Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm ja, ik zal morgen wel eens kijken...
    Maar mijn kledingbudget is al op deze maand :p
    Een wit vestje heb ik wel, maar dat is een heel los model, beetje vleermuis achtig :p dus weet niet of dat staat!
    Ik heb wel witte pumps... die staan er wel cool onder denk ik... of mijn witte birkies....

Ik ga even een filmpje kijken met mijn mannetje...
    Ik heb ineens weer een cyclus dip.... dat ik heel panisch overal op internet ga zoeken hoe ik mijn eisprong kan versnellen. Schiet er niks mee op, dus mannetje gaat me even afleiding bezorgen!

Tot morgen!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    doeg meis, tot morgen! knuffel aan je vriend dat we je hier zo lang mochten lenen ;)

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, hij lag al 2 dagen met migraine op bed dus hij was blij dat hij me bij jullie kon parkeren ;)

En ik heb zojuist gelezen dat je met een BMI onder de 20 moeilijker een eisprong krijgt... Die van mij is 18, dus dat zal wel niet zo bevorderlijk zijn. En dat je dan veel volkoren dingen moet eten (dat doe ik wel al) en volle melkproducten moet nemen. Dus morgen naar de supermarkt! Elke dag een glaasje volle melk!
    En verder zorgen voor voldoende vitamientjes... dus toch maar weer een vitaminepreparaatje starten.... die etos zwanger worden durf ik niet zo goed omdat sommige meiden daar juist een langere cyclus van kregen... misschien maar gewoon van davitamon ofzo....

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Je kunt toch ook gewoon naast de foliumpil die je nu slikt losse vitamine slikken, dan kun je gewoon deze folium houden (of zoals mijn vriend het noemt...valium;))

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    die etos zwanger worden pillen lees ik ook redelijk veel ''negatieve'' verhalen over, langere cyclus, klachten als hoofdpijn
    dus mijn keus zou het ook niet zijn

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    En ze zijn heel groot en duurder dan andere...
    Merken jullie wat van de folium die jullie slikken? Ik helemaal niks namelijk.

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nee ik ook helemaal niks. vind het wel nog even wennen zo elke ochtend een pilletje.
    heb het maar in de badkamer staan dan zie ik het meteen als ik wakker word

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Bij mij staan ze ook in de badkamer. De pil lag daar ook altijd. zo vergat ik het 's ochtends niet. Morgen maar even verstoppen aangezien er visite blijft slapen haha
    Ben wel blij dat ik verder niet zoveel last heb van ditjes en datjes. Gaat bij jou ook al beter zeker, ik lees hier niet zovaak meer wat. of heb je nog wel kwaaltjes maar noem je het niet meer op?

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb helemaal nergens last meer van, geen krampen, geen duizeligheid NIKS! maar ik denk dat het zo'n 5 dagen voor eisprong weer komt. want achteraf gezien was dat de vorige cyclus dus ook zo.
    toen was het ook ineens heel erg met alle kwaaltjes, dacht ik steeds ongesteld te worden. maar nu was dat dus naderende eisprong. dus ben benieuwd of dat deze keer weer zo word.
    ovu testjes nog steeds omo wit, zelf geen licht streepje dus nog niets onderweg :p

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Fijn dat je nu helemaal nergens last van hebt. Goed zo. Ik ben soms zo benieuwd hoe snel het lukt om zwanger te worden. Meestal kan ik het aardig laten rusten maar soms vliegt het me zomaar weer aan en blijf ik eraan denken. Nog een week en dan is het juli, na de volgende ronde gaan we starten! Echt, vind het nu wel, eindelijk, dichterbij komen! Nu maar hopen dat ik rond sept/okt zwanger raak...zou lekker snel en leuk zijn hahha Maar dan heeft mijn mannetje ook nog zijn lol dat hij een paar maanden 'intensief' mag klussen.

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik hoop ook zo de eerste ronde zwanger te raken maar ja wie niet. het zou qua planning bij ons ook heel goed uitkomen

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha denk ik ook, anders begin je nog niet aan kinderen ;)

He meid, ik ga stoppen. Ga lekker lezen. Kan nu ongestoord aangezien mn mannetje weg is haha.
    die Premiere van die film op rtl4 is ook geen bal aan. Die stem van meryl streep is ook irritant. haha klaar om af te haken dus!

Tot morgen

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tot morgen!

14. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    goeiemorgen!

wisten jullie dat het moment van de ovulatie seizoensgebonden is?
    in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds.

heb ik gelezen op een site. De menstruele cyclus [gezondheid.be]

ik heb gister het babytje van een collegaatje gezien. die is nu 6 weken oud. zo'n schatje. en mn collega zo trots:) leuk om te zien!

hier is het lekker regenachtig.. en bij jullie?
    wel raar dat het dan morgen superlekker weer word.
    maar ja dat is nederland he!

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha dat van dat weer zei ik toevallig ook net tegen mijn mannetje. Vooral maandag schijnt warm te worden.

Dat je ovulatie seizoensgebonden is weet ik niet. Denk dat het bij iedereen anders is.
    Schattig dan he, op kraamvisite bij zo´n schattig klein babytje. Je kunt er maar naar blijven kijken. Kun je nagaan als het je eigen kleintje is.

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen dames :D

Uhhh Rosemarie en de zomer dan :p

Pff hier de hele maand alles goed van me af kunnen zetten.. Mar tegen de tijd dat k mn ei zou moeten hebben is het van me af kunnen zetten ook weg :p Zou mannetje bijna verplichten om elke dag te klussen :p

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haaai meisjes!

Ik ga zo lekker met mijn mannetje naar de bouwmarkt, ideetjes op doen voor het huis!
    Hij heeft ook allemaal leuke ideetjes voor kleuren en vloeren enzo, dus we gaan lekker snuffelen!
    Nog steeds geen ongi hier!
    Ik had het net over alle dingen die je voor een baby moet kopen... zegt mijn mannetje: 'homofiele luiers?????'
    Nou.... ben er vandaag niet zo veel denk ik, lekker chillen met mijn schatje!

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ook ik ga er zo vandoor...
    Vriendlief komt zo thuis als t goed is en dan gaan we t dorp nog ff onveilig maken.. ff de laatste vakantiespulletjes halen en dan hier t huis nog ff snel aan kant maken :)

Dus ik zeg, tot volgende week meiden!!

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo, ben d'r ook weer. Heb een mooi kraaltje uitgezocht voor mijn armband. Een mooie roze! Ik ben er weer blij mee.

Ik moest lachen om die homofiele luiers:d Wat zijn mannen toch grappig. Die van mij heeft ook soms van die uitspraken..erg leuk!
    Het is hier maar rustig vandaag! Ik hoef niks te doen voor die gym dus ik zit hier te wachten op gezelligheid haha. Mijn huis maak ik morgen wel aan kant aangezien ze vanavond met onze verjaardag toch wel troep geven. Ik heb dit jaar ook eenvoudige hapjes, dus ik hoef weinig te regelen vooraf.
    Straks maar dingen zoeken voor de vakantie ofzo...

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hoihoi

allemaal een druk weekend dus :)
    Wij hebben vanochtend een nieuwe eettafel besteld, 27 juli hebben we het in huis. duurt nog even maar is niet zo erg
    met de verhuizing konden we geen mooie vinden die goed bij de keuken pastte en nu zagen we het ineens

homofiele luiers haha die is goed :D

Deel Deze Pagina