Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie:( Snap er geen bal van, kan me goed voorstellen dat je ervan baalt. Ik hoop voor je dat het vandaag alsnog doorzet.. Pff echt sh*t..

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee Yaar!

Ik heb al getest hoor... negatief :(
    Snap er nu echt niks meer van.... waarom kan het niet gewoon normaal gaan?
    Ik zit nu weer als een idioot naar dat testje te kijken of ik echt niks zie, maar meer dan heel misschien een piepklein indrogertje kan ik er niet van maken....
    Getver... ik baal er van... ik wil gewoon verder!

En over dat wassen... volgens mij kan dat gewoon op 30 graden (niet warmer want vilt is wol en dat krimpt :)) Maar babystofjes moet je sowieso eerst wassen en ivm krimpen is het handig om dat te doen voor je er iets van maakt. Dus gooi gewoon een lapje met een stuk vilt er op er bij, en dan zien we wel wat er gebeurt. En anders bedenk ik wel een constructie dat je dat vilten ding er af kunt halen als je hem wilt wassen, met klittenband ofzo....

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik las het al Zussie, balen meid:( Gewoon weggooien dat testje, anders ga je jezelf alleen maar gek maken.. En over twee dagen toch maar weer proberen als je niet ongi bent geworden. Ik vind het echt vaag dat je zown lange LF hebt. Maar misschien heb je geluk en breekt het vandaag weer door (had je de vorige keer toch ook na je negatieve test?) En schijnbaar hebben wel meer meiden dat, dat ze eerst wat roze-rood hebben, dan een dag niks en dan breekt het alsnog door. Omdat je ook die ongikrampen hebt, denk ik toch dat het wel zou moeten komen..

Haha ben wel benieuwd of dat goed gaat, zou wel handig zijn;) En anders idd iets anders op verzinnen.. Zou zonde zijn als je een kei mooi dekentje gemaakt hebt en als je hem wast hij helemaal verpest is..

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja ga hem zo weg gooien.... er is toch niks op te zien!
    Moedeloos word je er van!

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ga je wel nog wat leuks doen vandaag?

6. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hi meiden!!

Sorry dat ik altijd zo lang er tussen heb zitten hoor haha.
    Moet alles via mijn tel lezen haha duurt zoo lang!
    Dus dan denk ik, morgen lees ik de rest maar dan zijn er weer nieuwe pagina's bijgekomen :).

Ik werd precies op de uitgerekende datum ongesteld, waar ik best blij mee ben.. Het lijkt erop dat mijn lichaam het hartstikke goed oppikt zonder pil. Ben nu 3 x ongi geworden zonder pil en bij alle 3 de x een cyclus van 27 dagen.
    Terwijl ik met pil wel eens 8 maanden niet ongesteld ben geworden!

Wel heb ik meeeeega pijnlijke tepels en me borsten zelf voelen zwaar aan. Zal wel iets met het ontpillen te maken hebben denk ik?

En dan heb ik.nog meer nieuws!! :) me schoonzus krijgt een zoontje!
    Heeft nu een meid van anderhalf, zo leuk!
    Me vriendin hoort 1 juli wat het wordt, spannenddf!! :)

Ennn me lieve mannetjr gaat een baby kamer aanbouwen aan onze woonboot! Ben zo blij! Daar kwam hij van de week opeens mee.. Goed teken, btekend dst hij er ook mee bezig is ;)

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @ Yaar: met mannetje een begroting maken voor het huis en alles wat er geklust moet worden, formulieren opsturen naar werkgever enzo, me voorbereiden op mijn presentatie op mijn werk voor donderdag... en ook nog ergens in de zon zitten, is wel een goed idee! Terrasje pakken ofzo!

@ Zoemeisje: leuk je weer te zien! Fijn dat je cyclus zo 'gewoon' doet! En dat je waarschijnlijk in je huisje kunt blijven wonen als er een kindje komt :)

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie; Je hebt wel een lekker druk dagje dan:) Leid je gedachten hopelijk een beetje af.. Aargh, zelfs ik zit me hier gewoon te frusteren dat je zowel een negatieve test hebt als geen ongesteldheid.. Als je ongi wordt vandaag, wel ff komen vertellen tussendoor he;)
    Oohw ik wil ook in de zon zitten:( Ipv daarvan zit ik op een muf kantoor.

Zoemeisje; Wat fijn dat je waarschijnlijk gewoon in je huisje kunt blijven:) Ook fijn dat je cyclus zo regelmatig is, ik wens iedereen hier zown cyclus toe. Wat leuk van je schoonzus:) Mijne krijgt ook een zoontje:p

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Zussie, wat balen zeg. Had vanochtend vroeg al even gespiekt hier of er een mooie foto van een test stond maar helaas
    en nu had ik pauze en dacht meteen kijken of er goed nieuws is. Helaas dus niet :( echt gewoon vaag die cyclus van jou
    kan nog inderdaad maar dan zou je nog een weekje moeten wachten tot er een posi test kan komen.

en anders hopelijk gewoon vandaag toch ongesteld worden, dan is je cyclus in ieder geval niet heel veel langer.
    pff balen :(

@Yara, nee we zijn toch niet geweest (kermis) was ons veel te regenachtig. Vanavond krijgen we bezoek, nouja vriend eigenlijk, dus helaas zit er niet in voor ons

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb; ach, zo bijster boeiend is de kermis nou ook weer niet:p Al was het vrijdag wel heel gezellig!
    Vandaag weer een half dagje werken? Ga je vanmiddag nog wat leuks doen?

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja tot 1 uur , werk altijd tot 12.00 of tot 13.00
    luxe he :p vanmiddag ga ik de voor en achtertuin maar eens onkruid vrij proberen te maken, de grote sla bladeren die erdoor komen haha en op de kleine stukjes schoonmaakazijn en dan hopen dat ze als sneeuw voor de zon verdwijnen.

dus nuttig + gratis bruin worden :D

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat heb jij toch een luxeleventje;) Ik ben benieuwd of dat goed werkt met die schoonmaakazijn:D Vriend en ik hebben allebei niet echt groene vingers, dus is wel een ideale tip als het werkt;)

Haha volgens mij ben ik het meest wit van ons hele cluppie:p Ik zit 40 uur per week in een muf kantoor;)

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja het werkt echt hoor schoonmaakazijn!
    Mijn moeder doet het al jaren :p en die hoeft nooit onkruid te trekken.
    Mijn oma heeft parkinson, maar is erg perfectionistisch en heeft een grote tuin. Maar fysiek kan ze het niet meer, onkruid trekken de hele tijd. Dus mijn moeder heeft haar een plantenspuit met schoonmaakazijn gegeven, haha, nu loopt ze elke keer te spuiten met dat spul! En ze is laaiend enthousiast.... hele flessen gaan er doorheen bij haar! Als ze weer groene sprietjes ziet gaat ze spuiten, en dan zijn ze zo weg. Je moet het wel een beetje bijhouden....
    Wij hebben het ook gebruikt om de tegels schoon te maken na de winter, die waren een beetje groenig geworden, dat werkt ook! Het onkruid verschroeit gewoon helemaal in de zon.
    En het kost ook nog eens geen drol!

Dus... dat was mijn pleidooi voor schoonmaakazijn.
    Nu ga ik even douchen :p en dan een lekker woontijdschriftje voor mezelf halen bij de winkels. Weer een beetje inspiratie opdoen! Proberen niet aan die rotcyclus te denken!

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha Zussie, je was behoorlijk overtuigend;) Ik geloof je! Ik ga het uitproberen als ik dalijk een tuin heb in augustus:D Werkt het ook bij onkruid tussen de tegels en kiezel? Ik heb namelijk nooit zin om onkruid tussen de tegels uit te krabben;)

Douche ze! Wat voor tijdschriftje ga je halen? Vind dat ook altijd leuk die woontijdschrijften;)

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik was me aan het bedenken he, als we aan de 5000 berichten zitten, moet je een nieuw topic openen. Wat voor naam geven we ons nieuwe topic?:p Gewoon hetzelfde, met deel 2 erachter?:p Of Kinderwens, en-inmiddels-bijna-allemaal-gestopt-met-pil-kippenhok:p

Iemand nog andere creatieve uitspattingen?:p

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Addict-members :p

Het werkt juist tegen onkruid tussen de tegels.... die hele grote sprieten moet je wel eerst even weg trekken :p anders heb je van die bruine verschrompelde dingen liggen.... en dan bijhouden...

Ik weet nog niet welke ik ga halen. Meestal vind ik de VT-wonen leuk, en de Ariadne at Home vind ik ook vaak leuk. 101 woonideeen vind ik vaak een beetje te alto-achtig...

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    haha, ja dat is ook een goeie;) Vind de naam die we nu hebben ook niet echt meer toepasselijk, omdat we nu bijna allemaal gaan stoppen/gestopt zijn.. Nog 164 berichten en dan moeten we eraan geloven. Dus lijkt me wel handig als we snel een nieuwe naam hebben, dan kunnen we die hier op het einde posten en dan weten de meiden die hier niet elke dag zijn (Babsies bijvoorbeeld;)) waar we gebleven zijn met zijn allen:D

Ik vind die alledrie leuk:D 101 woonideeën is wel aparter, maar hou ik wel van:p Niet zozeer in mijn huis, maar wel vaak aparte dingen en kleuren die me wel weer op leuke ideeën brengen. Ik had geprobeerd mijn behangetje op te zoeken op internet om aan jullie te laten zien (hij is zoo gaaf:D) maar kan hem niet vinden:( Maak er wel een foto van als het erop zit;)

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ooooooh ik ben benieuwd naar je behangetje! Kun je geen foto van de rol maken? :p

We kunnen het ook het '(bijna) klaar voor de start'-topic noemen.

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nog even snel spieken voordat ik mijn pc mag afsluiten voor vandaag :p

Yara wat voor behangetje heb je ? Ik zoek nog wat leuks voor de baby kamer 2be! :) iets met grijs tinten :p

Ik vertelde een collega straks over azijn voor onkruid
    kijkt ze me heel vreemd aan, zegt ze
    doe ik al jaaaaaaren, gewoon spuiten, droogt op en dan veeg je alles zo bij elkaar.
    zegt een ander : ja klopt me buurvrouw doet het zo ook altijd
    alleen die mikt er een hele fles over en gaat dan ff bezem-en

dacht nou, kom ik ff met een wereldtip aan , weten ze het al :p

zo op naar huis en aan de slag!
    en jezus wat is het warm zeg :( leuk voor aan het strand en pootjes in het water maar dit is me toch wat te gek

doe mij maar een 20 graden!

ik ga naar huis, ja ja over 8 min dan :p

tot vanavond ergens een keer! :D

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, Zussie dat vind ik wel een goeie naam, het klaar voor de start topic;P

Ik heb de rollen nog niet, die gaat mannetje zaterdag halen. Heb wel een staaltje, zal er vanavond ff een foto van maken.. Ben op het werk;) Is voor op onze slaapkamer, donkergrijs met rook.. Klinkt heel vaag,ik weet het, maar hij is echt heel gaaf:D Hebben ze meer dan 350 behangetjes op de site van de kwantum, heb ze allemaal voorbij zien komen, behalve die van ons:(

Voor de babykamer doe ik vooralsnog niks:p Moet ook nog wel iets te doen hebben tijdens de zwangerschap en wil het ook een beetje af laten hangen van het geslacht tegen die tijd:p Gewoon lekker naar bouwmarkten gaan, Zeeb, net als Zussie, doe je veel leuke inspiratie op:D Vooral Kwantum en Formido hebben leuke behangetjes:D

Nou ik ga ff pauzeren, tot straks!

Deel Deze Pagina