar er kan ook zo veel mis gaan!

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo ik ben al een beetje bezig geweest met mijn eerste product voor in mijn winkeltje ;)

De grote uil is bijna af! Zie foto, er moeten alleen nog even van die V-vormige dingetjes op genaaid alsof hij veren heeft.
    Ik twijfel nog over de kleur van de ondergrond, want wil hem dus op een dekentje gaan naaien. Die wil ik met een boerenbont-ruitje doen maar weet nog niet welke kleur... denk aan turkoise, groen of grijs... moet even kijken wat leuker staat!

Als het straks helemaal af is ga ik onder jullie even een marktonderzoek doen wat jullie denken dat ik er voor kan vragen ;)
    En dan volgen mijn overige series... met hertjes enzo :p

18. Rover

Rover Lid

19 apr 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wouw, wat mooi zussie! Ben benieuwd hoe het eruit zit op een dekentje!

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie; Dat uiltje is echt gaaf!:D Wordt echt blij van zulke dingen:D

Heb zelf ook nog niet echt een thema. Zit te denken aan Pinguïns, omdat vriend die helemaal geweldig vindt!

Babs; Leuk dat je er weer ff bent meid! Gaat goed bij jou dus, alweer in de klusperiode! Goed je best doen:p

Zeeb; Jeuj bloed! Hoe blij kun je zijn met een ongi:D en jullie deze ronde al voor het eggie, ben benieuwd hoor!

Rover; Leuk dat je er ook weer bent! Je hebt wel een gevoelig mannetje:) Mijne zou daar niet zo snel van huilen. Super schattig!

Zo, volgens mij heb ik weer iedereen gehad. (denk ik, sorry anders;)) Hier vandaag de laatste pil gehad, nu stopweek, en dan volgende week aan de laatste strip + foliumzuur beginnen:D Verder voel ik me niet zo lekker vandaag:( Heb al de hele dag buikpijn, alsof mn darmen samen aan het knijpen zijn, en hoofdpijn:( Heb ook niet veel boeiend gedaan vandaag, ff naar mediamarkt en xenos geweest..

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaaa Pingu vond ik ook een super leuk thema!
    Dat is ook nog wel een optie want ook goed na te maken!
    Schrijf ik op mijn thema lijstje!

Het voordeel met deze dingen is ook dat ik de malletjes kan maken van papier, en dat mijn mannetje de stof voor me uit kan knippen, haha! Scheelt weer werk en hij wil altijd helpen...
    Wil die uil dan eigenlijk ook nog in het klein gaan maken zodat ik hem ook op een badcape enzo kan naaien.

Maar eerst nog 1,5 week om mijn studie af te ronden!
    En dan kan ik me echt gaan storten op mijn naaicreaties, heb er zo'n zin in! Moet volgende maand 4 dagen in de week werken ipv de 3 van mijn contract vanwege de zomerdrukte.... maar ik wil dan echt proberen 1 dag in de week volledig te besteden achter mijn naaimachine om een beetje vulling voor mijn winkeltje te maken....

Kijken of het allemaal een beetje wil gaan lopen!
    Ik ben al druk aan het dromen over een dagje minder werken in de week :) maar zo ver is het nog laaaaang niet!

Deel Deze Pagina