Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahah en dan zegt Britt op het eind ' ik ga mezelf niet meer voor lul zetten de hele tijd ' whahaha ze doet niet anders:D

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dat ordinaire had ik met Laila. Ze gaf aan dat ze iets met mode deed maar als ik haar creaties zag, dan had ik het idee dat het er soms allemaal een beetje krap bij zat hahaha

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja idd, zag er niet uit zo af en toe...
    Ik vraag me dan wel af of die vent nou met al die vrouwen seks heeft gehad.... ik zou me daar echt niet voor lenen!
    Maar ze zoenen hem allemaal wel volop, en gaan bovenop hem liggen en weet ik wat...

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou dat zou ik ook niet doen hoor. zoiezo al niet aangezien ik niet graag deel en zeker niet in de vorm van een man,
    en zou me dan toch niet speciaal genoeg voelen
    + het is op nationale tv! iedereen krijgt dan toch een beeld van je

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja idd... maar ik heb bij hem dan zo'n idee... als ze hem niet zoenen, dan loost hij ze want dan stellen ze zich niet genoeg open....

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nou, ik dacht dus ook...die Laila zoent hem dus die zal wel blijven. Die andere zoenden hem tot deze aflevering volgens mij nog niet of maar heeeel soms. Toch is die Laila de serie uit en die andere niet. zij laten het meer spannend. Ik weet niet of er in die nachten daar wat was gebeurd. Vraag het me af maar ik heb zelf het gevoel van niet doordat die meiden daar denk ik ook een naar gevoel bij hebben.

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja ok, maar als je die Karin met hem zag rollebollen... die vraten elkaar bijna op, zie dan maar eens 'nee' te zeggen...

Maar bv die Feline, had volgens mij veel minder snel met hem gezoend!

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    En toch denk ik dat ze gestopt zijn. (misschien ben ik naïef) Maar stel, je zou het wel doen....dan heb je daar geen borstel, schone kleren hahaha helemaal niks:D want je kwam zomaar onverwachts logeren.

Als ik het trouwens net goed had begrepen dan komt Mariella ook een nachtje logeren volgende week.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha lente denk jij op die momenten, shit nee kan niet, heb me borstel niet bij! :D

( ga je niet naar het feestje trouwens? )

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja volgens mij ook!

Trouwens... is Chantal Jansen weer zwanger? Volgens mij heeft ze een beetje een buikje...

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
  12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Heb haar al even niet gezien dus weet niet of ze zwanger is;)

hahaha denk ook niet dat je op dat moment aan een borstel denkt maar in zo'n poepie chic hotel wil je wel weer knap de deur uit gaan haha.

Ik denk dat ik vanavond niet ga. We zijn ook pas uitgenodigd rond 21uur. Dan rol ik om hahaha Mannetje komt nu thuis, ik zal straks eens praten. Denk dat hij alleen mag.

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    geen idee zal morgen eens opletten bij dat programma jongens tegen de meisjes, dat zal geen weeeeeeeken geleden opgenomen zijn dus eens kijken wat ik kan ontdekken!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee precies...
    En was natuurlijk bij Petty Coat laatst, en toen dacht ik ook een buikje te zien...
    Alleen daar speelt ze ook zwanger, haha, dus kan ook nep geweest zijn :p

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
  16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha dior kleding voor een baby...€60,- caching!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ik zie in die link trouwens geen Lief alleen maar duur ;)

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    nee klopt... ik keek naar de link... toen zag ik 'duur'.... en toen dacht ik... Lief kleding is leuk en betaalbaar ;)

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahha ja, Lief is dan al duur genoeg hahaha

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ben trouwens erg fan van Noppies. Erg leuk en een goede pasvorm. De prijs is ook nog wel aardig. Niet de goedkoopste maar de kwaliteit is wel heel goed. Service ook. Ik heb zelf met dat merk gewerkt en het bedrijf zelf is ook erg vriendelijk met klachten enz. Nu maar hopen dat ik het eerste zelf mag dragen als ik zwanger ben en daarna mijn uk!

Deel Deze Pagina