Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    die van mij kijkt national geographic, de nerd :D
    vind ik dus zo vervelend die programmas dus avondje laptoppen

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb een paar hele goede vriendinnen,wonen allemaal een aardig eindje weg helaas.Dat zijn iig de vriendinnen waar ik liever vaker ff op de thee zou gaan,maar helaas.
    M`n allerbeste vriendinnetje en ik hebben ooit in dezelfde straat gewoond,dat was echt gezellig.Zo onverwachts samen even thee leuten,of even boodschappen doen.
    Ik mis dat ook wel.Vind het ook wel jammer dat iedereen altijd zo druk is.Snap het wel,heb het zelf ook gehad.Maar mijn ervaring is dat spontaan ff ergens gaan kletsen echt haast geen doen is.Dat was 10 jaar geleden echt wel anders.Klinkt oud he hihi

Zoon heeft het erg leuk gehad bij de gymles,vind het zo schattig.Wij mochten de eerste les blijven kijken :D
    Hij is iig super enthousiast.Dochter wil er nu ook bij.Nou hebben we altijd de richtlijn gehad van 2 sporten ieder.Waarvan 1 zwemles moet zijn tot ze A en B hebben.Daar zijn ze beide nog voor bezig en dochter zit ook al op paardrijles.Nu wil ze ook graag gymmen erbij.Op zich ideaal omdat het op dezelfde tijd als zoon zou zijn.En het kost echt werkelijk bijna niets.Maar tja,we hebben dit zo ooit afgesproken.
    Ga er nog even nadenken,vind het natuurlijk wel goed dat ze flink wil bewegen.

Nou,bij gtst... ik ben helemaal bij (kijk meestal een paar afleveringen op rtlxl)..Ik snap het soms ook niet.En dat geknok van die Sjoerd iedere keer.En Ricky die in 2 dagen een eetstoornis ontwikkeld,duhh.Nu verzinnen ze vanalles in de hoop kijkers te blijven houden die na de zomerstop terugkomen.Is altijd.Wanneer is dat eigenlijk,die stop?

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    even gegoogeld...vrijdag 8 juli is de laatste gtst aflevering voor de zomerstop. Ik was ook wel benieuwd. Dat is al bijna. Ik vermoed dat de zomerstop iets met wiet te maken heeft. Wie gokt er mee?....
    12 september begint het weer!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ah nog 3 weekjes, vind het ook niet zo erg eigenlijk.
    ben wel ff toe aan een stop :D vind de laatste weken de verhaallijn ook minder

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    je zou toch maar Wiet heten he... Past bij de aparte namen hihi

Maar idd,het zou wel eens met Wiet te maken kunnen hebben.Of met Jef.

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wiet ja... dat kan toch gewoon niet...

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als gtst er niet meer is dan gaan we vaak meer een rondje wandelen of buiten zitten (als het weer het toe laat) Nu, als we uit ons werk komen is het vaak eten maken, opruimen, douchen en lekker zitten.

Het schijnt volgende week weer wat mooier weer te gaan worden. Dat zou fijn zijn!

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oja Jeff, daar moet ook maar eens wat duidelijkheid over komen. Net als die Miranda of Tineke (hoe ze ook heet). en die Frederik. Ben wel benieuwd wat hun rol is in dit stuk. Maar idd Wiet, wie noemt z'n kind nou zo? hahaha

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb het vanavond om acht uur gekeken,maar meestal zitten we dan nog in de spits hier.Ik kijk het graag als m`n husband gaat darten,paar afleveringen achter elkaar zonder gestoor tussendoor :p

Wie-hiettttttt...Wieeee-hiettttt,we gaan eten Wietje.Nee dat klinkt echt niet :D

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ga tukken!
    Morgen tentamen!
    Adios!

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha wiet, nee, zo ga je je kind niet roepen om te eten:D
    Meiden, ik ga mijn ananas opeten en dan ga ik richting boven om nog even te lezen. Ik heb dat andere boek van tatiana de rosnay gehaald uit de bieb. ik ben benieuwd wat ik van deze ga vinden. haar naam was sarah was zo'n topper, daar kan deze vast niet aan tippen maar toch...even proberen!

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb zo'n vermoeden.... dat ik een dezer dagen echt heel hard ongesteld ga worden...
    De buikkramp is nu al lekker aanwezig!
    Mooi is dat :(
    Maja.... dan is dat huis in november ook niet zo'n probleem....

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Waar zijn jullie als ik steun nodig heb :p
    Ik voel me echt een partij depri!
    Zie ZO op tegen de rest van deze week.... wil het liefst in mijn bed kruipen en pas zaterdag weer wakker worden als alles voorbij is.
    Maarja... ik moet er doorheen..
    en ik ga nu naar de uni voor mijn galgenmaal...

14. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Zussie. Oh meid! Kop op! Succes op de universiteit! Je kunt het!
    En zolang er geen bloed is, is er nog hoop he!!!

15. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bovendien had ik voor mijn NOD toen ik zwanger was van de 1e ook gewoon ongikrampen. Dat zegt dus nog niks!

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Kop op Zussie!!! Nog even doorbijten en als je klaar bent met een heel goed gevoel erop terug kijken en enorm trots op jezelf zijn.Je kan het!!!

Qua depri zijn doe ik wel ff met je mee,ben weer echt bijna niets afgevallen terwijl ik er kei en kei hard m`n best voor doe.Ben er echt sjaggie van :x

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo is iedereen vandaag in een dipje! Ik ben nu pas opgestart voor vandaag en heb tot half 11 in mn bed gelegen ( om 6 uur hondje uitlaten en terug het bed in )
    vriend heeft 2x geroepen maar ik dacht blijf er lekker in!

deed net telefoon en internet het niet, dus weer bellen voor een storing ofzo. hoopje kabels erin en eruit en het werkt nu weer.
    + post dat de auto weer naar de APK moet binnenkort.

ge-wel-dig dagje dus :( hopelijk morgen wat gezelliger dan ga ik shoppen met een vriendin.

@Zussie , kom op meid even de laatste dagen doorzetten.
    goede hoop houden op zwangerzijn! :)

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo net weer wat ovu testjes besteld :)

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Meisjes, het gaat niet geweldig vandaag zo te lezen:(

Lieve Zussie, houd moed meis, je moet nog 3 dagen tot je NOD en nu krampjes zeggen nog niks. Nogmaals, ik wil je geen valsse hoop aanpraten, maar niet bij voorbaat al bij de pakken neer gaan zitten meid. *Knuffel* Heel veel succes met je tentamen en ik duim voor je, dat weet je..

Lieve Trotsemams, jou zit het ook niet mee zeg:( Heb je dit inmiddels al met je dietiste besproken? Want lijkt me dat dit toch echt niet de bedoeling is, dat je zo je best doet en dan gewoon niet afvalt. Lijkt me ook niet echt motiverend. Ook voor jou een dikke *knuffel*, en ik zou het echt bespreken, kijken of je niet over kunt stappen op een ander dieet.

Zeebje, jij ook al een baaldag *knuffel*, pff ik weet niet wat het is vandaag, zo op de eerste officiele zomerdag.

En nu ik toch knuffels aan het uitdelen ben, voor de rest ook een knuffel, gewoon omdat dat leuk is:)

Hier ook ongikrampjes, maar dat is op zich niet vreemd:p Nog twee dagen, en dan begin ik aan de laatste strip en aan mn foliomzuurtjes.

Ik moet nu weer ff hard aan de bak, maar ik kom vanavond weer een keertje kletsen.. Zijn jullie er ook vanavond? Kunnen we lekker beppen en frustraties eruit gooien enzo..

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    zand, zand en nog eens zand! Echt, ik heb de hele duinen in mijn broekzakken en schoenen haha. De schoolreis was geslaagd. Mooi weer en een lekkere temperatuur. Gelukkig de hele dag droog gehad. Ik ben nu alleen helemaal gaar en moet me er toe gaan zetten om eten te gaan maken.
    Vanavond nog ff blokken voor de toets van morgen maar verder gelukkig een relax avondje. Mijn mannetje is de hort op vanavond dus even lekker het huis voor mij alleen. soms is dat ook wel weer fijn haha

Ik lees hier dat jullie allemaal een baaldagje hebben? Kom op, er zijn ergere dingen om jullie druk over te maken! Glimlach op die gezichten en gaan! Het is zomer dus, smile!
    zussie, ik hoop voor je dat die krampen vals alarm zijn. Nog geen bloed gesignaleerd?

Mams, ik kan me helemaal voorstellen dat het voor jou heel moeilijk moet zijn. als je zo je best doet voor het afvallen en het lukt niet, kan ik me voorstellen dat dat erg moet frustreren. Sterkte!

Deel Deze Pagina