Even een snel bericht! Waarschijnlijk zijn de onderhandelingen over het huis rond! Per 1 november er in, dus over 4 maanden! eindelijk! Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben!
Zeeb,ik neem mijn woorden terug.. Het is hier inmiddels echt prut weer,we zijn net klets en klets nat geworden blehhh. Ben je ergens overdekt aan het winkelen? Nee fulltime werken vind ik echt teveel,was hier ook zeker de opzet niet.Maar soms loopt het gewoon zo.Ik werkte uiteindelijk soms 40,soms 50 uur per week. Dat is simpelweg teveel.M`n man werkte toen ook gewoon 40 uur,dus het was zo`n geregel en gedoe.Kindjes hebben vaak afspraken staan die ik dan overal tussendoor plande. In die tijd werden ook de diagnoses van de kindjes gesteld.Het werd steeds meer duidelijk dat zoveel werken geen optie meer was. En nu werk ik niet,wat een uiterste he De kids gaan met sprongen vooruit en ik kan allemaal maar zeggen dat ik de juiste keuze heb gemaakt Ergens kijk ik er wel naar uit om weer aan het werk te gaan (onder schooltijd of als m`n man thuis is)...van de andere kant hoop ik straks me bezig te kunnen houden met een 3e spruitje. Lijkt me zo heerlijk,weer zo`n klein hummeltje...Ik hoop echt dat het er nog van gaat komen...zwijmel zwijmel hihi
Zussie; gefeliciteerd meid! ben echt zoooo super blij voor je! Nu kun je met een gerust hart zwanger worden! Hebben mijn *inmiddels* blauwe duimen toch nut gehad Trotsemams; wat fijn dat je in ieder geval de juiste keuze gemaakt hebt Ik hoop dat het bij ons gewoon goed gaat, maar stel dat het niet gaat, moet ik ook gaan overwegen om minder te werken, maar dat zien we dan wel weer Dit is nu mn intentie, en we zien wel hoe het dan gaat
Precies Yara,je kan ook niet in de toekomst kijken.Als je alles van te voren zou weten ... Ik had de bedoeling om 30 uur te gaan werken,dat werden er meer.Maar heb er ook zeker geen spijt van.Overal is wel een oplossing voor denk ik altijd maar Behalve voor die stomme regen,die maakt echt nat..tot 2x toe vandaag Oww,ik zag vandaag zo`n leuke dingetjes in de reclame van Kruidvat en Trekpleister (is toch ook 1 pot nat hihi).Veel pip-achtige dingen.En heel veel uiltjes Lente Heb een super lief uiltjes tasje gezien,past echt helemaal bij dochterlief Ik ben met de kids cake`jes aan het bakken.Altijd leuk!Denk dat ze zo wel klaar zijn,dan kunnen ze aan het versieren gaan hihi
Ach het enige waar ik tegenop kijk is kinderopvang, maar dat zal dan ook wel weer loslopen.. het zal toch moeten En inderdaad, als je er echt voor gaat is overal wel een oplossing voor te bedenken.. Oew cakejes bakken is leuk en lekker, vooral het beslag Dat is dan weer het voordeel van fulltime huismama zijn, je kunt echt allerlei leuke dingen doen de hele dag Al snap ik dat je ze dan af en toe ook achter het behang wil plakken En als niet-fulltime-huismama kun je natuurlijk ook heel veel leuke dingen doen
zo daar ben ik weer, winkelen werd weer geen succes, pfff wat een regen zeg wel een leuke tuniek gekocht en wilde de Mango binnenlopen maar daar stond een volk binnen niet normaal! dus dat werd m niet
Idd,alles heeft z`n voor- en nadelen Ik was zelf erg tevreden over de kinderopvang die we hadden (kdv en bso..en daarnaast opa en oma).Gewoon goed rondkijken,tot je een plek hebt gevonden die je aanspreekt. Zeeb,je treft het ook niet met het shop-weer.En nu is het droog,zul je altijd zien. De cake`jes zijn klaar en goed gelukt,de keuken is ook weer schoon hihi Ik vind het echt een winter-ding om te doen.Maar aangezien het zo`n prutweer is vond ik vandaag ook een prima dag
Jammere alleen is dat alle opa's en oma's nog fulltime of bijna fulltime werken, dus bij ons wordt het volledige kinderopvang, tenzij schoonzus thuisblijfmama wordt Zeeb, je hebt het inderdaad niet getroffen met het weer:S hier schijnt nu het zonnetje, zul je altijd zien.. Trotsemams; leuk dat de cakejes gelukt zijn, zijn ze ook lekker? Hmm krijg ineens helemaal zin in cakejes. De keuken ruikt dan ook altijd zo lekker als je die gebakken hebt
Morrie Joossies!, Zussie, gefeliciteerd met jullie huis! Is dit nu dat huis die je in eerste instatie wilde maar waarvan die mensen pas in december wilden vertrekken? Fijn zeg! Nu kun je eindelijk plannen maken voor dit huis. Zwangerschapskleren haha wat leuk...wij vrouwen blijven het over kleding hebben Ik verkocht vroeger in mijn winkel altijd 1 goede spijkerbroek, een rok en een paar shirts als basis. Verder kun je met andere dingen combineren. Een buikband vind ik leuk, mits het niet over een shirt heen wordt gedragen. Dat vind ik echt lelijk. Een buikband is een verlenging van een shirt, die kun je er dus onderuit laten steken zodat je shirt net ff wat langer is. Hij moet niet over een shirt heen. Maar ja, dat is persoonlijk mijn mening. Ik wil vooral leuke rokjes en jurkjes. Het zit nu al lekker maar dan volgens mij helemaal haha Wie noemde het nou op dat het 24 graden was? Tis hier maar 16. Ik had mijn slippers aan maar het is gewoon fris. Nu lekker mijn pantoffeltjes. Zo mijn eten maar eens in de magnetron doen en lekker makkelijk doen. Nu maar wachten op de uitslag van de toets....
ja hoorde het net ook. vond het vaak wel grappig al volg ik het niet, maar als ik toevallig langs zapte bleef ik wel altijd kijken.
Jaaaaa bod is definitief geaccepteerd nu En ik ben nog niet ongi.. en geen bruinverlies meer... weet ook niet... Nog 2 dagen, dan weet ik meer!
gefeliciteerd zussie&man van zussie ! Leuk dat jullie wat gevonden hebben en ook nog het huis waarop jullie aan het wachten waren! nou hopen dat er ook geen bloed komt dan kan jou tijd niet meer stuk!
Nu voor de echtes gefeliciteerd met jullie nieuwe huis Zussie Babyboom volgers.. ik heb net gelezen dat een stel bij babyboom (Denise en Pieter) vorige week hun kindje hebben gekregen met 24w4d en dat dat gisteren is overleden Pfff,wat vreselijk heftig.Hoeveel verdriet kan een mens hebben zeg..begreep dat ze al eerder een kindje hadden verloren. Echt heel erg triest....
Ik kan die Denise en Pieter niet vinden. Kan me ook niet voor de geest halen wie dat nu waren. Wel heel sneu dat dit zo is gegaan voor hun.
oja, en mannetje wil zo geen babyboom kijken dus ik neem het op en dan graag na het programma dan niet verklappen wat er allemaal is voorgevallen hahahaha