Oh en wat betreft kopen... Wij huren nu, maar als we een huisje willen huren met 1 kamer extra (50m2 in plaats van 40m2) betalen we net zo veel per maand als dat we een eengezinswoning kopen. Nou dan is de keuze snel gemaakt hoor! Bovendien bouw je iets op... sowieso als je meerwaarde krijgt op je huis, maar ook als wij over weet ik hoeveel jaar een ander huis willen kopen, hebben we alles wat we tot nu toe hebben afgelost aan hypotheek al als opstapje voor een nieuw huis.. En nog een reden... in de regio waar wij willen wonen moet je sociaal of economisch gebonden zijn om in aanmerking te komen voor een huurwoning, en dan is de wachttijd nog 2 jaar. Dus dan moet je wel kopen... of ergens anders gaan wonen! En wij hebben het huis dus gekocht op 2 parttime salarissen, dus we kunnen het gewoon prima betalen. We zijn allebei nog jong dus salaris neemt alleen nog maar toe, zeker als ik straks klaar ben met studeren.
He, Yara, ik moet nog 4 weken werken. Dan is het grote vakantie. nog even doorbikkelen dus! Mams, wat is St. Janfeest? Hier is dat namelijk niet. Hoor daar nooit wat over. maar ja, wij hebben Sint Maarten en dat is bij jullie weer niet (geloof ik) Zussie, nog steeds geen bloed? Kan me voorstellen dat je er een slecht gevoel bij hebt als je ook krampen hebt. We wachten het af. Het is vandaag in elk geval dag 41 en morgen anders testen. Of wacht je het testen nu af als je morgen nog kramp hebt en niet ongesteld bent?
Nope, nog geen bloed hoor... Maar denk dat het morgen komt... Maar het komt altijd op de dag dat ik 's ochtends getest heb, dus dan moet ik morgenochtend maar testen, haha. Maar zou verbaasd zijn als hij ineens positief is!
sorry meiden ik had op iedereen een reactie maar ineens is het weg, dus ik sla het ff over @zussie, zou geweldig zijn toch!
Haha Zeeb, arme stakker. mateloos irritant is dat, gebeurt mij ook wel eens! En ik zou inderdaad gaan janken als het zo was, maar ik geloof er echt niet in deze ronde
Als je wilt wachten op een ongesteldheid na testen, dan zou ik nu al testen. Dan begint je cyclus weer eerder en weet je ook eerder of je nu zwanger bent of niet. 2 vliegen in 1 klap.
Ja maar het is het beste om met ochtendurine te testen... En stel hij is nu negatief... dan ga ik toch weer denken 'ja, maar het was geen ochtendurine'... Dus ik wacht gewoon tot morgenochtend! Maar ik die test gaat echt niet postief zijn hoor morgen... geloof mij nou
Ik kan jouw gevoel ook wel weer begrijpen Zussie. en je hebt je nu tenslotte zo goed ingehouden tot de 24ste, dan kan deze avond er ook nog wel bij. Ik ben zelf idd, net als zeeb, ook heel benieuwd naar je test morgen. Ik wou dat ik eens een keer mocht testen...
Hmm jah... ik ben zelf eigenlijk best wel nuchter er in... Heb nu helemaal geen drang om het eerder te doen ofzo... Maar komt ook omdat ik er heilig van overtuigd ben dat ik nu niet zwanger ben.... Maja, als je lichaam je de ene kant op voor de gek kan houden, kan het misschien ook wel de andere kant op! Hihi, moest gisteren zo lachen. Collegaatje van mij zei gisteren tegen me: Ik zit een beetje in de zenuwen... mijn vriend en ik zijn een beetje dom geweest, precies in het midden van mijn cyclus. En ik moet volgende week ongesteld worden... (zij hebben nu geen zwangerschapswens, gaan volgend jaar trouwen en wilden daarna pas) Dus ik zeg tegen haar, nou, ik kan je de hand schudden. Al is het bij ons dan niet echt per ongeluk maar ik moet eind van de week ongesteld worden.... Dus wij heel hard lachen... we zijn de twee jongste die bij ons werken (zij is 23, ik 24) en van mij verwachten collega's het wel een beetje, maar van haar dus echt niet. Dus zij zei al, oooooh nee, straks moeten we samen naar '.....' (leidinggevende), die krijgt echt een rolberoerte (er zijn er nu al 2 zwanger, een van een tweede kindje en een van een derde. En er wordt al een vacature uitgezet enzo om de zwangerschapsverloven op te kunnen vangen)... Anyway.... we hadden dus de hele tijd lol daar om samen, en het is werkelijk heerlijk dat iemand er vanaf weet! Ze gaat er waarschijnlijk nu wel naar vragen, dus stel dat ik wel zwanger zou zijn weet ze het al met 4 weken, haha, maar ach.... die kan dr mond wel houden!
Dat is wel fijn om het er met iemand over te kunnen hebben. Is ook wel gezellig om met je collegaatje te teuten. Anders gaat het ook maar over koetjes en kalfjes haha. Echt, ik voel me vandaag zo futloos. Vanmorgen werd ik wakker met lichte hoofdpijn. Dat is gelukkig weer weg maar ben echt gewoon moe. Net of alle spanning en vermoeidheid van die hele opleiding er nu uit komt. Hoopte juist dat het zou opluchten en dat ik weer meer power zou krijgen haha. Helaas. Denk dat ik vanavond maar optijd mijn bed in duik. Morgen heb ik een verjaardag maar ik ga niet. Zaterdag vieren we het zelf en dan lig ik er ook laat in, morgen wil ik een beetje optijd. Mijn energie is 0 op het moment. Mijn vriend wilde me vanvavond meenemen naar de juwelier voor een kraaltje van mijn trollbead armband. Dit omdat ik 1 jaar opleiding heb gehaald. Helaas, daar aangekomen was de winkel dicht haha. Nu zaterdag poging 2.
Oh Lente, balen.... Maar is wel een beetje een bekend verschijsel he... dat alle vermoeidheid er uit komt op het moment dat je klaar bent. Gewoon aan toegeven en lekker uitrusten, volgende week ben je weer het vrouwtje!
haha ik hoop eerder Hou er niet van om me zo futloos te voelen. Kinderen in de klas nemen ook gelijk een loopje met je hahaha ze merken het als je je niet lekker voelt. Nu ben en voel ik me niet ziek, maar gewoon vermoeid. Heb er vandaag een aan zijn rugzak terug gegrepen dus die kent z'n plek hopelijk weer een paar dagen haha
Hahaha, ja ik had het er vandaag nog met iemand over. Kinderen zijn zo slim en sneaky! Die hebben echt alles door!
Goeiemorgen meisjes! En en en? Hoezo nieuwsgierig Zussie Ik vind het trouwens echt goed van je dat je er nu gewoon niets van verwacht, knap hoor! Lente; Rot dat je je zo vermoeid voelt, voel je je inmiddels wat beter? Komt vandaag iemand me gezelschap houden? Ik ben tussentijds aanwezig hier Vandaag eerste pil van laatste strip en eerste foliumzuurtje Jeuj! Ik ga vandaag een afspraak maken met de bruismodezaak Ga nog niks kopen, maar wel passen! Ik was gisteren in een zaak, en ik vroeg zo of jurken ook uitgelegd kunnen worden bij zwangerschap, zegt ze van niet en dat je dan echt een positiejurk nodig hebt Oei dacht ik Zij adviseerde me om uiterlijk aan het eind van het jaar mn jurk te kopen, dus ik hoop gewoon dat ik voor het eind van het jaar zwanger ben, dan weet ik in ieder geval hoe dik mijn buik dan is Maar passen is altijd leuk, en mn moeder, zusje en schoonzusje gaan mee
Haha Yaar, zo wit als sneeuw hoor! Maar had ook niet anders verwacht. Hoop dat die ongi nu vandaag komt... want die komt altijd net nadat ik negatief getest heb En anders na het weekend maar weer testen... zal wel een langere LF hebben dan.... Spannend zeg trouwjurken passen! Echt super leuk! Heel veel plezier in ieder geval! Ik ga mijn onderzoeksverslag afmaken. Om 5 uur moet het ingeleverd zijn, daarna heb ik echt vrij! Heerlijk!