Wat is leuker? Een beetje een eigenwijze pingu met zijn vleugels in zijn zij? Of een beetje een vrolijke met zijn vleugeltjes wijd? Die vrolijke denk ik he?
Jaa met zijn vleugeltjes wijd is leuker. Vilt is inderdaad leuk en simpel om mee te werken. Nog een leuk idee: mobile; Kun je ook leuke dingen mee doen
Ja klopt... daar had ik ook al aan zitten denken... Nadat ik een hele coole barbapappa mobile had gezien! Vind zelf Barbapapa namelijk heel cool! Maar met pingu ook... als je dan een mobile doet kun je er een pingutje aan hangen, en een iglootje enzo... super cool!
Barbapapa is ook geweldig! Dat is inderdaad leuk! Nou jij hebt genoeg ideeën voorlopig Door jou krijg ik ook helemaal zin om van alles te maken! Maar ben daar niet zo goed in als jij, dus dat laat ik lekker aan jou over Zal trouwens eens neuzen vanmiddag wat gemiddelde prijzen zijn bij bv babydump voor zown set (jij wilde ze per set/thema verkopen toch?) Heb je een beetje een richtlijn. die babypingu is trouwens ook echt schattig, die grijze zegmaar
Ja die grijze is idd ook echt super lief! Ik wilde het idd als set gaan verkopen... Maar mijn mannetje had ook een idee... Die zei: je biedt gewoon een thema aan.... zoals bijvoorbeeld uilen of pingu, en dan kunnen mensen zelf aanklikken welke dingen ze dan in hun set willen hebben. Dus alleen dekentje, of ook aankleedkussenhoes etc. En dan maak je het pas als ze dat aangegeven hebben. Ik vind het ook zo zonde om met een los ding in een bepaald thema te blijven zitten...
Mogeee! Haha nou met de kater valt het mee hoor, heb alleen nog een beetje vaag gevoel in m'n buik hihi! Gelukkig hoef ik pas om 3 uur te beginnen! @Zeeb: haha ja was idd wel beetje raar! Maarja, voelde me ook zo wazig gisteravond Had echt nog zin om met iemand te kletsen dusja... dan maar hier Lekker zo vroeg je bed uit geknetterd, sjongejonge irritant is dat dan.. nouja, vanavond maar weer vroeg onder de wol @Zussie: wat fijn dat je echo helemaal goed was! Heb je nu een gerustgesteld gevoel of..? Hoe voel je je erbij? Uiltjes ín de klamboe! Zo'n touwtje zegmaar met figuurtjes eraan dat in het midden vd klamboe hangt. Heeft iemand die ik ken ook, staat zo schattig! Denk dat ik allebei de pingu's leuk vind, gewoon in de mix Denk wel dat het heel veel werk is als je alles op bestelling moet maken. Of je zorgt dat je alle figuurtjes en materialen al klaar hebt maar dat je alleen nog de figuurtjes overal op moet naaien... ofzo? @Yara: bedankt hè Balen dat je je nog niet helemaal fit voelt maar idd, nog een half dagje en dan is het weekend!
Ha Babs! Ben idd wel gerustgesteld ja! Nog even de bloeduitslagen afwachten maar denk dat alles gewoon in orde is! Idd veel werk om alles op bestelling te maken. Ik kan idd de figuurtjes wel al vooraf maken dat mensen kunnen kiezen waar ze het op willen hebben. Maar ik zie wel hoe het loopt. De eerste setjes ga ik toch gewoon helemaal maken als voorbeelden enzo, dus daar ben ik voorlopig wel zoet mee!
Nou Pingu gaat nog even op zich laten wachten Ik heb echt vilt in alle kleuren van de regenboog, maar maar 1 kleur oranje en die vind ik te fel voor de pootjes.. Dus even lichter oranje bestellen!
zussie wat fijn dat alles er goed uitzag! Is toch weer iets wat je van je lijstje kunt afschrijven, hoef je je daar geen zorgen meer over te maken
fijn zussie dat de echo goed was! en dat je eitje gejumpt is mijn broertje is ook geslaagd! en ga vanaaf uit eten voor mn schoonzusje die is ook geslaagd. irritant joh, ik had een pasfoto laten maken om dat ik mn paspoort moet laten verlengen. en afspraak gemaakt bij de gemeente, kom k daar zegt ze dat de foto niet goed is... gelukkig had ik wel garantie op die foto, als die niet goed was maken ze hem gratis nog een keer. maar nu moet ik dus weer een foto maken, weer een afspraak maken met de gemeentje pff blijf bezig! vanmiddag even mn zusje naar de dokter brengen. die was zaterdag naar de chiropractor geweest, maar heel veel pijn daarna in de dr nek, ze kan niks doen. is ze teruggeweest zegt die vent dat ie er niks aan kan doen en dat het nog wel een paar dagen kan duren. dus nu wil ze spierverslappers vragen aan de dokter want ze kan helemaal niks en het doet heel erg pijn. maar de dokter heeft ze nog waar onze ouders wonen ( ze woont op zichzelf in rotterdam.) dus ff heen en weer rijden. maar vind het zo zielig voor dr dat ik dr wel wil helpen. zo heel verhaal
Ha Roos en Zeeb! Gezellig! Roos gefeliciteerd! Irritant is dat met die pasfoto's he! Ik heb dat ook gehad met mijn rijbewijs... heb je dat ding eindelijk gehaald wil je hem natuurlijk meteen aanvragen, heb je gezeik over de foto. Was die fotograaf waar ik hem had gemaakt op vakantie toen ik ervoor terug kwam, moest ik alsnog naar een ander...maja.. Sneu voor je zusje! Ga je ergens naartoe om de boel een beetje los te maken, kun je daarna niks meer....
Zussie; Aahh jammer Moet ik nog ff geduld hebben. Wat Babs zegt, is wel veel werk, het nadeel is dat mensen die spullen dan echt op tijd moeten bestellen. Maar anderzijds is het inderdaad zonde als je met spullen in een bepaald thema blijft zitten. Ben je ook al bezig met een website of dat nog niet? Babs; Whaha, jij blij dat je iig geen kater hebt En dat vreemde gevoel kan ook je eisprong zijn (grapje) Roos; hmm dat is wel zuur van je zusje en ook van jou trouwens, zo blijf je echt op en neer aan het gaan. Maar wat raar dat die foto dan niet goed is, heb je em niet laten maken bij een fotograaf die van die erkende foto's maakt? Iedereen gefeliciteerd met de geslaagde (schoon)broers en (schoon)zussen! Ik heb 30 juni mn eindgesprek, spannend! En dan 6 juli mn diploma uitreiking (mits ik het gehaald heb natuurlijk) Zussie, wanneer hoor jij of je geslaagd bent? En Babs? (of moet je nog een jaar?) Lente moest wel nog een jaar toch? Hmm af en toe best verwarrend
dankje! degene die ook geslaagden hebben gefeliciteerd! @ yara, heb gezegd dat ik een pasfoto voor mn paspoort nodig had. maar die vrouw van de gemeente zei dat hij van te dichtbij is genomen... spannend je eindgesprek! ik ga duimen dat je het gaat halen! ja vind het echt sneu voor mn zusje. ze heeft heel de week al pijn, alles doet pijn. tanden poetsen, en als ze in de auto meerijd heeft ze minder pijn als dat ze met de bus zou gaan. ik ga nog ff babyboom kijken!
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik bericht krijg! Heb dinsdag nog een tentamen en vrijdag moet ik mijn eindverslag inleveren... Dat moet dan allemaal nog nagekeken en beoordeeld worden.... dus zal wel juli worden zeker!
zo ben er weer, kwam er ineens achter dat ik iets niet meer in huis had en heb ik nou net vanavond nodig met avondeten dus maar weer naar de winkel. is echt een uitkomst voor mij dat we op 2 minuten afstand van een klein winkelcentrum met spupermarkt wonen
poeh heftig zeg. maar guido zegt in de aflevering dat ie 5 maanden droog moet staan. hij weet tovh wel dat een vrouw 9 maanden zwanger bent?
Volgens mij bedoelde hij dat hij 5 maanden droog had gestaan.... denk om zijn zaadkwaliteit te bevorderen ofzo? Hahaha... zou wat zijn als hij denkt dat de baby er over 5 maanden wel is
oh zo haha. ja das waar ja. lekker he zeeb een supermarkt dichtbij. dat hebben wij ook. de deur uit 3 stappen en ben dr. lekker handig!