Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaah we gaan er 1 november in.
    We wilden eigenlijk eerder... maar goed het is over 4 maanden dus wel te overzien!

En inderdaad... als er nu ook nog eens geen bloed komt is het helemaal top!
    Maar ik vermoed nog steeds dat het er aan komt, heb krampies en gewoon omdat ik het denk....

En nu weer verder werken :p

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Moeten jullie dan nog veel opknappen Zussie of kunnen jullie er vrij snel in?

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jaaaaa hiep hiep, ik heb mijn gym ook afgerond! Net mijn toets terug gehad een 8. portfolio een ruim vold en presentatie een vold. nu tot september niet! zien jullie die rugtas naast me op de grond staan? Hij hangt eindelijk niet meer aan mijn schouders!:D

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd Lente!
    Heerlijk zeg! Goed gedaan meid!

Wat betreft het huis: vloeren en muren moeten overal, en de badkamer. Verder is het netjes!

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohh dat valt reuze mee. Dat heb je zo gedaan. wat fijn zeg dat jullie er dan al zo snel in kunnen! Er moet niks verbouwd worden? Leuk hoor, nu allemaal dingen gaan uitzoeken..shoppen!!!!

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee geen verbouwingen!
    Zitten al openslaande deuren in, de keuken is netjes, zit al een dakkapel op en 2 dakramen...
    Dus alleen de badkamer opnieuw (gaat mannetje doen met een vriend)
    En vloeren en muren, en ik wil wel wat nieuwe meubels!
    Dus wil eigenlijk nu vast wat dingen op marktplaats gaan zetten, zoals de eetkamerstoelen, zodat ik daar vast nieuwe voor kan kopen en we niet alles dan nog moeten doen :)

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohhh klinkt heel fijn allemaal. Had je deze nu een keer hier laten zien?

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja klopt!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jaaa babyboomtijd! meiden, ik ga er vandoor. Ik ga lekker kijken! tot morgen!

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha hier ook babyboomtijd!
    Maar ik blijf nog even hier tot mannetje thuis is!

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Gottegot.... is zit weer te janken bij het leven...
    Zo'n fruppie met zo'n zuurstofding, en dan je kind meteen bij je weg gehaald...

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meisjes!

Zussie, inderdaad nog een keer voor de echtes;) Gefeliciteerd met jullie huis! En ook gefeliciteerd voor je man natuurlijk!:D
    Super fijn dat jullie er niet zoveel aan hoeven te doen, en nu kun je met een gerust hart zwanger worden! Oohw ben echt zo blij voor je:D

Lente; Jij ook gefeliciteerd meid! Lekker vakantie nu? of moet je wel gewoon werken?

Pff, ik zei gister dat het 24 graden was. Dat was het gistermiddag ook, maar later in de middag koelde het weer heel snel af. Nu is het hier ook fris:( Pff verder weer de hele dag werken. Nog 1 dagje hierna en dan is het weer weekend:)

Iemand leuke plannen vandaag?

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hello ladies :)
    Lees overal maar over huizen kopen.. Zijn wij dan een van de weinigen die daar niks mee hebben en liever huren :)

Net babyboom ff teruggekeken... Heb weer met tranen in mn ogen gezeten...

Straks even de reispapieren/tickets ophalen... Wij gaan voor een Kretababy:D

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Trouwens wel apart.. Omdat k dus niet weet wanneer k mn ei psies heb door wisselende cyclus.. Heb nu dus al een paar dgn last van het feit datk veel moet plassen.. 's Ochtends ook weinig honger:( Anyway, op zn vroegst zou ik volgende week zondag ongesteld moeten worden dus ben benieuwd...

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dreamer, van hoeveel dagen ga je op dit moment uit van je cyclus? dat zou wat zijn, een kretababy:D

Als ik zo je cyclussen zie zou ik uitgaan van een cyclus van 32 dagen ofzo, wat betekent dat je je ei tussen dag 15 en dag 20 zou hebben, ongeveer rond deze tijd dus:p

Gebruik je ovu-testen?

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nee gebruik nog geen testen :)
    Heb t idee dat k er dan helemaal enorm mee bezig ben ;) Wil k mn vriend ook niet aandoen :p
    Ben bij mn banner gewoon uitgegaan van 35 dgn :) We zullen het zien...

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo,we zijn weer terug van het St Jansfeest...voor onze zoon dan.Dochter heeft het vanavond pas ;)
    Was zoals altijd erg leuk en gezellig en we hebben het wonder boven wonder droog gehouden :D
    Nu heel hard duimen dat de avond ook droog blijft,dan maken ze er een groot kampvuur bij enz.Lijkt me heel gezellig,het is de eerste avond-st Jan voor ons.

Dreamer,nee hoor..ook wij huren ;) Als we in de positie waren dat we konden kopen zouden we dat wrs wel doen,maar dat zou niet op alleen het salaris van m`n man kunnen helaas.En ik wil niet "verplicht" moeten werken ivm de zorg voor de kindjes.

Ik las trouwens over dat stel dat weer een kindje was verloren,dat ze mee hadden gedaan in 2007.Het grijpt me wel aan,heb het van dichtbij ook meegemaakt en het is zo vreselijk triest.

Yara,hier was het gister ook ineens af aan het koelen.Nu is het wel lekker weer.Alleen die wolken nog weg ;)

Zussie,nou idd...je kindje zou heerlijk in je armen moeten liggen na de geboorte.Helaas is dat niet altijd zo.En toch ook maar goed dat er zoveel wel kan tegenwoordig.Wat dat betreft mogen we blij zijn dat we hier en nu leven.

Vanavond dus weer feest..wel erg laat.Het kon wel 22.30 a 23.00 worden :$ Kindjes mogen morgen wel later naar school komen.Maar arghh,ik vind het geen tijden.Die smurf van mij raakt hier aardig door van de leg :p

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Das idd best laat voor die kleintjes ja ...
    Ik heb morgenavond gelukkig vrij gekregen, weekendhulp was zo lief om voor mij te werken morgenavond :).
    Kan ik de laatste vakantiedingen regelen :)

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    een kretababy hahah dan doe mij maar gewoon een huis-tuin -en keuken baby! :D ( als in 'normaal' thuis, niet als in verwerkplaats! :p )

eerste ovu testje vandaag was zo goed als wit, dus er is nog niets onderweg. had het ook niet verwacht maar voor alle zekerheid vandaag toch begonnen met testen

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Verstandig hoor Zeeb!
    Ik begin ook op dag 10...hahaha.... gewoon voor de zekerheid :p maar dan komt mijn ei natuurlijk in de verste verte nog niet!
    Maar dan denk ik elke keer...stel dat het deze keer nou net korter is.... dan mis ik hem dalijk!

Hier nog steeds ongi-buikpijn en met vlagen een beetje bruinverlies... denk toch echt dat ik er aan moet gaan geloven... hihi.... nouja jammer maar helaas.

Deel Deze Pagina