Is de bieb al dicht bij jullie? hmm is wel jammer.. Ik heb van de week al een paar boeken gehaald, als voorbereiding op het mooie weekend ik hou echt enorm van lezen (lees ongeveer twee boeken per week..) Maar moet helaas als ik zometeen klaar ben met studeren, eerst mn auto uitmesten van mezelf.. Het is behoorlijk nodig
Ik heb laatst een test weer teruggegooit in het schap omdat ik mn schoonzusje in een ooghoek zag... ben de dag daarna maar weer teruggegaan. Over Etos zwanger worden hoor je verschillende verhalen. sommigen vinden het super andere hebben juist het gevoel dat de cyclus wordt verstoord. Ik ga gewoon voor foliumzuur en tijdig mee beginnen schijnt ook belangrijk te zijn omdat het even duurt voordat het opgebouwd is.
Flipske, dat is ook zuur als je dan je schoonzusje tegen het lijf loopt.. Ik twijfel nog een beetje over welke pillen ik zou willen.. Aan de ene kant hoor je idd veel goede verhalen over bijv. Etos Zwanger worden, maar ook slechte ervaringen.. Ik slik al wel multivitamine, dus denk dat ik daar gewoon mee doorga en dan gewoon alleen foliumzuur erbij.. En daar wil ik meteen mee starten als ik met de pil stop
Ik ben ook een behoorlijke lezer, vooral in bed of met mooi weer buiten. Heb er nu nog wel één liggen dus komt opzich wel goed. Ik ben maandag vrij dus ga ik dan wel even heen. @ Flipske, je hoort idd verschillende verhalen over de pillen van de etos. Ik heb zoiets, ze zijn op de markt dus het zal vast geen verkeerd spul zijn. Het is foliumzuur en dat heb ik straks nodig. Ik wil meteen beginnen als mijn laatste pil op is. Die van vsm schijnen heel groot te zijn.
Ik kom ook weer eens kijken vandaag een druk dagje gehad, vanochtend om half 10 de bossen in gegaan, daarna bij mijn ouders op bezoek en net thuis en staat er weer bezoek voor onze deur. Nu alles weg en weer rustig. vriend is eten halen, alweer afhaal vanavond weer geen zin in koken haha morgen maar weer gezond! @yara, fijn dat je nu een optie hebt! @lentekind, ik haal zulke dingen ook nooit in plaatsen waar ik denk mensen tegen te komen haha rij er speciaal een dorp verder voor hoor zou maar net iemand tegenkomen, dan is het 1+1 = 2 en weet binnen de kortste kere de hele familie het
@ Chantal, jullie zijn optijd met eten halen. Wat staat er op het menu vandaag? Ik ga straks wraps voor mezelf maken. Lekker om met dit weer naar het bos te gaan. Het zal er wel druk zijn geweest. Veel mensen pakken zulke dagen aan om lekker met wat lekkers daar te gaan zitten. @ Yara, Sopse!
hahaha ja grappig dat je dat zegt want er zaten inderdaad mensen heel gezellig te picknicken en onze pup vliegt er lekkerlijk op af en heeft de vervelende eigenschap om pas te stoppen zo'n 2 meter voordat hij daadwerkelijk tegen de mensen aanloopt mensen schrokken zich een ongeluk hahah maar weet dat hij er nooit in/op zal rennen en altijd netjes stopt als ik hem roep maar ik snel heel goed dat van vanaf 50 meter een hond zien aan komen rennen niet lijkt alsof hij op tijd gaat stoppen vandaag eten we griekse afhaal. na het frietje van gister ongezond. ga er vanavond vast ook nog bij snacken. vriend wil jurassic park deel weet ik hoeveel kijken vanavond op film1 en ik ''moet'' meekijken, vind ie gezellig
hahaha tja meekijken. Ik vind die films altijd dood eng. hahaa en dan zijn ze nog voor kinderen bedoeld ook. wij hebben ze ook op dvd, de gehele collectie. mannen... Leuk zo'n pup hahaha ik herken dat van vroeger met onze hond. Eten ging voor alles!
Mensen kom op, het is koppies tijd dan is het meestal weer gezellig hier! Steun mij in deze moeilijke en eenzame tijden
koppies tijd? dan is het tijd voor een koppie. thee, koffie enz meestal rond 10.00-15.00-20.00uur. Dan is het koppies tijd
jeej ik ben weer de eerste vandaag, erg vroeg voor een zondag ik weet het, pups slapen niet uit Gister druk gehad en savonds fijn met vriend op de bank en een shop afspraak gemaakt met een vriendin voor dinsdag dus dat word weer inkopen doen!
goeiemorgen! hier ook een pup dus weet wat het is hij moet eigenlijk om half 8 eten, maar in het weekend probeer ik dat wel te rekken. leuk shoppen! waar ga je?
Goedemorgen, Ik ben gister even de stad in geweest. Ik kon wonderbaarlijk genoeg niet zoveel vinden. En nu moet ik zeggen dat ik ook niet meer zoveel wil halen aangezien ik hoop zwanger te raken en niet weet of ik daarna nog weer mijn zelfde figuur terug heb. Maar goed, ik zal mezelf vast niet heel de tijd tegen kunnen houden. vandaag komt vriendlief weer thuis! joepieee! Ik kan daar weer zo blij van worden. We zijn nooit zo lang zonder elkaar. Vanavond met de vrienden mee uit eten dus eet in elk geval niet alleen.
@Rosemarie, leuk! hoe oud is jullie pup en wat voor ras is het ? die van ons is vrijdag 15 weken geworden, dus nog erg jong heb me handen vol. het is net een baby @Lentekind, ik merk ook wel als ik iets leuks zie in een folder ofzo, zo van oh nee, want daarin kan mn buik niet groeien haha erg eigenlijk fijn dat vriendlief weer thuis komt vandaag! mijne ligt nog in bed, ga hem zo eens wakker maken
Zijn jullie ook wel eens bezig met de manier waarop je je zwangerschap bekend zou willen maken? Ik heb wat gaafs gezien. Op mymms.nl kun je je eigen M&M's maken. Het is wel prijzig maar wel gaaf!
Vandaag trouwens de laatste pil van mijn strip gebruikt. Nog 2 stippen te gaan! Soms komt het nu wel heel dichtbij, soms lijkt de tijd nog wel heel lang te duren. Ik ben toch zo benieuwd of het bij ons snel gaat lukken of niet. Ik maak mezelf altijd bang met de gedachte dat het bij iedereen tot nu toe altijd maar lukt, en dat je net zal zien dat het bij ons niet het geval zal zijn. Die gedachte moet je uit je hoofd houden maar die gedachte maakt mij soms onzeker. We moeten maar afwachten hoe het bij ons zal verlopen.
@8chantal8: het is een labrador en hij is 5 maanden. en wat voor ras is die van jou? @ lentekind: dacht er van de week aan, dat het me heel leuk lijkt om tegen mn zusje te zeggen je wordt tante! en tegen mn ouders. maar niet op een speciale manier ofzo. daar moet je idd niet aan denken, dat het bij jullie lang gaat duren. het kan ook heel snel raak zijn!