ah zussie de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst he, je kan het! nog even en je bent klaar! go zussie go zussie
Nou moe... Nou heeft mijn vader, vanuit Suriname, op mijn facebook een berichtje gezet met iets over opa worden??? Het moet niet gekker worden
Hooi dames, Hier gaat alles goed.Pfff,alleen een tikkie druk.Zal de komende weken nog wel even zo zijn..over 3 weken begint de zomervakantie en dan is het allemaal een stuk rustiger hier Lente,nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!En wat een onwijs schattige kittens,erg leuke foto! Gaan ze achter een schot als jullie weg gaan? Dat klinkt wel sneu,of hebben ze dan volop ruimte? Zussie,wazige zwager van je zeg...Ik zou daar humor ook niet van inzien.Wel als hij gelijk blijkt te hebben natuurlijk Gaan jullie vandaag nog iets doen?Wij gaan straks naar m`n ouders toe.Ik laat de kindjes gewoon iets moois maken voor opa,ik zou echt geen cadeau weten om te kopen Ik zit nu op bijna de 3e week van m`n cylus...ik vind het maar onhandig op deze manier.Volgende maand naar de internist en dan wil ik m`n medicijnen denk ik aan laten passen (die zwangerschapsproof zijn zeg maar haha).Dan is het iig wat relaxter allemaal
Goedemorgen, @ Mams, dat schot klinkt idd wel zielig als ik het zo lees haha maar nee, ze hebben dan de helft van de gang bij ons. De gang is best ruim. Ze zitten dan een heel stuk onder de trap en nog een heel stuk naast de trap. Als wij er zijn, dan zitten ze natuurlijk gezellig in de kamer! Zussie, kan me voorstellen dat jij je heel ongemakkelijk moet voelen dat nu zelfs je vader vraagt of je zwanger bent. Die zwager van je heeft zich heel wat op de hals gehaald. Succes met je laatste beetje studie! Kom op. Ik ben klaar met mijn eindpresentatie, helemaal klaar met die powerpoint. Gister nog even snel afgemaakt voordat de visite kwam en nu ben ik aan het leren. Blij als woensdag voorbij is! Dat je die kv test haalt bij steeds dezelfde haha toevallig. Ik kan me voorstellen hoe je je daarover voelt haha. Maar het zit er dik in dat dat meisje het niet eens door heeft haha Ik ben nog steeds lichtelijk ongesteld. Dit duurt dus wel veel langer dan met pil. Toen was het 3 dagen en daarna weer klaar. Nu is het al een paar dagen niet meer heel veel maar het is er nog steeds. Straks maar eens douchen...(blegh geen zin) en een appeltaart maken, stofzuigen en nog leren. Verder geen dingen die ik moet doen. Heerlijk relaxen deze dag. Misschien nog even kijken waar we nou precies naartoe willen op vakantie en wat er allemaal te zien en te doen is.
Lente,dat klinkt heel anders idd Heerlijk toch dat het zo kan Het is zo gezellig,2 van die kleine kittens in huis.Dat is altijd dolle pret,ik kan er iig uren naar kijken hihi Je plannen voor vandaag passen perfect bij dit weer,of is het daar niet zo herfstig?? Ik ga zo ook maar eens douchen
Ik kom ook weer ff aanwaaien tussen de drukte door @trotsemams, zou inderdaad wat meer rust geven als je wel zwanger zou kunnen worden ook tijdens de medicatie. anders blijft het toch in je achterhoofd meespelen. Mijn ongesteldheid is weer voorbij, gisteravond dacht ik het al maar vanochtend toen ik wakker werd was er weer niks te zien dus het valt me nog mee en ook minder hevig dan ik verwacht had, aangezien dat voor het pilgebruik wel zo was dus ben tevreden. nu kunnen we ervoor gaan
Jeee Zeeb! Succes meid! Ik ben hier weer hard aan het typen aan mijn onderzoeksverslag... Je wil het toch een beetje smeuiig en leuk om te lezen maken... Er komen op zich wel grappige dingen naar voren... verpleegkundigen zijn toch maar rare wezens, haha!
haha dokters praten altijd zo vaag. ik hou altijd van simpele jip en janneke taal. mijn verslagen maak ik nooit echt heel leuk om te lezen, gewoon wat ze willen en klaar. Zo, ik ben nu helemaal klaar. Gedoucht (eindelijk) de was is klaar en heb mijn appeltaartje voor morgen klaar. mmm wat zijn die deegballen toch altijd lekker haha Zeeb, zet hem op....succes deze maand!
hahaha ja. Mijn moeder maakte vroeger altijd van het restje voor iedereen een balletje. Mijn zus doet dat nu ook als ze taart heeft en ze weet dat je komt, dan bewaart ze wat haha Vriendje is Avatar aan het kijken...wat een neppe film haha. Ik vind het maar raar. Dacht ga ff kijken of er hier iemand is, gelukkig maar:d
Ik maak zelf altijd stiekem wat extra... om van te snoepen Vroeger had ik een vriendinnetje, daar ging ik dat deeg speciaal mee maken om het op te eten... haha! Ik ben er ook hoor... zit alleen tussendoor dus druk te schrijven aan mijn onderzoeksverslag. Heb echt veel te veel woorden, dus ga vanavond aan mijn mannetje vragen of hij het door wil lezen en alle onnodige woorden er tussenuit wil halen. Dan is het bijna af We hadden vanmiddag een doopdienst, maar ik ben uiteindelijk niet mee gegaan, levert me te veel stress op om een paar uur van huis te zijn. Ik moet echt schrijven nu... aangezien dat het best gaat als ik alleen thuis ben is mannetje wat eerder weg gegaan en even lekker op bezoek bij zijn zusje... is ook wel goed voor die twee om af en toe samen even te kletsen enzo. En ik heb lekker alle rust! Al ben ik wel blij als hij weer terug is want ik mis hem altijd!
Wanneer wil/moet je het af hebben? Irritant is dat he als het zoveel werk is. Ik ben zo blij als woensdag voorbij is. Ik hoop ook echt dat ik geen aanvullingen hoef te doen en dat ik die toets na het gesprek ook ga halen. Dat zou een hele hoop extra werk na de gesprekken schelen en dan heb ik gewoon 'vakantie van gym' tot september! Deze week weer gewoon aan de bak. Dinsdag schoolreisje. Hopen dat het een beetje mooier weer gaat worden aangezien we de hele dag buiten zijn.
Het moet vrijdag om 17.00 ingeleverd zijn... maar zou fijn zijn als ik het morgen ofzo al af heb, en dan vrijdag alleen nog de laatste dingetjes hoef te doen voor ik het inlever. Heb dinsdag namelijk nog een tentamen, en moet woensdag en donderdag werken. Ik herken dat helemaal, dat gevoel dat jij hebt. Dat je zo blij bent als een bepaalde datum voorbij is. Je ziet er dan zo tegenop wat je allemaal nog moet doen, maar je moet er toch doorheen. Zou wel tof zijn als ik vrijdag een positieve test heb... want dat is dan ook de dag dat ik dus helemaal klaar ben met mijn studie! Dan kan ik serieus ontspannen en genieten van een zwangerschap! Maja... laten we er maar niet te veel op hopen... de kans is nog altijd kleiner van niet he!
Gewoon positief blijven. Het moet ooit lukken dus waarom niet deze ronde? Ik vind het wel gek om vanaf volgende maand voor het echie te gaan. Ook al merk je er niks van zeg maar, toch blijft het wel bijzonder. En het zou helemaal gaaf zijn als het de eerste keer zou lukken, dan ben ik op vakantie al zwanger hahaha Maar goed, dat is een fantasie die toch geen waarheid gaat worden. De eerste ronde verwacht ik helemaal niks. Wanneer komen jouw ouders terug van Suriname?
Ze vliegen vandaag naar Curacao, en dan volgende week zondag komen ze terug.... Je hebt gelijk... het kan deze ronde net zo goed raak zijn als alle andere... Maar ik wou dat je het gewoon kon voelen... Ik heb wel weer enorm veel gevoeld de afgelopen week, maar heb geen idee wat nou griep was, en wat eventuele zwangerschapsverschijnselen, haha!
Ik ben heel benieuwd of ik tegen die tijd meer ga voelen. Doordat ik nu steeds niks voel ben ik benieuwd of ik tegen die tijd een seintje krijg. het zal wel niet. Lekker dat je ouders er nog een week curaƧao aan vastplakken! Ben benieuwd of je ze volgende week het nieuws mag vertellen of niet. Wat voor dingen voel je nu in je lijf?
Eeeeehm.... niet heel veel hoor! Ik heb dinsdag op woensdag nacht (dus toen ik ook grieperig werd en koorts kreeg) wakker gelegen van de lage rugpijn. Ik wist niet meer hoe ik moest liggen, het leken wel weeen! Die rugpijn heeft dus aangehouden tot gisteren, want vandaag is het weg! Vreselijk zeurderig en irritant gevoel was dat. (dat had ik dus vorige ronde ook, hele erge lage rugpijn, de dagen voor mijn lichte test, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn en dat ik dat gewoon elke cyclus krijg) Verder voel ik wel hier en daar wat steekjes op verschillende plekken in mijn buik. Maarja he, dat is niks nieuws want dat voel ik elke ronde, haha. En verder ben ik met vlagen wel af en toe misselijk... maar ik denk eigenlijk dat dat gewoon een beetje spanning is door de laatste schoolweek... Verder vertoon ik geen enkel verschijnsel... wat misschien ook wel weer opvallend is want normaal heb ik altijd knetterende hoofdpijn de week dat ik ongesteld moet worden. Dat had ik met mijn pil al, maar sinds ik gestopt ben is het nog veel erger. En nu is er geen hoofdpijntje aan de lucht... Nouja we gaan het zien!
Dan is het idd wel minder dan de vorige maand als ik het zo lees. Dat zou wel mooi zijn. Misschien is die pil troep nu bijna uit je lijf aan het raken. Ik had afgelopen maandag met mijn nichtje een wit shirt aan. Ze heeft daar met macaroni (uit zo'n vies potje) overheen geknoeid en nu krijg ik het er niet uit haha. Normaal gaat met afwasmiddel alles eruit maar dit is gewoon echt troep. Dus kijk later uit met dat eten en wat je aan hebt!
Ja ik hoop het! Dat die piltroep eindelijk een beetje opgeruimd is! Morgen krijg ik de uitslag van mijn bloed, en als dat goed is en ik word ongesteld eind van de week ga ik toch eens proberen tarwekiemolie ofzo te proberen... kijken of mijn cyclus er een beetje korter van wil worden! Hahaha, ja tomatensaus is altijd lastig met witte kleding! Wel balen als je je shirt wel weg kan gooien...