Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm ja harde regen vind ik wel gezellig... maar die knallen! Niet normaal!
    Maar volgens mij gaat het jullie kant op nu hoor!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik zit hier nog heerlijk in de tuin....nog ff lekker genieten. Er komen nu al wel wat meer (onschuldige) wolken aan. Volgens de buienradar gaat het bij ons om 20.30 exact regenen. We wachten het af.
    Er loopt nu nog rustig een drumband door de straten hier...geen idee wat er te beleven valt.

Ik snap dat je morgen een zw test gaat doen Zussie, ik denk dat ik hetzelfde zou uitvoeren. Die test van vanmiddag, daar zie ik ook duidelijk een streepje!

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha die drumband kan dan snel inpakken :D

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha zeiden wij ook al. je hoort ze nu rustig heen lopen, straks met versnelling terug ;) De vogels vliegen nog steeds hoog, teken dat er nog geen regen komt.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier word het nu ook donker. hebben de lamp aan dus ik sluit af :D
    tot na het noodweer haha

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm, de vogels vliegen zenuwachtig in de rondte maar nog wel hoog. Er zijn er opeens heel veel. Ook zijn er opeens veel wolken in de lucht en is het aardig grijs. Volgens de buienradar begint het hier om 20.30 uur te regenen en waaien. Nu is het namelijk opeens wind stil...stilte voor de storm;)

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm.... hier is het al een uurtje ofzo bezig....
    Ach ja... ben blij dat ik een droog huisje heb!

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohhh het begint nu opeens vanuit het niets te waaien.. nog wel hard ook. Dat gaat wat beloven straks.... we zitten er helemaal klaar voor. Gordijnen open tv aan. eerst gtst en daarna babyboom...gezellig lekker op de bank met storm en regen haha

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    babyboom is toch morgen pas?

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oja f*ck, tis pas dinsdag hahahah oeps... dan maar gezellig met jullie teuten haha

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    welcome home komt wel ;)

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    hey girls!

Pff Zussie, wat een enorme positieve ovutest:S Ik snap er ook geen drol meer van.. Je kunt idd wel een positieve ovutest hebben als je zwanger bent, maar daar zou ik ook niet te veel vanuit gaan aangezien je maandag nog omowit testte:S Maar goed, morgen toch maar een testje.. Vind het echt vaag! Ik duim nog steeds voor een positieve test.. Heb net ergens wel gelezen dat sommigen echt pas heel laat overtijd positief testen.. Heeft te maken met late innesteling en lage HCG aanmaak enzo?

Hier begint het nu ook te onweren:S

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha nee zou het ook wel onlogisch vinden na een omowitte test maandag... maarja, wat dan, een tweede ei?
    Zit niks anders op dan maar weer afwachten.... en klussen voor de zekerheid :p en morgen weer testen... pfff

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Bestaat dat eigenlijk, een tweede ei in een cyclus? Dan heb je wel dubbele bevruchtingskans ;) kan je een tweeling krijgen die niet op dezelfde dag verwekt is haha

Het is niet heel hard aan het regenen hier. Wel is het heel donker en mooie onweer. Ook is het opeens errug donker in huis haha Lekker zo om in huis te zitten.

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, ik snap het ook niet hoor:p

Hier regent het wel, maar ook niet super hard volgens mij.. Kan het niet zien, de gordijnen zijn dicht;) Ben verhuiskaartjes aan het maken:D

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Jouw banner gaat ook opeens snel Yara...2 weken en 2 dagen.. Spannend hoor! jij ging toch niet eerst ontpillen?

Leuk hoor, verhuiskaartjes maken. Een mooie bezigheid zo haha

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha ja zeker:D nog 16 pillen;) Gaat inderdaad snel hoor.. Ik ga inderdaad niet eerst ontpillen, wij gaan meteen van start:)

Verhuiskaartjes zijn gemaakt en besteld, jeuj:)

Deze en volgende week gaan we drie locaties bekijken voor ons trouwfeest;)

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Maar ik ga er weer vantussen:) Nog ff quality time met mn mannetje en dan lekker naar bedje..

Truste meiden, tot morgen!

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Terusteh!
    Ik ben een beetje duf.... dat warme weer ook... blegh!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb een boek besteld voor op vakantie. Heavy Shit. Ik wilde deze al heel lang lezen maar de bieb had hem steeds niet. Nu moet ik wel kunnen opbrengen om hem nog 4 weken te bewaren haha

Meiden, slaap lekker allemaal! Ik ga ook optijd naar boven. Gezellig zo met dit weer!

Deel Deze Pagina