Hahaha ja hij verstond het verkeerd Zegtie: dat is toch niet nodig? Je neemt toch gewoon van die wegwerp luiers? Dus ik uitleggen dat je dat voor een hele hoop andere dingen gebruikt Hydrofiel.... dat is iemand die van water houdt zei hij... haha, dus ik zeg, ja die doeken zijn ook bedoeld om goed water op te nemen. Naja anyway... net belde zijn broertje weer, zit hij een uur aan de telefoon, dus nu moet hij nog douchen en alles... En ik maar wachten tot we naar de bouwmarkt gaan... pfff....
Bij ons thuis is het wachten ook altijd op de man. Die is altijd de traagste met zich klaarmaken haha. En dan zeggen ze wat over vrouwen. Soms doe ik die reclame wel eens na..'ik ga nu echt weg..' Ik ben lekker de hele zolder aan het opruimen. Alles van thema's sorteren in dozen en weggooien wat ik nooit gebruik. heerlijk. Laatst ook al de boekenkast op de computerkamer opgeruimd boven. Alles weg wat weg kan...ik heb daar nu eindeijk tijd voor. heel fijn! Zal nu nog weer ff door gaan, lees ik straks (als beloning) weer hier mee
Zo... stil hier vandaag zeg! Mijn pizzadeeg is aan het rijzen.... lekker zelfgemaakte pizza maken! En vanavond weer filmpje kijken met hubbie en we hebben lekker snackjes gekocht Even vieren dat ik vrij ben en dat we een huisje hebben! Was leuk in de bouwmarkt, allemaal kleurstaaltjes meegenomen en de vloer die wil wilden blijkt toch niet zo mooi te zijn, weet je dat ook weer! Ook mooie tegels gezien voor de badkamer... Mijn ouders vertrekken over een paar uurtjes weer! Morgenochtend landen ze om 6.55, dus we moeten heel vroeg ons bedje uit, en dan gaan we ze ophalen samen met mijn broertje en zijn vriendinnetje... Helaas zonder spandoek maar ach....
Gezellig dat ze weer thuiskomen. Altijd leuk om vakantieverhalen te horen. hier staat alles voor vanavond ook klaar. Een flinke doos vol met oud papier bij elkaar geraapt. Heerlijk als je huis weer zo netjes is en dat je veel weg kan doen. Nu staat het eten op en is het wachten op mijn mannetje. Die is koud bier aan het ophalen. Dan kan de visite komen Lekker hoor zelf pizza maken. Het schijnt vrij eenvoudig te zijn om te maken maar ik heb het nog nooit gedaan. Misschien ook wel eens een idee om te gaan maken. Koken (als ik er tijd voor heb) vind ik erg leuk om te doen.
Oh en het eerste echte rood heeft zich gemeld! Ik begin mijn PMS nu toch echt een beetje te begrijpen, dat is wel fijn! Scheelt teleurstelling! Dus 42 dagen en een nieuwe banner! En maandag naar de kruidvat voor tarwekiemolie... de volle melk is al in huis en een nieuwe baal ovutestjes bestellen. Ik heb mijn ei in ieder geval wel goed gevonden deze ronde! En mijn LF is blijkbaar 15 of 16 dagen.... En dan maar weer hopen op een kortere cyclus... al begin ik steeds meer te denken dat het iets met mijn gewicht te maken kan hebben.... en misschien studie- en huizenstress, maar die is als het goed is over nu!
Ja super makkelijk! Je doet bloem, gist, zout, suiker, olijfolie bij elkaar --> heb je deeg. Ik maak dan zelf tomatensaus van tomatenpuree, olijfolie, knoflook en italiaanse kruiden... En dan er op doen wat je lekker vind en in de oven! Veeeeeeel lekkerder dan supermarktpizza!
Nu je je cyclus weet en ook je eisprong, blijf je dan evengoed met ovulatie testen in de weer? Als je het weet dan blijft hij toch gewoon hetzelfde of wordt het steeds anders?
Ik geloof je meteen dat die van jou veeeeel lekkerder is. Als je dichterbij woonde dan nodigde ik mezelf uit Ik haal bij de winkel altijd dezelfde maar die is al weken op. Moet dan toch eens zelf aan de bak haha
Ja maar ik weet niet zeker of mijn cyclus de volgende keer weer 42 dagen is... Misschien is hij wel 39, of 45, en dat scheelt net een paar dagen en dan zou ik mijn eitje mis lopen... En om die paniek niet te hebben dat ik misschien mijn ei mis doe ik liever testjes... En ik wil tarwekiemolie gaan proberen, daar zit heel veel vitamine E in en dat schijnt je eisprong te stimuleren... dus als het nou goed werkt dan komt mijn ei misschien wel wat eerder, haha! Je was welkom geweest hoor voor een pizaatje... Ik vind het echt lekker zelf gemaakt. Diepvriespizza maak je me echt niet blij mee... al heb ik daar ook wel weer mijn favorieten van die ik dannog het lekkerst vind. Jij veel plezier op je feestje vanavond... komen er veel mensen?
We hebben een mannetje of 50 uitgenodigd maar er zijn een aantal grote feestjes in de omgeving (allemaal van die zomer feesten) en er komen er nu nog 20. Heerlijk! zo heb je tenminste tijd om iedereen rustig te spreken. Er zijn rond deze tijd eigenlijk overal kermissen of feesten, toch vieren we het gewoon anders hoeven we het pas in de winter te vieren haha Ach, ze weten dat ze welkom zijn maar kun je niet, dan niet!
Oh nou, ik vind 20 heel netjes hoor! Maar bij ons past ook niet meer in ons huisje dus wij beperken ook altijd het aantal uitnodigingen... Hier is het weer lekker gezellig maar niet heus. Ik dacht lekker samen pizaatje eten, daarna filmpje kijken met wat snackjes er bij. Maar mannetje loopt sjacho tegen me te doen. Ik had pizzadeeg gemaakt en alles, hij zou de groenten snijden. Daar wacht hij mee tot het deeg helemaal gerezen is en alles. Staat vervolgens te kijken hoe ik het deeg uit aan het rollen ben, en daarna begint hij pas met snijden. Sta ik dus in de keuken bij hem te wachten tot hij klaar is met snijden zodat ik mijn pizzaatje kan beleggen, krijg ik een snauw dat ik hem op zijn vingers sta te kijken... Dan toch niet joh Dus heb even gezegd dat ik hier degene is die ongesteld is, en niet hij! Dus dat hij niet zo op me moet katten... tssss.... mannen....
en idd lekker wachten met groente snijden tot je het allang nodig had ook zo handig van ze. Tja, we houden van ze maar ze blijven raar hahaha De pizza al op? Waren ze lekker?
zo ik zit weer. Nou wij zouden inderdaad ook naar de kermis gaan en daarna de kroeg in maar het is hier grauw en nat en aangezien vriend met krukken zou moeten is het geen optie om te gaan. Dus ik heb iets fijns en warms aangetrokken en hang nu op de bank misschien doen we morgenavond een drankje ergens gezellig zo lentekind je verjaardag vieren! vind altijd leuk maar als iedereen weg is vind je altijd de chips en cake tot ver onder de bank
oh zussie geen ruzie maken met de man he toch een fijne avond ook voor jou! en tot morgen fijn dat je cyclus nu 42 dagen is! gaat in ieder geval niet omhoog naar 45+
volgens mij schema heb ik over 7 dagen eisprong. want heb nu weer lage rugpijn steken, was vorige keer 7 dagen voor ei dus ben benieuwd. testje vandaag was witter dan wit dus nog niets wat eraan komt
@ zussie: fijn dat je je cyclus nu wat beter begint te begrijpen. hopen dat ie nu nog wat korter word. ik heb lekker gehigh tea'ed en we hebben ons helemaal vol gegeten haha. was heerlijk! zo raar dat het morgen weer zulk lekker weer gaat worden! we hebben een bbq dus wel gezellig had gister en vandaag wat roze bij het afvegen.. dus geen idee weer wat dat is..