Morge meisjes Jullie waren vroeg uitgetokt gister.. Sorry dat ik ineens weg was, laptop viel uit en had geen zin om de adapter te zoeken En moest eigenlijk toch eten gaan koken. Om even terug te komen op de vraag van Lente; Jup, heb op 14 juli mn laatste pil, meestal wordt ik dan een dag of 4 daarna ongesteld en begint voor mij de eerste ronde. Jeej, zitten we samen in de eerste ronde! Voordeel voor jou is dat je al twee pilloze cyclussen hebt gehad. Ach, ik zie het allemaal wel. Zussie; Veel plezier met huisje bezichtigen en succes met de laatste hand leggen aan je onderzoeksverslag! Zeeb; Hmm, tijd gaat inderdaad ineens snel dan. Herken je gevoel wel, aangezien mijn contract 31 december afloopt. Maar ach, wat je zelf al zegt, misschien duurt het wat langer, en als dat niet zo is, so what. Ik begreep dat jij thuisblijfmama wordt? Trotsemams; Fijn dat je nu andere medicatie krijgt, is toch wel goed voor de gemoedsrust Hier moet ik vandaag ongesteld worden, pff krampjes beginnen alweer op te komen. Ben echt super moe, kon niet slapen gister (denk dat ik zondag te lang geslapen heb). Als ik 3 uur geslapen heb vannacht is het veel. Toen begon rond kwart voor 1 ook nog eens een meisje kei hard te schreeuwen en te vloeken op straat. Twee deuren verder woont een jonge meid met kindje alleen. Maar volgens mij was ze er vannacht een kerel uit aan het zetten. Was op straat allemaal aan het vloeken en schreeuwen dat ze de politie ging bellen en dat hij op moest rotten en weet ik het. Was in ieder geval niet echt bevorderlijk voor mijn pogingen om in slaap te vallen Daarna ging ze binnen verder, en kon ik het nog steeds woord voor woord volgen, terwijl er echt nog een huis tussen zit:S Maar goed, ik leef nog en ben weer het zonnetje in huis op het werk *not*
Hey allemaal, wil even afscheid van jullie nemen. Heb een ander forum gevonden waarin ik nu actief mee schrijf. Vond het heel gezellig hier en wil jullie allemaal ontzettend veel succes wensen en dat jullie maar gauw positieve testen en mooie wonders in jullie armen mogen houden.
Hee mamavangwenn! Jij ook heel veel succes met je zwangerschapswens! Gezellig dat je ook even met ons hebt meegekletst! Yaar! Maandagmorgenpost!
Nou ik ga even mannetje wakker maken en douchen en aankleden.... Zo weer huisje bezichtigen (die waar we vrijdag niet geweest waren) en daarna hard aan de slag voor mijn onderzoeksvoorstel! Zie je straks!
@mamavangwen, hopelijk heb je daar je draai helemaal gevonden en veel kletsplezier en natuurlijk succes met de zwangerschapswens. @Yara , ik word inderdaad thuisblijfmama. Wat klinkt dat raar als ik het nu zo typ haha kan het me nog niet voorstellen wat een nachtje heb jij gehad zeg! niet te hopen dat ze vanavond weer een bezoeker heeft haha Ook naar de kermis het weekend ? hoorde gister van schoonzusje dat dat vrijdag alweer is. ben slecht op de hoogte van alle activiteiten hier in de buurt @Zussie, hopelijk is het een top huisje en zijn jullie er meteen weg van! Zou fijn zijn als jullie snel wat vinden Vandaag vrij (weekje vakantie) jeej, moet aan het poetsen maar krijg vriend nog niet uit bed en ik moet eigenlijk ook nog even wakker worden
Zeeb; Ja, twas me het nachtje wel.. Als ze dat vanavond weer doet ga k haar toch even vriendelijk vragen of ze dat op een iets minder luide toon kan uitvechten Haha kan me voorstellen dat dat raar klinkt Nu op zoek naar werk, en over een tijdje hopelijk thuisblijfmama Hmm, ik ben net zo min op de hoogte, wist niet dat het kermis was komend weekend Meestal gaan we daar wel ff heen, maar meer voor de borrel dan voor de kermis Ga jij daar ook heen?
aahh, je hebt een weekje vrij, lekker! Dan hoef je toch ook niet wakker te worden Je hebt nog een hele week om te poetsen! Ik nog 5 weekjes werken, en dan pas vakantie, maar dan wel 4 weken
@Yara, wij gaan ook wel ff ja, ook meer voor de gezelligheid eromheen dan voor de kermis. Al ben ik altijd wat meer nerveus dat ik mijn ex tegenkom dan dat ik het echt gezellig vind hahah ja uitslapen zou fijn zijn, helaas lukt dat nog niet met een pup van 5,5 maand
Zeeb; Woont je ex hier? Hoe komt het dat je hem niet tegen wil komen? (sorry hoor, nieuewsgierig) Hmm dat is wel minder leuk dan:S Misschien komen we elkaar nog wel tegen Al lijkt me dat onwaarschijnlijk als je niet weet waar je naar moet kijken Haha wat dat betreft is het dus net een klein kind
Joehoe meisjes ik ben terug! Huis was wel ok... maar het was dezelfde makelaar als van het huis waar we over in onderhandeling zijn. Dus was wel relaxed om die man even te spreken want dan konden we even zeggen wat we er van vinden, haha. Eigenlijk wil ik namelijk gewoon dat andere huis hebben en wil ik gewoon dat we er snel uit komen met de onderhandelingen. Maar heb er nu wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen... dus hopelijk zijn we snel de trotse eigenaars van dat andere huis, haha... Vooral de opleverdatum is nogal een probleem. Zij willen er pas in december uit, wij willen er zsm in... Inmiddels ben ik wel zo ver dat ik november wel acceptabel vind, maar dan wel voor een lagere prijs... Dus denk dat we daar uiteindelijk op uit gaan komen. Stel dat ik nu zwanger ben, ben ik in november 5 a 6 maanden ofzo? Is niet echt ideaal, maar goed dan kunnen we ons daar goed op voorbereiden en alle klussers inschakelen dat het allemaal snel klaar is...
Zussie; Jeuj, je bent weer terug Haha, dat zei je inderdaad laatst, maar was me weer ontschoten. Is wel fijn dat je die man dan weer spreekt. Ik duim nog steeds voor je (mijn duimen zijn inmiddels blauw ipv rood) Weet je ook waarom die mensen er pas in december uit willen? Wel vreemd hoor, je zou toch zeggen dat je, zeker in deze tijd, blij mag zijn als je je huis verkocht krijgt.. Goed dat je er vertrouwen in hebt! Ik zou ivm een eventuele zwangerschap niet later willen dan november. Dan ben je inderdaad 6 maanden, maar ja van de andere kant, als je genoeg hulp hebt is 7 maanden ook nog wel te doen Tis meer dat die mensen gewoon niet zo moeilijk moeten doen.
Jaaaa volgens die makelaar heeft die vrouw een halve burn out, en omdat ze zelf nog geen ander huis hebben ziet ze er niet overheen er op kortere termijn uit te gaan. Terwijl voor hen heel makkelijk een tijdelijk huurhuis geregeld kan worden, maar dat ziet ze dus niet zitten.. Nouja... jammer voor haar dan maar idd, met 6 maanden zwanger is best te doen als je genoeg hulp hebt, en we hebben allebei een grote familie. Alleen mijn mannetje is heel perfectionistisch en die wil niet zomaar iedereen bij ons laten schilderen enzo... dus dat word wel even een lastig iets... maarja we zien wel. Eerst maar eens zwanger worden voordat ik me al druk ga zitten maken om dingen die er nog niet zijn... Meer dan 6 maanden zwanger ben ik tegen die tijd sowieso niet
Haha Zussie, zown man heb ik ook Al moet ik bekennen dat ik zelf ook wel zo ben en niet zomaar iedereen bij ons 'mag komen helpen'. Bij ons komen dus alleen onze moeders en schoonzus helpen met schilderen en behangen, want die vertrouw ik Jammer dat ze niet akkoord gaan met een huurhuis, zou het veel gemakkelijker maken. Mag ik dan een domme vraag stellen en vragen waarom ze het huis te koop heeft staan? Meesten zetten hun huis toch pas te koop juist als je een ander huis gevonden hebt? Haha, inderdaad niet druk maken, maar wel rekening mee houden, toch? heb ik nu ook met mn bruiloft
Jij bent trouwens getrouwd he, mag ik vragen hoe jou tijdplanning ivm gasten eruit zag? Ik zit nu (al) heel erg met het dilemma, we willen aan het eind van de middag trouwen, daarna eten en dan feest (geen receptie). Maar nodig ik alle ooms en tantes uit voor de bruiloft zelf? Zijn er erg veel, en wordt erg prijzig met eten. En vind het ook lullig om maar de helft uit te nodigen. Bijvoorbeeld: de familie van mijn vaders kant heb ik niet zoveel mee, dus zou het ook niet erg vinden als die er niet bij zijn. Aan mijn moeders kant heb ik een hele hechte familie, die ik er het liefst allemaal wel bij zou hebben. Maar ik vind niet dat ik het kan maken om mn moeders familie wel uit te nodigen en mn vaders familie niet. Snap je? Hoe ging dat bij jou? (mag ook in PB hoor)
nou zussie snap de verkopers van het andere huis dan ook niet zo. Ze vinden december oke maar niet eerder. maar neem aan dat ze wel wíllen verkopen, jullie zijn heel serieus, stel jullie vinden nu wat anders dan kunnen ze goed nog een jaar erin zitten voordat ze weer serieuze kopers hebben. Voor die paar maanden dat ze er dan eerder uit zouden moeten vind ik dat ze wel moeilijk doen, burnout of geen burnout. bedoel die heb je dit dit huis en ook in een ander huis lijkt me ( al kan ik het niet helemaal inschatten heb er geen ervaring mee ) Hopelijk snel goed bericht voor jullie! @yara, was hier ook zo. Niet iedereen mag komen helpen! Ik ben nogal iemand die alles helemaal perfect wil hebben en een niet helemaal prima muurtje doe ik dan gerust weer over
Haha, wat zijn we een stelletje perfectionisten. Ik heb zelf zoiets van als het een tijdelijke woning was, prima, dan boeit het niet, maar hier willen we weet-ik-hoeveel jaar blijven wonen, en dan moet het wel perfect. Ik moet er namelijk elke dag tegenaan kijken
Ja idd dat zegt hij dus ook... als het mijn eigen huis is wil ik dat het allemaal goed gebeurt... En geef hem ook wel gelijk hoor! Maar ze mogen wel komen helpen met behang aftrekken.. Maar vloeren leggen, schilderen en behangen daar kiezen we de mensen wel voor uit, haha! Scheelt dat het kunststof kozijnen zijn, hoeven alleen de muren geverfd In deze tijd is het toch niet zo raar dat mensen hun huis eerst willen verkopen voordat ze zelf wat anders kopen? Maar dan moet je idd wel bereid zijn een oplossing te bedenken als de oplevering niet helemaal uit komt. Wie zegt dat ze in december wel wat anders hebben? Dan moet ze alsnog in een huurhuis gaan zitten... Maarja... we komen er wel uit denk ik... Haha Yaar, wat een vragen! Ik ben vorig jaar ceremoniemeester geweest bij mijn zus.... en 4 jaar geleden bij mijn beste vriendin, en zelf 3 jaar geleden getrouwd, dus weet wel wat over het regelen van bruiloften Maar stuur je vragen even in een PB, want dan kan ik ze wat overzichtelijker beantwoorden want nu is het een beetje een vragenvuur Heb ook nog wel ergens een dagplanning enzo op de computer staan hoor!
Jouw opleiding klinkt duur zeg! Ik wil graag anoniem blijven, maar het is een HBO-opleiding Management richting. Deze week nog .