Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ zeeb: ja dat hebben wij ook wel een tijdje gedaan, maar mn vriend die vond het niks om dan te bedenken wat we die week allemaal zouden eten. dus nu bedenk ik meestal een paar dagen vooruit en dat haal ik dan. en als hij kookt haalt ie alleen voor dat gerecht.. niet superhandig soms maarja. ik heb meestal wel rijst, soep, aardappelpuree in huis. en heb ook nog wel wat dingen in de vriezer. zodat ik soms alleen nog iets erbij moet halen.

hier verder ook geen nieuws

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @ Lente: en, en, en? Is ze nou zwanger?

@ Roos: wij maakten eerst ook een schema... maar omdat we allebei wel avonddiensten werken enzo is dat lastig en is het een beetje versloft. Nu doen we als we net salaris hebben grote boodschappen bij de Aldi ofzo. Gooien we de vriezer vol met brood, vlees, etc. en halen we dingen als wc papier en pasta en rijst enzo :p Groenten haal ik hier bij de turk om de hoek. Lekker goedkoop en vers! Maar bv zakjes soepgroenten heb ik altijd wel liggen in de vriezer. Maar ik vind eigenlijk wel dat we weer op het schema terug moeten want we aten wel beter en gezonder toen we dat nog wel deden.

Ik ben gisteren wezen eten bowlen ter gelegenheid van mijn broertjes slagen. Zegt de vriend van mijn zusje ineens aan tafel tegen me: 'ben je zwanger?', dus ik zeg: 'huh, nee joh!'. Dus wij rustig eten, na het bowlen bij mijn ouders thuis nog lekker zitten kletsen, waren mijn ouders op skype. Dus wij skypen met mijn ouders. Zit ik lekker te kletsen met mijn moeder, roept die vriend van mijn zusje weer ineens van de achtergrond: 'Je moet nog even vertellen dat je zwanger bent!'. Vreemd toch? Zij weten echt niet dat wij bezig zijn! Ik vond het niet zo leuk, haha, want stel dat ik echt zwanger ben wil ik het mijn ouders vertellen als ze terug komen en nou heeft hij er al weer doorheen lopen schreeuwen.... nouja....

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    heeft hij een gave ofzo zussie :p
    wel gek als je dan deze ronde zwanger zou zijn!

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja dat zou echt vreemd zijn!

Ik vind het zo irritant dat wachten... vooral omdat je niks kunt doen, je moet machteloos toekijken of je wel of geen 2e streepje krijgt, haha.
    Als je nou wist dat als je maar goed genoeg je best doet, je wel zwanger wordt, dan is het gewoon anders...
    Ik heb er een hekel aan dat ik er geen controle over heb...
    Maar ik moet braaf wachten... volhouden! Volgende week weet ik het!

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa nog even volhouden. maar snap het gevoel, heb dat nu al.. volgens banner nog 19 dagen wachten tot eisprong en dan nog eens 2 weken wachten pff

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja het is bijna ondraaglijk he?
    Maarja... niks aan te doen...

Dat vind ik eigenlijk nog het ergst... als ik nu niet zwanger ben, moet ik weer zo lang wachten tot er weer een kans is! Pffff!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja inderdaad, en dan lees ik hier ook zoveel vrouwen die een cyclus van 25 dagen hebben, vanochtend al 4 verschillende tegengekomen tijdens het lezen in topics
    dan denk ik: wat een geluk! is dat ff veel kans en weinig wachten ;)

maarja helaas kan alle kanten op he, voor hetzelfde is mijn volgende cyclus 20 dagen of 50 dagen. who knows :)

zou vanmiddag met een vriendin gaan winkelen maar helaas het valt hier met bakken uit de lucht dus toen de telefoon net ging kon ik al raden wie het was haha
    dus gaan we woensdagmiddag maar, hopelijk is het dan droog!

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hello!

Hieperdepiep met mijn verjaardag!!
    Vanmorgen werd ik 'wakker gezongen' door mijn vriendje. Hij had het ook voor elkaar dat we vandaag naar de katjes gingen kijken. We zijn daar net geweest en ze zijn echt weer über schattig! Hebben weer 2 mooie uitgekozen met witte voetjes. Nu maar wachten tot 12 of 13 augustus...dan zijn ze al 13 weken.

nou, we zijn gisteravond naar mijn vriendin op verjaardag gegaan maar niks hoor! Snap het echt niet. Waarom vraag je dan mensen 3 maanden van te voren al op je verjaardag? Ik moest komen, was belangrijk en ze wilde me dus zelfs halen. Zo heeft ze nog meer tips laten vallen maar goed...ze is dus niet zwanger hahaha cadeau ligt nu maar weer hier haha.

Vreemd Zussie dat je zwager zo reageerde. Vind dat ook niet een grapje van 2x. Ben benieuwd de 24ste!

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd Lente!
    Verder nog feestplannen voor vandaag??
    Vreemd van die vriendin zeg! Heb je gevraagd wat er dan zo belangrijk was?

Ik vind het inderdaad ook geen grapje van 2x... het was ook echt een hele rare situatie, haha. Zeker ook van hem, want hij is echt een feestende, bier drinkende, grappen makende jonge ;) niet iemand die serieus geinteresseerd is in zwangerschappen ofzo :p maarja we gaan het zien.
    Ik ga zo nog even een mooi wandelingetje naar de kruidvat maken met paraplu :D
    Maar nu eerst heeeeeel hard aan mijn onderzoeksverslag... het wordt echt een drama deze week. Moet nog zo veel doen!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Vandaag komt mijn schoonfamilie en vanavond eten mijn broertje en zn vriendin mee. Meer komt er niet. Mijn ouders zijn op vakantie en we vieren het volgende week samen. Die week daarna is mijn mannetje jarig dus mooi tussen onze verjaardagen in.
    Vandaag verder dus een rustig dagje.

nu net de hele tijd weg geweest en straks even eten. heb de was al aan staan en wil proberen om mijn presentatie af te maken. Vandaag is dus niet heel bijzonder. het weer is ook saai dus past er goed bij haha

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    He lente gefeliciteerd!! wist helemaal niet dat vandaag je verjaardag is!

Wat vreemd van je vriendin! helemaal in spanning wat er komen gaat en dan is het niets, dat is toch wel raar

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahah ja vond het ook wel een beetje raar maar ja, bewaar het pakje wel voor een volgende. Zwangere genoeg.

Op de foto staan onze nieuwe katjes. (per aug.) Helaas bewogen ze erg en zijn ze niet erg fotogeniek haha. Dat moeten we ze tegen die tijd maar leren want ik vind foto's maken erg leuk. Die vorige van vorig jaar, die gingen er rustig voor zitten haha

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ze vinden elkaar blijkbaar wel erg gezellig om te spelen :p
    als dat maar goed gaat met je bankstel en gordijnen of ga je ze niet ''vrij'' laten als jullie beide weg zijn van huis.

Ik ga zo even naar de dierenwinkel even wat snacks halen voor de viervoeter ( met de auto , dat dan weer wel, ben niet zo sportief als zussie die te voet naar de kruidvat is :D )

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Vorig jaar ging dat met z'n tweeën ook goed. Als we weg gaan gaan ze achter een schot in de gang. Kunnen ze niks slopen :) De gordijnen hingen vorig jaar tijdelijk omhoog hahaha maar ze luisterde trouwens erg snel de vorige keer! Plantenspuit doet wonderen.

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah ja inderdaad water houden katjes vaak niet zo van

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Heb jij nog plannen vandaag?
    Ik heb trotsemams al een tijdje niet gezien. Zal toch wel goed met haar gaan?

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Waarom staat er altijd het zelfde meisje achter de kassa bij de kuidvat? Volgens mij denkt ze inmiddels dat ik gek geworden ben omdat ik standaard een doosje kv2v5 meeneem, haha!

Lieve katjes hoor Lente! Dat wordt een gezellige boel straks bij jullie thuis!

Ik zag trotsemams laatst wel onderaan staan dat ze het onderwerp bekeek. Misschien heeft ze het gewoon even druk.... hebben we allemaal wel eens he... dat we even wat minder reageren!

18. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    gefelicteerd lente! hihi je weet het dus nog steeds niet met je vriendin. miss dan niks bijzonders maar wilde ze graag dr verjaardag vier en persee met jou erbij:)

ah superlief die katjes!

@ zussie: apart van je zwager. had je verteld dat je naar de dokter geweest was? miss dat ie daaruit conclusies heeft getrokken?

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee ze weten niet dat ik naar de dokter was geweest!
    Ik weet niet joh... hij is nogal plagerig ingesteld dus misschien was het gewoon een grap die toevallig een kern van waarheid bevat :p

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ben zooooo klaar met mijn studie maar moet nog zo veel doen deze week.... kan er wel om janken.
    Heb er gewoon echt geen zin meer in, ik wil niet meer, maar ik moet....

Deel Deze Pagina