Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dankjewel Lente en Yara,soms zit het gewoon even tegen.Ik ben erg optimistisch trouwens,maar nu even niet :p Denk ook altijd er zijn ergere dingen,maar dit begint wel serieus te worden.Het is gewoon niet goed helaas.
    Yara,ik was vanmorgen bij de dietiste om te wegen en bespreken.Ze denkt dat het nog langer tijd nodig heeft,ik heb m`n lichaam nogal verkloot om het maar even duidelijk te zeggen.
    M`n lijf snapt er iig niets meer van,dan dit dieet,dan weer een ander dieet.Dan veel eten,dan niets eten.Is niet goed voor je.
    Ik blijf volhouden,ben eerder wel veel afgevallen dus ik weet dat het kan.Ga het binnenkort ook met de internist bespreken en mss een verwijzing voor de gyn vragen.Vind het zo balen dat we het hierom uit "moeten" stelen om proberen zwanger te worden.

Lente,oh wat hebben jullie het getroffen dan met het weer!Wat hebben jullie allemaal gedaan?Succes met studeren vanavond!

Ik kom later vanavond nog even koekeloeren hier :D

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    he, we zijn naar het klimduin geweest en een speurtocht door de duinen. Ook nog naar een poppenvoorstelling. Erg leuk dus al met al.

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Wat een depri mensen allemaal :(
    Knuffel voor iedereen!!

Hier al een tijdje niet geweest :redface:
    Wilde effe een beetje minder bezig zijn met zwanger worden en kindjes ;)
    Vind dat k nu wel weer ff mag kletsen hihi!!
    Gaan xzondag nog lekker voor een weekje naar Kreta, doet mij vast goed :D Heb alleen dan precies de zondag dat we terug vliegen mn NOD.. Neem geen testen oid mee.. Kzie wel hoe en wat ;)

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat is het hier rustig vandaag, waar is iedereen?:(

Trotsemams; Hmm, dan is het inderdaad wel logisch dat je lichaam het even niet snapt, maar maakt het er niet leuker op.. Ook dat je daardoor je kinderwens uit moet stellen..

Lente; Jij hebt een lekker dagje gehad vandaag:D Schoolreisjes zijn leuk!

Dreamer; Kreta is echt geweldig, ben ik vorig jaar op vakantie geweest! Zou zo graag dit jaar weer terug willen, was heerlijk ontspannen, maar helaas zit het er financieel niet in dit jaar..:( Gaat het wel beter nu je ff wat minder geforumt hebt?

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Jeuj, dalijk twee nieuwe afleveringen van The Big Bang Theory op tv:D

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou zeg ons modem heeft zn beste tijd gehad denk ik, hele tijd werkt het ding niet. reset en dan weer een uurtje wel en weer stuk. morgen bellen dat ik een nieuwe wil hoor hiervan word ik ook niet goed

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm Zeeb, dat is inderdaad wel lastig.. Maar ligt het aan de modem of aan een kabeltje? Maar is wel vervelend als je de hele tijd geen internet hebt..:S

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dat is vervelend Zeeb, zo kun je niet eens werken aan je verslaving ;) al afkick-verschijnselen? :D

Yara, ik heb idd een lekker dagje gehad. maar ongelofelijk, wat kunnen kinderen kletsen! Het gaat dan ook over niks maar het kwebbelt maar door hahaha er lagen er terug in de bus 2 te slapen haha

Dreamer wat lekker dat je naar Kreta gaat! Veel plezier.

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha dat zal wel ja, zown dag is ook vermoeiend:p

Iemand nog een boeiend onderwerp:D Ik ben ff inspiratieloos

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja misschien het kabeltje, morgen even nieuwe halen en kijken of dat werkt anders toch bellen voor een ander modem.
    is toch wel een heel gemis hoor geen internet :p
    dan merk je eigenlijk pas dat het echt gewoon een kleine verslaving is :D

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @yara, wij gaan trouwens zaterdagavond. vanmiddag belde vrienden van ons toevallig of we meegingen. Dus als ik je tegen kan komen geef maar een seintje en doe ff een briefje op je voorhoofd : ik ben van ZP :D
    hahah dan zou ik je herkennen!

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb; Whahahaha ik ga niet de hele avond met een briefje op mn hoofd lopen;) Ik weet nog steeds niet of we gaan:p Ik laat het je wel weten:D

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Waar komen jullie elkaar tegen?

Ik ben nu op ned 3 aan het kijken 'van de gekke' echt, wat een gekke/rare mensen bestaan er hahaha zit vol verbazing te kijken haha.
    De een ruikt graag aan doucheputjes, de ander geniet van karper aas en eet dat zelf voordat hij het aan zijn vissen geeft. is het niet lekker, dan eet geeft hij het ook niet aan zijn vissen en dan is er nog 1 die alles in haar bh stopt. van telefoon, huissleutels, lipgloss en pinpas hahaha

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie mezelf al rondlopen met zown gele post-it met: Hoi Zeeb, ik ben Yara van ZP;)

Whaha, kan ik niet echt verklaren naar mn vrienden, wat ik op ZP moet:p

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    niet :( dacht dat doe jij wel ff :D
    Je echte naam is trouwens niet Yara of wel ?
    heb je namelijk even zitten hyven bij iemand maar kon geen yara vinden haha

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente; Op de kermis hier in t dorp;)

Whaha ieuw:S Die mensen zijn echt vreemd.. Dan hou ik het toch liever bij de Big Bang Theory;) Die zijn ook vreemd, maar niet zo vreemd:p

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahah ik vind het wel een leuk programma. Op ned 3 vind ik de programma's altijd wel grappig. Vooral omdat ze dingen laten zien die je nooit ziet of hoort van mensen haha

grappig kermis, gaan jullie dan te stappen of echt een rondje over de kermis of langs borrels? zou leuk zijn als je elkaar tegen komt haha

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Er is er ook 1 die heeft een barbie tik haha. Een man die ze spaart. hij stoft ze af met een kwast en gaat elke ochtend en avond even kijken. als hij verdrietig is dan gaat hij even kijken en voelt hij zich beter. als er iets met ze gebeurt dan is hij in een rouwproces of in paniek hahaha. hij zegt'het zijn echt mijn meiden en ik kan niet zonder ze'.
    nou echt..:$ schiet mij maar lek hahaha

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hier is Zus... terug van weggeweest.
    Mijn tentamen ging slecht... werkelijk nog nooit zo'n slecht tentamen gemaakt.
    Ik wist dingen echt niet meer, kon er niet meer opkomen.
    Het was totaal anders dan ik had verwacht...
    En de dingen die ze zou vragen, vroeg ze niet...
    Wat een rotgevoel om zo het jaar af te sluiten.... getver...

En ik voel me heel erg ongi-achtig, inclusief sjacho.
    maar jullie zeggen dat ik hoop moet houden, dus dat doe ik dan maar braaf!

Heb zin om heel hard te schelden en te janken even!
    Als ik ergens geen zin in heb, is het wel een herkansing... blegh! Ik wilde gewoon klaar zijn na vrijdag!

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie; Jeej meid, balen:( Janken en schreeuwen mag best even hoor, als dat helpt:)

Zwaar kl*te dat het dan nu niet gaat zoals je gedacht had dat het zou gaan.. Zou je perse moeten herkansen dan?

Deel Deze Pagina