Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo ben aan het shoppen op babydump :D leuk een mandje maken met alles wat ik wil haha helaas straks weer afsluiten

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik stop er mee voor vanavond!
    Ben zo moe!
    Spreek jullie morgen wel weer!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hey.. wij staan ineens bij zwanger worden clubs
    sinds wanneer zijn we een club geworden :p

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hij is leuk zussie!Ben ook beneiuwd naar de hertjes variant :D

Ik ben er even niet zoveel,druk met van alles.Kom gauw actiever zijn,moet nu haast maken.Fijne avond!

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nah, ik kon ons gewoon niet vinden....zijn we zover naar achter geraakt...zelfs op pagina 3 staan we niet. Ben ons nu maar gaan opzoeken via mijn naam. Vreemd..:(

Echt, heb nu een dag gehad...ging om 16.45 naar huis maar haalde het dorp niet eens uit bij m´n werk. De auto begon steeds meer te rammelen en toen lag de uitlaat los. Vriend gebeld, die kwam kijken en toen maar hulptroepen opgetrommeld. Routemobiel heeft ons opgehaald en naar de garage gebracht. Nu uiteindelijk 19uur thuis hahaha Mensen wat een dag.

Vriend had ook nog wat leuks...die had de vissenkom laten vallen. Gelukkig waren de visjes gered maar haalde wel zijn hand open en moest op de fiets door de stromende regen naar de tandarts...de arme ziel ;)

Oja, en we hadden lekkage op het dak hoor ik net haha
    Wij hebben onze dag weer gehad haha

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    pfff en nu zijn jullie ook nog eens weg...:(

7. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ik was ons ook kwijt haha!
    staan we idd bij de clubs, leuk hoor;)

heb nog niet alles bij gelezen hoor, had wel gelezen dat zeeb ongesteld is geworden. jeej en nu op naar de volgend klusronde!

ah lente balen van je auto! en de vissenkom en de hand van je vriend!

ik moet ook maar eens een thema gaan bedenken denk ik:) of ik kies gewoon straks wat leuks uit je webwinkeltje zussie:)

zo ik was net supermoe, viel bijna in slaap op de bank, maar vriendlief probeerde me wakker te houden haha. kom we gaan wandelen met de hond zei die haha. heeft wel iets geholpen.

ben benieuwd wanneer ik weer wat voel van mn eisprong of zo haha.

ik ga dr weer ff vandoor, miss tot straks

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tjee lente wat een dag heb jij gehad zeg!

je kon het niet meer vinden omdat we ineens bij clubs staan!
    ik kon het ook niet terug vinden :)
    ga vanavond eens bij het mannetje zitten, hij voelt zich grieperig dus ga m knuffelen
    tot morgen!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Tot morgen! Beterschap voor je mannetje. Iemand een idee waarom we verplaatst zijn? Kletsen we zoveel dat we nu helemaal een clubje zijn geworden? Leuk hoor haha

10. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    hee meiden
    nou tis echt erg hoor, ben net wezen stappen en heb ik tijden niet zoveel gedronken.. pfff de huiskamer draait hahah :D
    Maarja, als je zus slaagt voor dr stage dan moet je dat natuurlijk even vieren. En ja, nu kan het nog natuurlijk hihi! Nou weltrusten en tot morgen!!

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha babsies ik vind jou nu toch wel nr 1 in op rare tijden hier een bericht plaatsen hoor. Als er een moment komt dat ik om op een tijdstip van snachts kwart over 1 dit forum open denk ik dat het mannetje mij compleet maf vind

én?? katertje ? :D

werd om 7 uur gewekt door een stel gemeente werkers die met lomp geweld de struiken naast ons huis eens moesten bijwerken dus hele tijd die appartaten gewoon tegen het huis aan ( we hebben een hoekwoning ) dus je kan je voorstellen dat slaapt niet lekker.

Ging het de hond uitlaten zei ze , hee mevrouwtje ( ja TJE ook nog ) lekker zonnig he,
    Ik zei : ja lekker weer om snel door te werken zonder mensen wakker tw maken :D
    met de aller vriendelijkste smile die zooo nep was haha

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ha snoesjes!

Mijn echo was goed hoor! Geen bijzonderheden!
    Eierstokken goed... ze zag aan allebei de kanten eitjes en hij was deze keer links gejumpt! En baarmoeder zag er ook goed uit!
    Ik heb bloed laten prikken en krijg daar maandag de uitslag van... en als daar allemaal niks uit komt denkt ze dat het gewoon een hormonale kwestie is....

En ben vandaag lekker nog een dagje thuis! Ze hadden helemaal nog niet op me gerekend op mijn werk. Gelukkig, want ik twijfelde een beetje of ik zou gaan of niet. Meestal ga ik een dag te vroeg weer werken ;) voel ik me eigenlijk nog niet echt lekker, haha, maar dan denk ik dat het wel weer kan. Nu ben ik gedwongen lekker helemaal goed uit te zieken!

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie; Super dat je echo goed was! Toch weer gerustgesteld nu:D En Pingu vind ik ook echt fantastisch, dus dames, als jullie moe worden van het zoeken naar uiltjes (grapje hoor Lente;)) kunnen jullie je uitleven op het zoeken naar Pingu's:D Haha als je dat thema gaat maken Zussie, ga ik zeker overwegen om dat aan te schaffen:D Lekker dat je nog een dagje thuis bent, kun je lekker uitrusten!

Lente; Pff jij had me het dagje wel zeg:( Gaat het weer beter met vriend zijn hand? Toch geen lekkages gehad verder he?

Zeeb; Ik kon ons ook niet vinden:S Vaagheid. Niet dat ze even een berichtje erin zetten van: Joh, ik heb jullie verplaatst:p
    Jou zit het ook niet mee, zo vroeg op de dag al zoveel herrie.

Babs; Maf wijf:D Heb je geen kater vandaag?

Hier voel ik me op zich weer wat beter, ben wel gewoon aan het werk, maar heb nog steeds buikpijn:S Maar gelukkig is het bijna weekend!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Yaar... in dat geval.... maar ik voor jou een vriendenprijsje natuurlijk ;)
    Misschien ga ik straks wel even knutselen op een pingu als ik zin heb!
    Hopen dat je je in het weekend weer helemaal lekker voelt... is toch zonde om buikpijn te hebben in het weekend!

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ahh wat lief Zussie:D

Denk dat ik daar mijn mannetje leuk mee kan verrassen! Ben benieuwd! Haha moet er alleen op passen dat ik niet nu al te overenthousiast raak;)

Hoop ik ook! Maar ben gewoon aan het werk, dus als ik me goed genoeg voel om te werken, zal het morgen wel helemaal over zijn. Gewoon lekker rustig weekendje en veel gezond eten, geen vette hap, dan zal mijn buikje zich snel wel weer prima voelen. Hoe gaat het bij jou met eten? Lukt het al wat beter?

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ok... ik zal zo eens aan de slag gaan dan ;) Kijken of het wat wordt! Je ziet de foto's wel verschijnen dan!

Met mij gaat het goed met eten eerlijk gezegd!
    Had gisteren heel de tijd honger, en vandaag weer! Haha...
    Dus misschien had ik wel zo weinig trek de dagen daarvoor omdat ik een griepje onder de leden had!

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Niet gaan overhaasten meid:p Morgen is er nog geen baby;) Haha, ik zie het wel dan!

Goed zeg! Kan inderdaad, ben blij dat het weer beter met je gaat. Aan je enthousiasme te zien gaat het weer prima;) Tis ook lekker weer buiten, krijg ik ook altijd energie van, als het zonnetje lekker schijnt. Had je trouwens laatst die Pingu knuffel en fles gezien die ik had besteld?

Hier nog een keer de link: PINGU | Large Popmerchandising ::: Dare To Be Different ::: is kei schattig:D

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja had ik gezien!
    Echt super lief!

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Misschien voor jou nog ter inspiratie;) Waar maak je die uil eigenlijk van? Is dat van vilt? En dat naai je dan op een stofje voor een dekentje ofzo? Vind je idee, om het dan klein ook nog op een badcapeje ofzo te naaien echt leuk. Trouwens nog een leuke aanvulling misschien: bij de babydump enzo kun je altijd verschillende dingen in een set kopen (dekentje, aankleedkussen enzo) en dan hebben ze vaak ook een klamboe/hemeltje in hetzelfde thema. Die zijn alleen schijtduur (100-150 euro). Misschien leuk om die ook in een bepaald thema erbij te maken! (alsof je het nog niet druk genoeg hebt;))

Bij de xenos/Action kun je wel stuk goedkoper (10 euro) kopen, maar die zijn veel minder mooi en natuurlijk ook andere kwaliteit, zijn meer muggennetten dan dat mooie soepel vallende stof.

Is maar een ideetje;)

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja heb al een klein uiltje gemaakt ook! Maar weet nog niet waar ik die dan op zal maken. Op een aankleedkussen is niet zo handig denk ik omdat het kindje er dan op ligt. Maar dacht idd aan badcape/wikkeldeken of op een tas ofzo... of een kussentje...
    Op een klamboe is ook wel een heel leuk idee eigenlijk ja!
    Is wel super leuk als je een dekentje hebt en het zelfde figuurtje op je klamboe!

Figuurtjes zijn inderdaad van wolvilt! Is heel simpel eigenlijk... als je een beetje kunt tekenen en netjes kunt knippen ;) en het is heel handig dat het niet rafelt dus je hoeft de randjes niet af te werken!

Deel Deze Pagina