Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ga papieren uitzoeken! Kom tussendoor wel even spieken hier!
    Bouwmarkt is cool... overal staaltjes van meenemen en foldertjes :)

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik moet even klagen!! wat een weer, wat een onkruid en wat een rugpijn nu!! :x bah
    maar het is weer allemaal netjes, nouja grasmaaien nog maar dat mag vriend vanavond doen.

In Uden schijnt ook een leuk iets te zitten.
    soort IKEA maar dan kleiner. heb gehoort dat ze er echt hele gave accessoires hebben dus wil deze week even gaan kijken.
    ben ff kwijt hoe het heet.
    zo even googlen :p

oja living-for-all in Uden , dus Yaar, misschien iets voor jullie
    ze hebben heel modern maar ook heel klassiek ( zeggen ze )
    en apparte dingen.

zal deze week een kijkje nemen en dan hoor je wel of het de moeite is om eens heen te rijden

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
  4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaaa muurstickers zijn super leuk!
    Maar ik ben ook dol op schoolbordverf :p wij hebben dat nu in de wc, en is met verjaardagen altijd een groot succes!
    Misschien in het volgende huis in de keuken!

Nu bijhouden Zeeb, je onkruid. Even flink schoonmaakazijn inslaan!

Ik heb weer een minescuul sliertje bloed gesignaleerd :s kijken of het door gaat zetten of dat het is van het klussen ;)

Het koopcontract komt net binnen! Wat een lappen tekst zeg!

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Muurstickers en schoolbordverf zijn leuk:D:D Ik hoor het wel Zeeb, als je er geweest bent:p Als het wat is onderneem ik ook nog wel een tochtje naar Uden:D
    Haha en nu inderdaad bijhouden, arme Zeeb:)

Zijn inderdaad flinke lappen tekst Zussie, en het leuke is dat je dalijk op elke pagina je paraaf mag zetten:D En dan mag je ook nog eens twee exemplaren tekenen, dus daar ben je wel ff mee bezig, ik had echt een lamme hand daarna;)

Jeuj, sliertje bloed, ik hoop dat het doorzet:D Welke dag in je cyclus zit je vandaag? 43? Ik duim voor een ongi of een posi test deze week:D

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee dag 45 volgens mij! Dus als ik hier overheen ga is het mijn langste cyclus ooit!

Zie in dat koopcontract ineens dat ze het zonnescherm mee willen nemen! Dat was niet de afspraak... wat heb je daar nou weer aan als je zelf nog niet eens weet waar je gaat wonen? Die makelaar heeft ook helemaal niet gezegd dat ze dat mee zouden nemen....

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    zo, mijn dag ook weer overleeft. om half 9 hingen ze alle 23 onderuitgezakt en dan ook nog gymmen, heel bijzonder, dan zijn ze dus wel weer actief;)

tikken met een hand gaat echt super traag. zit nu in een koel huis te genieten van een welverdiend ijsje!
    Zussie wat jammer dat er niks op de test te zien was! grrr lastig dat je lijf zijn eigen leventje leidt.

wist trouwens niet dat je bij 5000 berichten een nieuw topic moest starten. wel handig om dan nu een naam te bedenken, dan weet ik tegen du°ie tijd waar ik jullie kan vinden. Zou toch wat wezen als jullie opeens weg zouden zijn...zijn jullie er al uit?

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oja zussie, in je handtekening staat dpo. waar staat dat voor?

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Days post ovulation, dus dagen na ovulatie...
    Dus ik had 17 dagen geleden mijn ei... maar eigenlijk hoor je na 14 dagen ongesteld te worden...
    Maja...he... bij mij gaat niks zoals het hoort!
    Beter heeft dit allemaal een goede reden! Maar dat zeg ik ook altijd...

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Getver, krijg net een smsje van een stel uit de kerk.
    Na 3 jaar proberen zwanger te worden was zij zwanger, vandaag eerst echo, hartje klopt niet.
    Grrrrrr.... ik word daar zo boos van! Waarom is het die mensen niet gewoon gegund!

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    brrr altijd naar maar vooral als je al zolang bezig bent. Hebben jullie in de kerk een vaste groep mensen waar jullie contact mee hebben?

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Trouwens, het jurkje zit heeeerlijk met dit weer!

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaa we hebben een 'huiskring' zoals ze dat noemen. Kom je elke 2 weken bij elkaar, bij ons zijn het dan voornamelijk stellen van onze leeftijd.
    Ik vind het zo verschrikkelijk sneu voor ze... waarom nou!

Haha, ik heb vandaag mijn lange jurk aan... had ik meer zin in! Ik bewaar het didi jurkje voor onze trouwdag :p

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hoelang moet je dan nog wachten? December ;)

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha nee 11 juli, over 2 weken!

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hoop voor je dat het dan lekker weer is. Anders is het ook jammer!

Moet eten klaar gaan maken maar ik heb gewoon geen zin haha Maar goed, ga het toch maar doen. Stel het al steeds uit en mannetje moet optijd weer weg. Bah, zit ik alleen. :(

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaa.... maar anders zorg ik dat ik tegen die tijd een geschikt vestje hebt en doe ik hem met laarzen er onder!

Wat ga je eten?
    Wij broodje gekruide kip ;)

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wij eten worteltjes met versgebakken aardappeltjes en cordon blue
    nu ik het ruik begin ik meer trek te krijgen. Met die warmte eet ik meteen minder.
    Over eten gesproken, hoe gaat het met jou eten op het moment? Lukt het alweer beter?

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm het gaat heel goed met mij hoor ;)
    Net stond mijn mannetje nog in mijn schouder te knijpen... 'je bent echt een scharminkeltje' zei hij :p
    Maar ik eet gewoon goed 3 maaltijden, veel tussendoortjes, en drink nu ook volle melk ipv halfvolle enzo..
    Maar tot nu toe zet het nog geen zoden aan de dijk, haha.
    Maar ik voel me gelukkig wel ok! Als het pilkilo's zijn geweest die er af zijn gegaan dan gaat het ook zo blijven waarschijnlijk, kan ik eten wat ik wil maar gaat echt geen verschil maken.

Ik heb ook minder trek met warm weer... maar wij eten dan vaker soep, salade, of zoals nu... een broodje met iets. Nu bak ik een ciabatta, met gegrilde gekruide kip en sla er op. Heerlijk :)

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik mag trouwens in september beginnen met de Tropenopleiding :) kwam mijn leidinggevende me van de week vertellen. Dan word ik eindelijk officieel reizigersverpleegkundige.
    Helemaal zin in! Heb ik toch nog wat, als ik een jaar niet ga studeren, haha!

Deel Deze Pagina