Zelfs als je noppies op marktplaats bekijkt voor die kleintjes ziet het er nog steeds gaaf uit. het blijft knap!
van zwanger en dan van maatje 50 t/m 104 momenteel. het was altijd tot maat 86. toen zijn ze groter gegaan omdat dat ook goed liep. Ik heb altijd nog gehoopt dat ze ook een lijn zouden maken voor niet zwangeren. Toch heb ik ook wel eens wat van ze gekocht terwijl ik niet zwanger ben. Het zit heerlijk.
Hema is idd ook leuk en lekker betaalbaar. Z8 vind ik ook altijd vrolijk en leuk alleen moet je daar selecteren.
Haha Zeeb, ik geef het voor mezelf met moeite uit... koop echt bijna nooit merkdingen. Laat staan voor een kindje wat er zo weer uit gegroeid is Maar als je het leuk vind, moet je het lekker doen! Hihi!
Deze jurk van de Zara vind ik zo mooi! Beetje foute kleur alleen.... maar anders zou ik hem zo kopen voor een keer een chic feestje ofzo JURK IN ZIJDE - KATOEN - Jurken - Collectie - Dames - ZARA Netherlands
hmm nee, deze jurk is niet zo mijn smaak. Ik vind die van de didi helemaal leuk die je laatst had gekozen!
Haha ja die hangt nog in de kast. Nieuwe kleren wacht ik altijd mee tot ik een gelegenheid heb om ze aan te doen Dus misschien met het tekenen van het koopcontract... of anders onze trouwdag ofzo. Ik vind deze wel super mooi, alleen de kleur vind ik echt foeilelijk! Ik heb nog steeds echt zulke ongipijntjes, en pijnlijke (.)(.) al een paar dagen. Wanneer komt die stomme ongi nou eindelijk... let's get it over with!
jaaaa uhh, je gaat die jurk van Didi niet in je kast laten hangen tot het een speciale gelegenheid is! zondag is het mooi weer, dan doe je hem maar lekker aan! mooi weer is een speciale gelegenheid! Mijn mannetje gaat zich klaarmaken voor het feestje, ik blijf thuis. best knap van mezelf dat ik me niet laat overhalen. Als ik het over kleren heb krijg ik zin om om ook weer te shoppen. Morgen mag ik eerst nog met mijn mannetje mee op stap naar de juwelier voor een kraal aan mijn armband. Gister was de winkel dicht Vergist in de koopavond hahaha Zondag op jacht naar goede wandelschoenen en morgen avond onze verjaardag. Druk en vol weekend weer. Mijn zus blijft morgen ook gezellig slapen. De kleine dus ook. Gezellig! Ik hou er van.
Jaaaaa... misschien zondag! Dan gaan we mijn ouders ophalen dus das ook wel leuk! Maar weet niet of ik een vestje heb wat erbij staat.... want zonder is wel een beetje koud om 6 uur 's ochtends Jeej... net naar de wc en ik heb weer bruinverlies... maybe gaat het nu wel doorzetten!
Shit, 2e keer deze avond dat ik mijn tekst opnieuw moet tikken... Ik vind dat woord bruin verlies altijd wel schattig klinken haha ik noem het gewoon altijd 'ik lek'. haha dat klinkt heel anders. Dat jurkje van je, dat kan je toch ook heel goed dragen met een wit vestje? Staat volgens mij prima. En anders misschien een spijkerjasje. Misschien staat dat wat te grof, weet ik zo niet. Maar een wit vestje kan altijd!
Spijkerjasje heb ik niet... en een geschikt wit vestje volgens mij ook niet Als ik lek ben ik echt ongesteld... en dat ben ik nog niet... Het is gewoon bruine afscheiding, maar dat klinkt zo goor...
hmm, dan moet je morgen toch nog shoppen. Een wit vestje in de zomer vind ik echt een must have! Een spijkerjas is gewoon mijn jas in de zomer. Altijd en met alles goed. Maar ja, ik heb er meer hahaha
haha ja vooral als je net een spekje naar binnen duwt vriend zit in een zak nibbit, die eet me toch veel snap niet dat hij niet al lang een dikkie dik geworden is
ohh ik heb echt zin in woensdag om de bachelor weer verder te kijken. Ik wil zo graag weten hoe het af loopt en wie hij kiest. Zeker na het zien van het voorstukje... ik kan niet kiezen uit de kralen die ik voor morgen evt. zou willen. Morgen eerst maar eens in het echt bekijken, dan past het opeens heel anders bij de kralen die ik al heb als dat ik in mijn hoofd heb.