hai meiden, nou hier ongesteld geworden. had klein btje hoop haha maar ja. hopen dat het bij jou ook doorzet zussie. dan gaan we op naar de volgende ronde! pff wat een hitte vandaag he!
Rosemarie, als jij over 26 dagen weer ongesteld bent, dan loop je maar 6 dagen na mij terwijl je nu 14 dagen verschil hebt hahaha niet klagen over die temperatuur, het is lekker zomer! Blij dat het eten weer beter gaat Zussie, en als je voor de pil ook zo was, dan is het toch raar wat zo'n pilletje met je kan doen. Maaruh, een tropenopleiding....dacht dat je even klaar was met een opleiding? of is dit heel kort?
oh ja dan komen we steeds dichter bij elkaar haha. ik klaag ook niet, maar met werken is het wel warm. en net in mn autootje haha ja ben ook wel benieuwd, wat houdt een tropenopleiding in? moet je dan ook naar de tropen? heb even geen inspiratie voor een nieuwe naam trouwens. maar nog niet kunnen stoppen met de pil klopt inmiddels niet meer.
Tropenopleiding is van mijn werk uit. De opleiding die ik deed, was ik zelf begonnen naast mijn werk... Hier nog geen spoor van ongi... het is bij dat ene stipje bloed gebleven. Als het bij mij nou nog 26 dagen duurt voor ik ongi word, lopen we allemaal gelijk! haha! Maar ik ben heel moe... dus ik ga de laptop uitzetten en een beetje voor de buis hangen met mannetje... Tot morgen! Moet overdag werken, dus 's avonds misschien
Oh en ik hoef niet naar de tropen... het is tropengeneeskunde... dus over tropische ziekten enzo... bijscholing.
Hey is er niemand meer? ik bedacht me net opeens dat ik de laptop natuurlijk ook gewoon mee kon nemen de tuin in zo heb ik precies wat ik wil. Genieten van de warmte buiten maar wel gewoon hier kunnen neuzen haha
oke dus je blijft gewoon hier zussie ik heb net nog ff zumba gedaan. vond het wel heel warm maar ben toch wel blij dat ik gweest ben
Poeh... gisteren na mijn laatste bericht ben ik op bed gaan liggen, ben in slaap gevallen en heb geslapen tot 7 uur. Niet normaal, zo moe was ik.... van een dag vrij zijn of eigenlijk 4 dagen vrij zijn! Je zou toch bijna denken dat mijn energie aan iets anders op gaat nog steeds geen ongi! Hou jullie op de hoogte!
nog steeds niks Zussie?! zou er dan toch nog wat hoop zijn. Vandaag 46 of 47 ? gisteravond gezellig bezoek gehad en zo weer werken en dan vanmiddag even naar living for all Wat denken jullie van het voorspelde noodweer van vanavond ? Wij hebben eigenlijk een afspraak staan maar als het echt zo erg word blijf ik thuis en ga ik schuilen op de bank
Hmm balen dat er nog niks is Zussie..:S Die moeheid kan ook aan het weer liggen hoor, mijn energielevel is ook behoorlijk laag als het zo warm is.. Ben benieuwd naar die winkel hoor Zeeb! Pff, ik weet niet van het noodweer:S Net belde een klant: 'Ik kom vanmiddag niet op de afspraak, want vind het veels te warm' Pff, ik zit ook de hele dag op kantoor, en iemand zonder werk heeft het er dan niet voor over om een half uurtje hierheen te komen.. Sorry, frustratie Maar ik zie het wel, ik ben expres al met de auto gegaan, zag het al gebeuren met de treinen vanmiddag.. Is maar goed ook, hoorde net op de radio dat er vanmiddag al een aangepast treinschema is.
Zeg Yaar... laat mij nog een beetje hoop houden Nog niks hier hoor... snap hier echt helemaal niks van! Zou mijn ei toch niet geweest zijn ofzo?
Ow haha, sorry Zussie! Ik had niet in de gaten dat je die moeheid linkte aan een eventuele zwangerschap Tuurlijk, ik heb ook nog steeds hoop! Nou, je ei zal toch wel geweest zijn hoor, lijkt me stug.. Enige wat ik me kan bedenken is dat bloed van eergisteren een innestelingsbloeding is geweest.. Ik snap er ook geen bal meer van:S
nou mijn ovu testjes was net iets donkerder, maar nog steeds niet in de buurt van positief. dus denk dat rond de 36 dagen wel weer gaat kloppen deze maand. Wat ik me afvroeg eingelijk he liggen jullie met de benen omhoog of met een kussen onder je kont na het klussen in de vruchtbare periode ? Ik vind het onzin, volgens mij gaat het als je gewoon blijft liggen in plaats van richting badkamer te rennen ook wel de goede kant op , maar vriend zegt , als je op je kop hangt gaat het zeker verder naar de goede kant haha tja dat kan wel zijn nou niet naar de woonwinkel vanmiddag hoor met die waarschuwingen van wind 100km p uur en hagel van 5 cm dat risico ga ik maar niet nemen als ik daar net in terecht kom
haha ja zeeb me vriendin zegt dat ook altijd tegen mij! Gewoon met een kussen onder je kont gaan liggen of een half uurtje met je benen in de lucht! Nou ik weet niet of jullie dat wel eens hebben geprobeerd maar na 2 minuten hou ik het al niet meer Ik zit nu op mijn werk, het is hier bloedheet! Heb meestal een colbertje aan met een blouse, had de blouse al thuis gelaten maar trek het nog steeds erg slecht hier. Om drie uur zit mijn dienst er eigelijk op maar me collega belde net dat hij een uur later is! Pff kan ik zó boos om worden! Ik wil naar me hondjes, die zitten met dit bloedheete weer in een dicht huis met overal ramen! Heel zielig
Haai allemaal! Ik lig wel eens met een kussentje onder mijn billen maar ik blijf iig altijd lang liggen... benen in de lucht doe ik niet aan, veel te zwaar Hier nog steeds geen ongi. Ik dacht net, laat ik voor de gein even een ovutestje doen, want heb best wel veel slijm En die is dus vrijwel positief! Mijn fotocamera weigert een scherpe foto te nemen... maar denk dat je het zo nog wel kunt zien. Maar hier snap ik echt niks van. Zou ik nu pas mijn ei krijgen dan? Maar ik heb 8 juni al een positieve ovutest gehad, en daarna nog een tijdje doorgetest en die waren steeds heel licht!
Nah Zussie, jij hebt toch ook maar een raar lijf Zo snap je er toch niks meer van. Heb jij een dubbele eisprong? Wat gek. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Vandaag een lekker daggie. De kinderen waren alleen wat versuft. Nu ff lekker een ijsje eten in het zonnetje... tot straks!
Hier onweert het keihard! Ben blij dat ik lekker binnen zit! Morgen maar weer een zw-testje er tegenaan gooien... begrijp echt geen snars van mijn lijf... ongi krampen zijn ook in geen velden of wegen meer te bekennen...
nou die test lijkt mij echt positief hoor zussie, ook al is de foto wat wazig, zie een knal streep. wat gek!! snap er niks van, je kan toch niet nu pas je ei hebben dat lijkt me sterk! dan is je cyclus wel mega lang deze keer Pff je zou nou toch maar 35+ weken zwanger zijn dan zweet je zo van je stoel af! ik zou een airco opzoeken en niks uitvoeren En klussen zit er vanavond ook niet in denk ik! wel balen, gister ook al niet en wil toch wel aanhouden om de dag maar het is bij ons is huis gewoon echt zo warm!
Ja vervelend is dat het zeeb.... als je het idee hebt dat je 'moet' klussen maar er is iets waardoor het niet lukt... Wij zetten wel vaak een ventillator aan het voeteneinde, dat scheelt enorm! Hier komt het nu echt met bakken uit de hemel, niet normaal! En een knallen! Oeieoeioei! Je voelt het bijna in je borstkas! Ik heb ook wel hier en daar voorbij zien komen dat je een positieve ovutest kunt hebben als je zwanger bent... maar daar durf ik niet echt op te hopen...
Hier echt nog helemaal niks. hopelijk valt het mee. Ik heb het niet zo op onweer! zet dan ook altijd alle apparaten uit haha