Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    nee hoor, hij wil niet per se dat ik mee ga. hij vindt het wel leuk, maar het hoeft niet. Maar als het niet hoeft, dan krijg ik juist altijd zo'n gevoel van 'oke, ik ga wel mee' zucht. Ik zie wel wat ik doe straks. Ben gewoon een oud wijf aan het worden dat ik zo snel moe ben. Maar denk dat het ook komt door de afgelopen week en de hooikoorts en het daardoor slecht slapen.

hebben jullie ook wel eens dat je een programma kijkt en niet wilt dat het bijna is afgelopen? Ik kijk nu de bachelor en ohhh ik vind het zo heerlijk die spanning tussen die mensen hahaha Ik heb alleen al weer gezien wie hij weg stemt en daar baal ik van. Niet door de persoon, nee, daarvan hoopte ik al dat die weg zou gaan, maar gewoon dat je vooraf al weet wie er weg gaat grrr.

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    jaaaa... ik ken dat!
    En al mijn leuke programma's komen op dezelfde dag!
    Das ook zo balen!

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Daarom neem ik altijd alles maar op. Tegenwoordig komt er niks op tv behalve op woensdag. dan plannen ze op de een of andere manier alles haha

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    vanavond komt er ook weer echt niets!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Volgens mijn mannetje is er nu op RTL XL een programma met Britt en Ymke uit echte meisjes!
    Snel op uitzendinggemist kijken! :p

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hoe kom je daar dan?
    oehhh volgende week is het ook spannend bij de bachelor. ik wil het zien, ik wil het zien! Echt, zulke programma's moeten ze eens wat vaker doen ipv alleen die talentenjachten.
    Die meiden die nu over zijn bij hem, (karin en Mariella) die zijn ook echt leuk!

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    jaaaah, moet je naar rtlxl.nl gaan... en dan zie je wel ergens 'de zomer van Britt en Ymke'....

Jaah ben blij dat Leila weg is! Al vind ik die Karin wel een beetje apart...
    Maar het voorproefje voor volgende week is ook zo spannend! Zou Karin weg gaan?

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dat dacht ik eerst ook, of ze filmen het zo dat je dat denkt en dat dan uiteindelijk Karin blijft. Ik weet het niet. Ik vind Mariella leuker maar Karin beter bij hem passen denk ik. Ach, ik hoef niet te kiezen ;)

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik vind Mariella mooier :)
    Al had Karin wel een mooie oranje?? jurk aan... prachtig vond ik die!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Echt, wat is die Britt toch een heerlijk mens!
    hahaha dat die die prijs heeft gewonnen bij de jungle dames, echt goed! haha

Trouwens, ik ben in de winkel aan het kijken geweest voor rosti rondjes...niks te vinden! Is het nog van een bepaald merk? Ben nog steeds benieuwd haha

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oh ja, die jurk, die was echt heel mooi. Als je loopt dan zie je hem wapperen...wauw! (hij was rood ;)).

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahaha die britt. ze zijn in Volendam en moesten van die speciale kleding aan. Dan zegt Britt, 'ja Ymke is in het blauw en ik in het rood. Dat is contrasterend en zo zijn we toch anders. Ik deed rood want als je een haring dood maakt dan bloed hij dan is dat ook rood'. hahahaha je kon mij opvegen. Echt, die is zo....blond!

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja prachtig die jurk... waar koop je zoiets denk ik dan.
    Niet dat ik ooit een gelegenheid heb om het aan te doen, maar hij bewoog zo mooi! I loved it! Die achterkant ook, wow!

Rosti rondjes... ze hebben ze van Aviko, en McCain heeft ze ook.... dat wordt een andere supermarkt opzoeken! Ik ben in staat een zak voor je te halen en ze naar je op te sturen... maarja is niet zo handig met een diepvriesproduct :p

Haha die Britt, wat een fantastisch mens...
    'Mind your step, mind your step', gaat ze nog bijna op haar plaat omdat ze geen engels kan :p
    en 'Hoeren bestaan echt! Die heb ik laatst gezien'
    Hoezo naief?

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahaha ja zij is gewoon zo dom dat het grappig is. laatst zagen we weer stukje op tv , zij een vriendin van me, die speelt dat gewoon dat kan niet anders.
    maar volgens mij is ze echt gewoon zo! :D

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee joh, die is echt zo! Maar wel knap dat ze dan toch HAVO heeft gedaan...
    Die Ymke verdenk ik er eerder van voor een deel nep te zijn... al is die zo raar dat je dat haast niet kan bedenken, dat moet haast wel van jezelf zijn...

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ik kijk rtl boulevard, die carice gaat inderdaad altijd naakt in elke film die ik zie waarin ze speelt

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    die drie prinsesjes zo leuk he :D vind alex en maxima ook echt leuke mensen zoals ze overkomen op tv

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahah ja Britt is gewoon echt zo 'dom'. Dit kun je niet zo lang zo spelen hahaha daar zijn haar uitspraken te spontaan voor. En idd mind your step hahaha baf! 'ja, ik wist niet wat ze zeiden' hahaha

Even terug op die jurken van de bachelerinnen ;) Ze hebben elke keer van die mooie jurken aan en ook steeds allemaal andere. Denken jullie dat ze die zelf moeten aanschaffen of zullen ze dat krijgen van het programma voor een avondje?

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    denk dat ze het krijgen. oftewel krijgen = moeten
    want denk dat sommige van de meiden zelf een iets andere smaak hebben dan wat ze daar droegen

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Denk dat ze dat van het programma krijgen?
    Ze hebben nooit 2 keer dezelfde aan, dat kan niet dat ze dat allemaal moeten aanschaffen lijkt me..
    Soms vind ik de jurken wel echt ordinair, hangen die (.)(.) er half uit...

Deel Deze Pagina