Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha Hanna Mom!
    Klinkt chic he? Het is ook duur.... want het is dus een speciaal traject. Ik sta ook niet ingeschreven als student bij de universiteit, maar als een soort van cursist, en moet dan ook de volle mep betalen om gebruik te mogen maken van de diensten van de universiteit. Maar dan mag je wel na een jaar instromen in de master. Gelukkig heb ik een hele lieve papa en mama die mijn studie nog willen betalen!
    Als ik straks de master ga doen sta ik gewoon ingeschreven bij de uni en betaal ik gewoon collegegeld... dus dat is beter!

Jij dus ook klaar na deze week?

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hanna mom; Knap hoor, een studie met een kleine erbij. Is het een beetje te doen?

Zussie; Zijn we bijna afgestudeerd:D Alleen jij met een universitaire bachelor en ik met een HBO bachelor:p Bijna tijd voor een feestje!

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zeg dat!
    Grooooot feest!

Ik loop trouwens weer echt te lummelen terwijl ik eigenlijk hard aan school moet werken.
    Ga mijn word-bestand maar eens openen, meestal als het open staat begin ik op een gegeven moment wel :p

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, sorry meid, hou ik je van je schoolwerk af;) Ik moet hier ook weer echt ff wat gaan doen, dus dan gaan we nu allebei heel hard aan de bak en dan heb je straks je onderzoeksverslag maar mooi af:)

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Uitslag van mijn bloedonderzoek: waren geen bijzonderheden...
    Nouja... dan zullen het wel pilkilo's zijn die er af zijn gevlogen!

Dus nu weet ik dat alles goed is... en kunnen we weer vrolijk aan de klus voor een babytje!

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed is meid! Dan zal het inderdaad allemaal bij het ontpillen horen. Ondertussen heb jij een goede reden om je te vergrijpen aan allerlei lekkernijen:p

Goed nieuws meid!

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha, ik vreet me dan ook ongegeneerd vol :p
    En als het goed is word ik vanzelf wel weer dik ;)

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, dan mag je ook voor mij eten, ik zit hier aan de m&m's, maar was eigenlijk van plan gezonder te gaan eten:S Heb nu de laatste weken echt een 'kwabje' ieuw. Dus moet van mezelf eigenlijk weer gezonder eten. Maar die M&M's keken me zo verleidelijk aan:p

En ach, ik ben verder gewoon slank, dus dat kwabje gaat er ook wel weer af:p Kan ook zijn omdat ik nu ongesteld ben, dat ik nu wat meer vocht vasthou ofzo.

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja hoor, gooi het maar op vocht ;)
    Ik had van de winter ook een soort van kwabje :p maar die is inmiddels wel helemaal verdwenen.
    Evenals dat 'puntje' wat ik dan heb aan de zijkant van mijn bovenbeen/heup....
    Maar ook als je slank bent is het niet goed om heel ongezond te eten natuurlijk...

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nee, dat is ook zo:p Weet ook wel dat het niet alleen van vocht komt;) Heb ook echt veels te vet gegeten de laatste weken. De M&M's zijn ook alweer terug naar de rechtmatige eigenaar en ik heb inmiddels een appel en chrystal clear:D Mjammie!

Woensdag ga ik ook weer sporten:p

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,fijn dat de bloeduitslagen goed zijn!Ow,dat klinkt toch goed nu jullie die makelaar hebben kunnen spreken.
    Wat een mutsen van een verkopers ook.Tsss,zeker als ze tijdelijk in een huurhuis kunnen.Dan zou ik het wel weten geloof ik.

Wat zijn jullie trouwens allemaal perfectionistisch,dat ben ik echt niet :p Ik ben echt heel erg makkelijk.Wat ook wel heerlijk is soms.Maar hier is dus niet alles strak en perfect.

Yara,ik vond een receptie juist ideaal.Dan is het meteen opgelost dat je geen mensen op je feest hebt die je eigenlijk niet zou willen :D En ik vond het ook wel een fijne overbrugging tussen het diner en feest in.

Kennen jullie trouwens het tijdschrif Flow,wat staan daar leuke dingen in zeg!Ik zat vanmorgen een hele tijd in een wachtkamer waar een stapel van die tijdschriften lagen.Echt leuk!

Vandaag eten we op tijd.De jongste gaat voor het eerst naar gymles,ben benieuwd.Vind het zo stoer.Hij doet echt lekker wat hij zelf wil,gaat niet met de rest mee zoals je zovaak niet.Nee hij gaat gymmen,gezellig tussen allemaal meiden haha

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha leuk trotsemams! Dat hij zo zijn eigen ding doet!
    Daar zou ik als moeder ook trots op zijn!

Nee wij zijn wel echt pietje precies... zeker als het om ons eigen huis gaat...
    Mannetje werkt het liefst alles weg aan kabeltjes, snoertjes en buizen...
    We hebben nu al behoorlijk wat huizen bekeken, en heb er geloof ik maar 1 gezien die wat betreft verfwerk en vloeren (plintjes) enzo voldeed aan onze maatstaven. Bij de meeste mensen is dat toch allemaal niet zo netjes gedaan, haha.
    Ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen... want het is niet haalbaar dat hij een heel huis in zijn eentje gaat doen, en vaklui kunnen we niet betalen, en we hebben ook niet eindeloos de tijd... dus hij zal toch genoegen moeten nemen met sommige dingen of dommige dingen later moeten doen.
    Want hij roept nu ook heel hard dat het hele huis meteen moet, en dat hij er niet tegen kan als bepaalde kamers nog niet netjes zijn.
    Nouja we zien wel!

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    mss kan hij beter vakantiedagen op gaan sparen zussie? :p Soms zou ik willen dat we wat netter waren,dan bleven klusjes niet zo lang liggen :D Alles heeft z`n voor- en nadelen zullen we maar zeggen hihi

En ja,ik ben supertrots!! M`n schatjes zijn zo heerlijk zichzelf.En zoon heeft helemaal zo`n instelling van ik doe wat ik wil doen.Daar hou ik wel van,dat wat je doet met plezier doen.Er helemaal achter staan.Zouden vele een voorbeeld aan kunnen nemen :D

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Trotsemams; Ik vond recepties zelf altijd saai, dus wil zelf geen receptie. Het gaat er ook niet om dat ik bepaalde mensen niet op het feest wil, daar mag gewoon iedereen komen, maar was aan het twijfelen wie wel en niet uitnodigen voor de bruiloft zelf en het eten:p

Haha, wat een stoere zoon heb jij! Ik zou daar als moeder ongelofelijk trots op zijn, dattie gewoon lekker doet wat hij zelf leuk vindt!

Zussie; Je mannetje zal sowieso zn wensen wat aan moeten passen, mocht jij binnenkort een keer zwanger zijn. Je zal dan snel een huis moeten hebben, en een beeb kost ook geld;) Ach dat komt tegen die tijd wel goed. Ik heb dat ook gehad, dat ik alles in 1x goed wilde doen, maar heb inmiddels wel zoiets (net als bij ons met de logeerkamer) dat hoeft nog niet perse. Gebruiken we toch niet, dus kunnen we ook later schilderen. Al heb ik van de andere kant nog steeds zoiets; Als ik nou toch bezig ben, kan ik die kamer net zo goed meteen doen:p

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja klopt...
    Dat is het meestal meer... dat je dan toch bezig bent en het beter meteen kunt doen.
    Anders moet je een andere keer al die troep tevoorschijn halen en moeite gaan doen, en dat doe je dan vaak weer niet....

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
  17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wat een bizarre discussie daar joh...
    Dat kind spoort niet helemaal hoor!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wat zoekt Zeeb trouwens voor baan?
    Iets administratiefs toch??? Maar welke sector?

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jaaa, ik ben bij het laatste berichtje aangekomen.

Wat een bizar topic, die met dat 15 jarige meisje. Ik ben het nog aan het lezen maar dacht tussendoor dat ik eerst hier even moet reageren. haha ik ga er helemaal in op.

Zussie, wat leuk dat jullie dat huisje weer hebben bekeken. Was het wat? Ik las dat je ook je wensen aan de makelaar hebt aangegeven over dat andere huis die jullie eigenlijk willen. Spannend hoor. Nu maar hopen dat die mensen niet zo stug blijven! Hup, ga huren...wees blij dat je een koper hebt voor je huis!

wat lekker dat je vakantie hebt Zeeb. heb je nog andere plannen dan alleen soppen? Je had nog meer getikt maar dat heb ik allemaal niet onthouden haha shame on me!

MamavanGwenn, veel plezier op een ander topic! jij ook succes!

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Blegh.... mijn lage rugpijn/buikpijn is weer volop terug :(
    Dus ben maar op bed gaan liggen...
    Beter heeft dit allemaal een goede reden... is niet meer normaal joh...

Deel Deze Pagina