Hahahaha die 'korreltjes' weghalen doe ik ook! Dan zegt hij: krab eens op mijn rug Maar dan kom ik zo'n 'dingetje' tegen zoals ik ze noem, en dan ga ik die weghalen. Dat vind hij irritant, dan mag ik niet meer krabben, haha. Maar ik doe het idd bij mezelf ook... heb een soort bobbeltjes aan de achterkant van mijn bovenarmen, soort zonne-allergie. Daar kan ik ookniet vanaf blijven, maar moet wel want anders gaat het meer opvallen.... Rare gewoontes... Als ik thee drink (en dat doe ik veel) slik ik mijn slok niet meteen door, maar hou hem heel even in mijn mond voor ik hem doorslik En ik slaap nog steeds met een knuffel, haha! En ik ben verslaafd aan lippenbalsem...
ohja en ik ruik altijd aan al mijn geurtjes voordat ik er één kies om te gebruiken, terwijl ik van allemaal weer hoe ze ruiken
Haha...ach ja mijn mannetje kan er mee leven dus het zal wel mee vallen.... Welterusten meiden die gaan slapen! Ik kijk welcome home op rtlgemist!
huis was wel heel mooi geworden vond ik, beetje rood maar toch leuk. mooie keuken! al zou ik het niet snel zelf kiezen vond ik het heel stijlvol
Ik heb nooit van rood gehouden. Ik hou wel van zwart... als in... de kleur van de binnenkant van mijn oogleden! 'Zie' je morgen!
Ben ik weer als eerste zometeen even het mannetje naar fysio brengen en dan over een uurtje ophalen en dan richting een vriendin om eens gezellig te gaan shoppen vanmiddag! @zussie , hoe gaat het ? Nog ergens last van of nieuwe kwaaltjes ?
Haha, jij typte het eerst, maar ik was eerder online Ik lees altijd eerst nog een paar andere topics, zodat ik me daarna volledig kan concentreren op deze Gezellig shoppen vanmiddag. ik wil ook! Maar mag van mezelf even niet meer shoppen, heb de laatste tijd nog wat kleding gekocht, en nu moet ik ff bezuinigen ivm huis, bruiloft en babywens Ik merk trouwens wel nu ik weet dat we daadwerkelijk van start gaan, dat ik de kleren die ik laatst gekocht heb allemaal ook aan zou kunnen als ik zwanger ben T speelt in mn achterhoofd wel mee, en tis toch ook zonde als ik nu shirtjes koop die ik dan straks niet meer aankan Zonde van het geld
zo nog even een broodje en dan de deur uit. Ik doe dat ook al hoor, koop geen strakke shirtjes meer en zou eigenlijk nog een nieuwe spijkerbroek moeten maarja om nou weer 100 euro uit te geven aan een broek die (hopelijk) over een maand of wat niet meer past is zeker zonde! ga me nu trouwens ook maar eens omkleden dacht het word fris vandaag maar het zonnetje is toch best fel dus toch maar voor een shirtje
Haha, dat zou ik ook maar doen, t wordt 24 graden ofzo vandaag Spijkerbroeken koop ik nu sowieso niet.. Heb laatst twee linnen broeken gekocht, die boven dus elastiek hebben met een touwtje (kan makkelijk met dikke buik) en twee rokken, allebei met een band boven
Haai snoesjes, ik dacht gisteravond toen ik naar bed ging dat het bruinverlies begon... heb ik altijd even voor ik ongesteld woord... Maar vanmorgen is het weer wit... dus nu weet ik nog niks... maar misschien dat het later op de dag alsnog komt, dat gebeurt wel vaker dat je dan 's avonds iets hebt, en dat het dan 's morgens weer weg is, en dan in de loop van de dag terug komt... Verder geen andere dingen.... moet vanavond werken. Lekker shoppen! Leuk! Ik heb sowieso al veel dingen die ik nog aankan als ik zwanger ben... draag veel jurkjes en idd rokjes met elastiek boven enzo... Bovendien zitten veel kleren nu een beetje los omdat ik ben afgevallen, dus verwacht dat ik dat tzt nog wel een tijdje aan kan, haha! Maar vind het ook wel leuk om iets te kunnen kopen wat echt voor de zwangerschap bedoeld is! Waar je buik mooi in uit komt!
haha Lente ik moet wel lachen om jou stukje.Maar getverdemme,graag aan doucheputjes ruiken..iekssssssssss.En alles in je bh stoppen,moet je er wel de ruimte voor hebben hihi Hmm,nee ik heb geen tic`s geloof ik.Nah mss,ik heb nogal erg snel het idee dat ik deo nodig heb en doe dat dan ook best vaak op.Net als parfum Zussie,dikke knuf voor jou!!Jank maar flink als dat je oplucht.Ik zal duimen dat een herkansing niet nodig is. Zebra,spannend allemaal.Jullie gaan er nu toch voor? Shopze vandaag,niet te warm aankleden hoor.Het is best lekker weer. Dreamer,klinkt goed Kreta.Ben er ook ooit geweest,heerlijk daar! Ik hoop dat het morgen mooi weer gaat worden.Dan vieren ze St Jan op school,altijd heel gezellig (tot nu toe altijd mooi weer gehad).Dus morgen ook zon please Straks weer een afspraak op school en daarna met de jongste naar logopedie.Heb best veel afspraken altijd.Soms snap ik niet hoe ik dat allemaal deed toen ik nog fulltime werkte. Nog eventjes en dan vakantie,dat is beter hihi
Nee ik heb daar ook wel bewondering voor... moeders die fulltime werken! Sowieso fulltime werken vind ik geen porum... maar misschien ligt dat aan de zorg? Ik heb 2 jaar fulltime gewerkt, waarvan 1,5 jaar in onregelmatige diensten. Ik had echt het idee dat ik geen leven meer had, had buiten mijn werk nergens meer energie voor! Tenzij de noodzaak echt heel hoog is ga ik dat ook nooit meer doen! Dit jaar was mijn studie mijn kindje maar als ik meer dan 3 dagen erbij had gewerkt was ik echt over mijn toeren geraakt denk ik! Zou wel lekker zijn he, als morgen de zon weer eens schijnt... Het heeft nou wel weer genoeg geregend!
Zussie; gewoon maar even 'rustig' afwachten meid! Ik wil ook mooie positiekleding Daar reserveer ik wel geld voor! Sowieso een mooie positiejeans en een mooi shirtje/jurkje ofzo En een mooie buikband Ik ben ook heel benieuwd hoe dat gaat, fulltime werken. Ik ga niet fulltime werken, maar wil eigenlijk het liefst 4 dagen en mannetje ook 4 dagen, zodat we allebei een eigen dag met de kleine hebben. Anders wil ik het liefst 3 dagen. Toen we dit huis kochten wist ik dat ik sowieso moet gaan werken, ook als er een kleine is, anders redden we het financieel niet. Maar ach, er zijn er zoveel die dat doen, en die dat ook redden. Ik hoop stiekem gewoon dat mannetje heel snel heel veel opslag krijgt Ach en ik werk bij een gemeente, waar ze redelijk flexibel zijn. Ik mag zelf weten hoelaat ik begin met werken en hoelaat ik naar huis ga, als ik maar aan mijn uren kom Dus dat scheelt ook wel.
Oh dat is wel fijn ja! Zeker met brengen en halen van je kindje naar opvang enzo... Wij kopen een huis op ons salaris van nu, mannetje werkt 4 dagen, en ik 3... Daar moeten we het mee redden... en als we een kindje krijgen houden we het denk ik zo! Mocht het nodig zijn kan altijd een van de 2 een tandje bij zetten... Maar ik wist ook inderdaad wel dat ik moet gaan werken... maarja dat wil ik ook, ik ga niet nog een studie doen om vervolgens thuis te gaan zitten... Wat betreft de positiekleding... idd een mooie spijkerbroek en een jurkje... buikbanden heb ik het niet zo op Verder hou ik het gewoon bij simpele shirtjes en rokjes ofzo... want het heeft geen zin een volledige garderobe aan te schaffen voor die paar maandjes... Heb ook best wel veel bekenden die in de zwangerschapstijd zitten, dus misschien kan ik hier en daar wel wat lenen!
Jup, precies wat je al zegt, ik heb geen volledige HBO opleiding gevolgt om vervolgens thuis te zitten, en waarschijnlijk ga ik in de toekomst meer verdienen dan mijn mannetje. Nu werk ik 36 uur en hij 40 uur en verdienen allebei evenveel. Op dit salaris hebben we ook ons huis gekocht, maar mannetje is op dit moment bezig met promotie en als mijn contract in december verlengd wordt krijg ik ook opslag. En sowieso hebben we het best ruim nu. Ik kan ook best 20 uur gaan werken en dan redden we het financieel ook wel, alleen dan konden we het huis niet kopen, omdat ze tegenwoordig zo streng zijn ivm hypotheek. Ik vind buikbanden wel leuk, maar dan wel gewoon simpele. Niet met van alles erop. Mijn schoonzus heeft nu een zwarte met twee voetjes erop, is kei schattig. Verder kan ik misschien tegen die tijd ook wat positiekleding van haar lenen (zijn even groot en zelfde figuur) en is inderdaad zonde van het geld om een hele garderobe aan te schaffen En veel kleding kun je ook gewoon aan als je zwanger bent, alleen spijkerbroeken niet Al deed een vriendin van mij wel gewoon spijkerbroeken aan, gewoon knoop open en band eroverheen Dat werkte volgens haar prima, maar lijkt mij toch niet zo lekker zitten
Nou, ik vind het wel fijn dat we het huis kopen op twee parttime salarissen... dan weet je altijd dat je meer kunt gaan werken als het nodig is. Als je op twee fulltime salarissen koopt en je redt het dan niet, heb je toch meer een probleem. De verwachting is ook wel dat ik meer ga verdienen... sowieso met een academische graad verdien je meer, en verpleegkunde is geloof ik de slechtst betaalde HBO baan maar eer dat ik mijn studie af heb zijn we een paar jaar verder, en zo lang wil ik niet wachten met een huis kopen. Maar nu ga ik werken! Doeidoei!