Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat jammer Zussie:( Dan hoop ik ook voor je dat vandaag je ongi komt, ofdat je na het weekend alsnog positief test. Een lange LF is je echt niet gegund meid..

Haha jaaa heb er nu al zin in:p En dan duurt het nog meer dan een jaar voordat we gaan trouwen:p

Je banner is trouwens automatisch opnieuw begonnen:S Succes met je onderzoeksverslag! Moet je nog veel?

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaa die banner gaat automatisch opnieuw.... nouja.... laat maar lekker gaan. Maak wel een nieuwe als ongi is begonnen.
    Onderzoeksverslag moet nog wel een beetje op de schop, de indeling moet iets anders geloof ik en heb nog iets te veel woorden... nouja we zien wel!

Waar ik nog het meest van baal is niet dat ik nu niet zwanger ben, maar dat ik dan weer 4 weken moet wachten tot een eisprong. Dat vind ik gewoon niet leuk, ik wil dat niet!!! Maar kan er gewoon niks aan veranderen :(

Gelukkig is een jaar zo voorbij, en de jurk niet het enige wat je mag uitzoeken :) ben benieuwd naar je verhalen aan het eind van de dag!

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ow oke, dus je hebt er niet meer super veel werk aan, alleen nog wat aanpaswerk? Wat grappig dat je maar een maximaal aantal woorden mag hebben:p

Snap ik, je hebt gewoon minder kansen in een jaar en dat is gewoon ontzettend balen:( ik mag toch hopen voor je dat ie wel korter wordt de komende tijd en daarbij hoop ik dat die tarwekiemolie daaraan gaat bijdragen.

Ja, dat is ook wel weer zo:p Ik hoop dat ik foto's mag maken tijdens het passen, dan laat ik er wel een paar zien:p

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou... jaa aanpaswerk maar nog wel behoorlijk wat hoor.
    Maar ik wil om 10 uur beginnen en in 7 uurtjes tijd moet het wel lukken!

Je LF kan ook 17 dagen zijn toch? Dan zou ik pas na het weekend ongi moeten worden en is mijn cyclus alsnog 45 dagen :( of is mijn NOD pas dan en zit ik er nu nog 4 dagen voor, haha. Nouja we zien wel... getver... elke keer weer balen dit... dat ik in het vooruitzicht heb weer zo lang te moeten wachten.
    En ik snap ook niet waarom, want in mijn lijf schijnt alles gewoon goed te zijn. Misschien toch door mijn gewicht dan? Of toch door studiestress? Ik wil gewoon iets weten waar het door komt want dan kan ik er misschien iets aan doen. En de huisarts gaat er pas na een jaar iets mee doen :(

Jaaaaa foto's, lijkt me een heel goed idee!
    Laat gewoon iemand stiekem foto's maken met mobieltje anders als de verkoopster niet kijkt!
    Vind dat zo flauw als je geen foto's mag maken, bij mij mocht dat ook niet, alleen van de jurk die ik uiteindelijk gekocht heb...

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ow dat is wel vervelend, dat het toch nog best veel is..

LF kan inderdaad ook wel 17 dagen zijn, een bijkomend voordeel is wel dat je als je ongi wordt, ook weet hoe lang je LF is. Maar dan nog is het gewoon enorm frustrerend dat je er zelf niks aan kunt doen. Hopen dat als de stress van school voorbij is, het misschien iets beter wordt. En anders gewoon eerder naar de huisarts gaan en leugentje om bestwil vertellen (dat je al een jaar bezig bent;) onregelmatige cyclus enzo).

Haha, laat mn schoonzus wel stiekem foto's maken, zou zo jammer zijn als je geen foto herinneringen hebt aan zo'n dag:p Vind het ook een beetje flauw, alsof je die jurk zelf na gaat maken:p Ik zou dan wel weer in staat zijn om met die foto naar een andere winkel te gaan en te vragen wat ie daar kost;)

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja maar de huisarts weet nu al dat we nog maar een half jaar bezig zijn want ben er net geweest :p dus als ik volgende maand weer kom en zeg dat het een jaar is is het niet echt geloofwaardig, haha!
    Ik hoop gewoon echt dat ik mijn oude cyclus terug krijg... was ik maar nooit met die rotpil begonnen...

Haha inderdaad... maar ook als je geen foto's mag maken kun je het merk en de naam van de jurk opschrijven/onthouden, en bij een andere winkel vragen of ze die hebben en wat hij kost...
    Inderdaad wil je van zo'n dag gewoon foto's hebben.
    Bij mijn zus mocht het wel trouwens... was heel leuk ook om achteraf te zien wat ze nog meer aan had gehad! En ze vond het zelf ook leuk om tijdens het passen op een foto te zien hoe hij stond, is toch anders dan in de spiegel.
    Maarja... anders gewoon stiekem doen.
    Idd, alsof je hem na gaat maken... hoeveel mensen zijn er nou die dat kunnen?

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ow ja:p Dat zou dan inderdaad een beetje vreemd zijn. Nou ik hoop in ieder geval dat die tarwekiemolie wat gaat doen voor je hoor.

Kan inderdaad ook, naam enzo opschrijven, maar hoe leuk is het inderdaad om achteraf terug te zien wat je allemaal aangehad hebt! Ziet er inderdaad heel anders uit dan.
    En vwb namaken, simpele jurken is op zich nog wel goed na te maken, maar al die details enzo is geen beginnen aan, ik denk dat veel mensen dat kunnen..

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm jah... maarja, geen bloed geeft nog moed he. Sommige vrouwen testen pas met 2 weken over tijd ofzo positief...
    Voor de zekerheid nog maar even wachten met tarwekiemolie kopen, haha. En anders weer een voordelpakket ovutesten bestellen en tarwekiemolie starten...
    En gewoon heel hard genieten van mijn vrije tijd, goed eten en hard bidden, misschien scheelt dat ook nog :p

Sommige mensen laten hun jurk in Thailand ofzo maken. Daar schijnt het super goedkoop te zijn. Als je dan idd een foto meeneemt maken ze hem zo na. Maar volgens mij als je in NL naar een coupeuse gaat dan ben je meer kwijt dan als je gewoon de 'fabrieksjurk' koopt bij de bruidswinkel.
    Ik heb gisteren mijn hoepel uitgeleend aan mijn colegaatje... die heeft van de week een jurk gekocht (trouwt in april), en daar moet een hoepel onder, die ik nog heb. Beetje zonde om er dan 100 euro voor uit te gaan geven. Maar zij is heeeel misschien dus per ongeluk zwanger, haha, dan heeft ze ook een probleem met die jurk :p
    Dus als je straks nog schoenen nodig hebt (ivoorkleurig, maat 38) of een sluier, dan PB je maar :p je mag het zo van me lenen!

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja is ook zo, zit niks anders op dan gewoon af te wachten.. 'En gewoon heel hard genieten van mijn vrije tijd, goed eten en hard bidden, misschien scheelt dat ook nog :p' --> Inderdaad, gewoon genieten ondertussen:)

Lijkt me ook wel dat een fabrieksjurk goedkoper is, tenzij je iemand kent die coupeuse is, dan kun je hem misschien weer voor een vriendenprijsje laten maken.

Haha, ik vraag me idd echt af hoe het zit, want in die bruidsmodewinkel gister zei ze dat dat echt niet gaat, maar nu zat ik net in het trouwjurkentopic te kijken en daar staat iemand bij die met 24 weken-buik in een 'gewone' jurk is getrouwd en niet in positie.. Maar ligt er denk ik maar net aan hoe dik je buik is/wordt. Ohwja, was ik vergeten te zeggen, wat fijn dat je het nu met een collegaatje hebt kunnen delen:) Is toch wel fijn als je het tegen iemand 'persoonlijk' kunt vertellen. Ik vond het ook echt fijn om het te kunnen delen met mn collega.

Haha wat lief dat je dat aanbiedt Zussie! Ik zal je dan wel PB'en tegen die tijd;) Ik wil inderdaad wel zo'n sluier net als jij hebt, dus vanaf mn achterhoofd naar beneden:) Maar ik zie wel, je hoort nog van me;P

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja, die collega van mij wilde ook een sluier, maar ze had er een paar geprobeerd in de winkel, dus het stond gewoon echt niet! Dus die heeft het uiteindelijk niet gedaan.
    Het is ook maar afwachten wat mooi bij je staat, want dat kan nog wel eens heel wat anders zijn dan je vantevoren had gedacht!

Maar die sluier was ook nog 175 euro... en als je straks misschien een kleintje krijgt en je hebt ook net een nieuw huis, dan kunnen alle besparingen fijn zijn toch? Dus je moet maar PB-en inderdaad mocht het zo ver komen. Dan maak ik wel even een keer goede foto's ervan.

Maar zo leuk joh... ik word er helemaal enthousiast van dat jij jurken gaat kijken, hihi! Ik hoop dat mijn zusje ook over niet al te lange tijd gaat trouwen, dan kunnen we weer op jacht! Jeeee zo leuk!

En inderdaad fijn dat iemand het weet. Op de een of andere manier vind ik het toch fijn dat iemand er naar vraagt enzo. Maar ik had ook tegen haar gezegd dat ik van die lange cyclussen heb, en dat ik dacht dat het daarom bij mij wel eens heel lang zou kunnen gaan duren tot ik zwanger ben. Het is gewoon lekker om het daar met iemand over te kunnen hebben. Heb ook wel een andere vriendin waar dat mee kan, maar die is zelf net bevallen van de tweede en is nu op vakantie in Frankrijk... dus die heeft het de laatste tijd gewoon een beetje druk. Maar als ze terug is ga ik eens lekker op de thee, gewoon ook wat vragen aan haar stellen over zwanger worden enzo. Want bij haar was PCOS geconstateerd, maar ze was 2 keer vrij snel zwanger volgens mij! En ze is arts, dus dat scheelt ook ;)

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    He Zussie wat jammer! maar goed je had het al een beetje verwacht toch dus dan is het niet zo'n hele teleurstelling ( al blijft het dat natuurlijk altijd wel )
    het kan nog, als je nu 'pas' op 4 dagen voor NOD zit dan zou je dus eigenlijk op het randje van te vroeg testen zitten en kan het komende dagen nog steeds positief worden
    we hopen maar op geen bloed, en anders op naar de volgende ronde!

Yara wat leuk jurken passen! Ik zou ook gewoon stiekem fotos maken, laat iemand gewoon met een mobiel foto's maken
    ' He zus waarom sms je zoveel! ' :D

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Thanks Zeeb!
    Jij moet met je 23 dagen tot eisprong vast mijn gevoel wel een beetje begrijpen :( het duurt zoooo lang!

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Nu nog ''maar'' 13 dagen zussie :D
    maak het niet te dramatisch! haha, overal de positieve kant van zien. heb er al 10 dagen opzitten

maar snap het hoor, duurt zo lang en ik ben nu al zo jaloers op alle vrouwen die een < 28 dagen cyclus hebben en wij gaan nu pas voor ronde 1 dus snap zo goed hoe het voor jou moet zijn.
    langere cyclus is gewoon minder kansen op zwanger worden in dezelfde periode als een korte cyclus!

mijn laatste vakantie dagje alweer , vandaag eens lekker niks doen!!
    wilde dit weekend wat bezoekjes inplannen maar zowat iedereen heeft plannen of is ineens spontaan een weekendje weg dus
    zit er ook niet in. relaxen dan maar! :)

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja klopt... als je er teveel bij stil staat word je alleen maar verdrietig...
    Maar toch... voor een ander zou het totaal net zo lang duren als wat het voor jou nu nog duurt...
    Maarja niks aan te doen, en misschien is hij deze keer wel eerder!

Onderzoeksverslag is ingeleverd! Wat een genot! 5 uur voor de deadline!
    Nu ben ik echt vrij! Misschien zo maar lekker de naaimachine er bij pakken!

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    yes nu helemaal klaar :D netjes hoor nu al klaar om 12 uur!
    fijn als die last al van je schouders af is :)

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja dat is echt heerlijk!

Hihi, er zit zo'n plagiaatmeter ingebouwd in dat inleverprogramma.
    Geeft dat ding 58% plagiaat aan met mezelf (onderzoeksvoorstel) en met een of ander artikel over een heel ander onderwerp. haha, toch bijzonder :p

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo... ik heb een hele baal stof gekocht! En dan kan ik straks echt beginnen met het naaien van dingen voor mijn webwinkeltje! Heb er helemaal zin in!

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ff nog een late reactie die ik net wilde type, maar toen werd ik weggeroepen:p:

Ja dat is natuurlijk wel zo, misschien staat het me inderdaad niet:p Ben echt erg benieuwd. Vind deze jurk echt supermooi:

Jeetje, dat is echt veel voor 'een lapje stof';) Alle besparingen zijn dan inderdaad welkom! Ben ook al stiekem een beetje op marktplaats aan het neuzen naar jurken, gewoon om een beetje prijzen te vergelijken.

Zeeb; Zown rlx weekend is ook wel fijn! Wel jammer dat het alweer je laatste vakantiedagje is.

Zussie; jeuj, onderzoeksverslag af! Ben trots op je;) Nu ben je echt vrij en kun je lekker aan de slag met je naaimachine:D Hoe staat het inmiddels met je uiltjes/pinguins? Leuk hoor!

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Vergeet ik alsnog de foto erbij te zetten:

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaa de uiltjes zijn klaar... die wachten op de stof waar ze op moeten komen.

Pingu heb ik nu het vilt voor zijn voetjes binnen gekregen, hoop dat hij een beetje leuk gaat worden!

Die jurk is zeker heel mooi! Vind dat sowieso super mooi zo'n rok helemaal van dat tule-achtige!

Deel Deze Pagina