was het nou wel of niet gezellig zeeb? moet nog ff snel naar de super om cacao te halen. dacht dat ik het had, maar niet dus.
Jeej, Roos is gelukt! Mooie banner en nu kan ik tenminste zien hoever je bent in je cyclus, is toch wel makkelijk Oew lekker truffels, ik wil wel komen proeven!
Ik heb zin om in het vliegtuig te stappen naar weet ik veel waar, en daar heerlijk 2 weken in de zee/zon te gaan liggen...
Ik bied mij ook vrijwillig aan om mee te gaan Heb dat wel eens ooit bijna gedaan, gewoon op het vliegveld een last minute geboekt met het eerste vliegtuig wat zou vertrekken. Op het laatste moment toch maar vanaf gezien, denk dat mn werk dat niet heel erg leuk gevonden zou hebben..
Gezellig druk hier Yara,mooie jurk!Wordt dat hem? Of ben je nog niet bij de bruidszaak geweest? Zebra,nee ik wist ook helemaal niet dat je ook ging trouwen.Binnenkort al? Zussie,jammer van de witte test.Nog even afwachten dus.Irri dat dat dan weer zo lang moet duren he Het St Jansfeest was echt super gezellig!Ze vieren dan het midzomerfeest.En de geboorte van Johannes de Doper.Het is een ontzettend gezellig zomerfeest,muziek,dans,spelletjes en veel gezelligheid.Onze kindjes zitten op de vrije school,daar vieren ze alle feesten die er vieren zijn (incl sint Maarten ). Dit komt iedere jaar weer terug en daar hebben onze kindjes erg veel houvast aan. De kleuters vierde het op het schoolplein,vanaf groep 3 op een groot veld.Ze deden spelletjes (zaklopen,boogschieten,blikgooien) maar ook zelf brood bakken boven het vuur. Het hoogtepunt was het kampvuur dat door groep 8 leerlingen werd aan gestoken.Uiteindelijk mochten alle kinderen over vuur springen,heel gaaf was dat. M`n meisje heeft er 2x overheen gesprongen.Ik wist dat ze het heel spannend vond,dus ik ben zo mega trots. Het was een hele mooie en bijzondere avond,we waren pas om 22.45 thuis M`n moeder was ook mee,ze heeft enorm veel foto`s gemaakt Vandaag even de stad in geweest voor zwem en gymspullen.Nu even rustig aan en zo weer zwemmen.Morgen wil ik lekker niets doen,even een time out dagje...zeker voor de kids. Drukke tijden zijn het altijd voor de vakantie.Nog maar 2 weken
Zeeb, ik wist volgens mij ook niet dat je ging trouwen. Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd? die verhalen vind ik altijd zo leuk! Heb jij al wel een jurk enz uitgezocht? En wanneer is jullie datum? Zussie, ik wil ook wel mee op vakantie...Italië ofzo? Kunnen we uitrusten van ons zware jaar! Rosemarie, lekker hoor die truffels. Met rum of met slagroom vulling? Veel plezier alvast voor morgen. Leuk dat iedereen zo wat hapjes maakt, dat doen wij ook altijd met vriendinnen. Allemaal wat maken en dan is het voor iedereen evenveel werk en een verrassing wat er op tafel staat! Spannend hoor Yara dat je jurken gaat passen. Maaruh, waarom moet het foto maken zo geheimzinnig? Je kunt in die winkel toch gewoon foto's maken of mag dat niet? Je moet gewoon zeggen dat je de jurk op je in wilt laten werken.
Oja, en dan nog het belangrijkste....Zussie, een knuff voor jou omdat je test niet is geworden zoals wij allemaal hadden gehoopt!
Dankje meis, maar ik wist het zelf wel al een beetje Gewoon voorgevoel... Zoals Zeeb zegt, niet te veel bij stil staan. Dat werkt alleen maar tegen en de tijd gaat er niet sneller van! Nog steeds geen bloed, zelfs niet iets wat er op lijkt! Dus we wachten geduldig af!
ook al hield je er rekening mee en had je het al verwacht, dan nog krijg je een #$%@! gevoel doordat je nu de bevestiging krijgt van je gedachten.
even korte reactie, want ga nu naar huis; ik ben dus nog niet geweest, ga volgende week zaterdag en volgens mij mag je in de meeste bruidszaken geen foto's maken.. dus doe ik het stiekem
Hmm ja, vanmorgen baalde ik vooral even dat ik dan weer 4 weken moet wachten op een ei... Maarja... we hebben een huis, studie is klaar, ik ga mijn webwinkeltje beginnen, ik heb genoeg leuke dingen om aan te denken! Maar shit is het zeker... uiteindelijk wil je toch gewoon een 2e streepje zien!
kan me niet voorstellen dat je een bruidsjurk niet mag fotograferen. Zou ik eerder raar vinden dan normaal hahaha Ik ben heel benieuwd naar je uiltjes creatie Zussie. Wanneer komt je stof binnen? hahaha Ik vind het echt leuk voor je dat je zo goed bezig bent met die webwinkel. Heb je al een datum wanneer die open gaat? Ben je zelf zo creatief met het maken van een site?
Vaak mag je die jurken niet fotograferen hoor! Zijn ze bang dat je ze na gaat maken. Maarja, je kunt de foto's ook op internet vinden dus dat slaat nergens op! Ik hoop dat de stof morgen al komt! Anders maandag misschien, want het was best veel dus eer dat ze dat klaar hebben en verstuurd zal het wel maandag worden. Ik weet niet wanneer hij open gaat.... gewoon als ik een paar dingetjes gemaakt heb denk ik... Kan ook niet eindeloos stof kopen op een gegeven moment moet ik toch wat verkopen om weer iets nieuws aan te kunnen schaffen! Is wel balen dat ik geen ledikantje en aankleedkussenhoes enzo heb.... want dan is het makkelijk fotograferen! Heb een site gewoon via mijnwebwinkel gemaakt, is heel makkelijk! Als het nou goed gaat misschien in de toekomst een echte site!
Weet je wat best wel shit is.... dat mijn didi jurkje die ik net gekocht heb nu met 40% korting is...
ahahahha...oeps, ik mag niet lachen. Ik heb die pech ook altijd. Ben ik toch niet de enige. Ach ja, juli begint de uitverkoop. Ik ben lekker pannenkoeken aan het eten en de bachelor aan het kijken. Mijn mannetje zou vanaovnd gaan kaarten. Ook hadden we een feestje alleen daar kon hij niet naartoe en ik had zoiets, zeg maar dat ik ook niet kan. Ik heb geen zin om alleen te gaan en ben aldoor al moe. nu gaat zijn kaarten niet door en je raad het al, hij gaat naar dat feestje. Hij belt al wel optijd om het te zeggen zodat ik me nog kan voorbereiden maar ik weet niet of ik wil hahaha lastig. Ik had al helemaal een relax film avondje in mijn hoofd. Wat is vrouw zijn toch lastig op zijn tijd
Ik had vanmiddag ook allemaal leuke dingetjes in het winkelmandje gedaan op de bijenkorf site, wil ik nu gaan afrekenen, is bijna alles uitverkocht
Dit is echt schandalig.... maar ik verveel me gewoon! Ik ben altijd gewend dat ik niks zit te doen, terwijl ik eigenlijk heel hard aan de studie moet... en dan weet ik altijd genoeg andere dingen En nu hoef ik niks... en dan verveel ik me. Een mens zit raar in elkaar! En Lente, ik ken dat... dat je echt geen zin hebt en moe bent... blegh... beetje jammer dat vriend dan ineens toch kan/gaat... Wil hij perse dat je mee gaat?
hahaha zussie wat ben jij erg! de eerste dag dat je een beetje rust hebt en je zit je nu al te vervelen!