Ik ben geboren uit een dubbele eisprong en dus tweeling! Met een jongen. Maar bij jouw is het wel heel ingewikkeld zussie! Kon ik mijn cyclus maar even aan je uitlenen truste meiden! Ik ga nog even lekker douchen en in bed nog heel even verder lezen hihi
Testje is weer negatief hoor! Het zou ook te mooi zijn om waar te zijn... Pfff... ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben! Waar zit ik nou in mijn cyclus? De HA heeft zelfs gezegd dat ik mijn ei al gehad heb... :x Zo word ik nooit zwanger!
Zussie Wat ontzettend balen meid! Dit is toch ook gewoon echt niet logisch? Ik lees wel eens vaker dat je een ongesteldheid over kan slaan, maar dan zou je nu niet al een positie ovutest moeten hebben:S Doe je vandaag ook nog een ovutest? Pff ik zou als ik jou was gewoon maandag weer naar de HA gaan.. En de HA heeft gezegd dat je ei al is geweest, dan issie geweest.. Maar misschien moet een posi test nog komen en anders mss toch een ongi overgeslagen?
jeej zussie misschien is nog een keer naar de ha wel een goed idee... Misschien kun je de foto van je ovu laten zien? Ik dacht misschien kunnen we het nieuwe forum 'gestopt met de pil maar nog niet zwanger' noemen iets in die trend? Of klinkt dat een beetje nega?
Pfff... ik weet het ook echt niet meer hoor. Zal vanmiddag nog wel een ovutestje doen... Heb wel veel slijm gehad de afgelopen dagen dus misschien komt wel mijn ei nu pas? Het geeft allemaal niet... als ik maar gewoon zou weten hoe het zit! Want nu weet ik ook niet wanneer we moeten klussen! De HA zegt dat ik nog een half jaar moet wachten voor ik terug mag komen... maar op internet lees je dat de wachttijd van een jaar niet geldt als je cyclus langer is dan 5 weken... Dan denk ik... als ik nou niet had gezegd dat ik zwanger wil worden en gewoon langs was gekomen omdat ik zo'n lange cyclus heb, had ze me dan wel doorgestuurd? En ze moet niet zeggen dat ik mijn ei al gehad heb als ze dat niet zeker weet... Maar idd, misschien sla ik een ongi over, maar dan zou het nu idd nog te vroeg zijn voor mijn ei. Tenzij die vorige bloeding rond 8 juni een soort lichte ongi was... dan kan ik nu wel weer een ei hebben en had ik een cyclus van iets van 26 dagen want ik had 14 mei mijn laatste echte ongi. Maar waar sloeg die positieve test van 8 juni dan op? Nouja... het wordt er allemaal niet duidelijker op! We zullen maar proberen te klussen... al is het deze week lastig met die warmte en we hebben allebei avonddiensten... maarja... Ik ga nu pas zaterdag of zondag ofzo weer testen hoor, als ik dan nog niet ongi ben. Heeft ook geen zin om het elke 2 dagen te gaan zitten doen...
Was het wel vruchtbaar slijm de afgelopen dagen? Maar dat had je rond de 8e toch ook? Pff, het zit je echt niet mee meis.. Ja, schijt aan die huisarts Als jij dalijk al 60 dagen niet ongesteld bent geworden en met die rare cyclussen van jou moeten ze je echt wel eerder door kunnen sturen. En anders ga je gewoon naar een andere huisarts Het zal ook onderhand behoorlijk verplicht klussen worden bij jullie,, of lukt het wel om het allemaal nog een beetje leuk te houden? Heeft inderdaad niet veel zin om constant testen te doen.. wordt je alleen maar depressief van..
Jaaa... ik weet niet met dat vruchtbaar slijm joh... We hebben van de week ook geklust en dan gaat alles door elkaar en dan weet je ook niet meer wat nou wat is Van 8 juni kan ik me niet eens meer herinneren... Het verplicht klussen is vooral de periode voor de eisprong... als ik telkens denk dat mijn ei er aan komt als de testen donkerder worden en na mijn ei zijn we er echt een week helemaal klaar mee en daarna wordt het wel weer spontaan omdat er dan geen druk op ligt... maarja, zoals nu weet je dat dus ook niet meer zeker. Ik ga vandaag gewoon nog een ovutestje doen... als die nou weer positief is dan ga ik er van uit dat ik nu een ei krijg. Ik weet niet hoe het dan allemaal zit, maar kan maar beter voor de zekerheid doen, zeker ook gezien mijn slijm en ik voel ook wel veel steekjes hier en daar aan de zijkanten. Dan wacht ik nog 2 weken af... als ik dan nog niet ongi ben of zwanger, dan ga ik de huisarts weer bellen. Kan op zijn minst aan de assistente vragen of ze wil overleggen. Ik voel me gewoon ook niet prettig bij zulke lange cyclussen, los van of ik zwanger wil worden of niet, dit hoort toch niet?
Nee dit hoort inderdaad niet.. Ik vind het uberhapt kanp dat je zegt dat je nu nog twee weken afwacht en dan pas naar de huisarts gaat Ik had volgende week al op de stoep gestaan, zij heeft gezegd dat je ei al geweest is Gewoon boos worden daar! Nou, ben blij dat je het wel nog enigszins leuk kunt houden.. Hier wordt je ook niet vrolijk van..
Ja.... maar zoals je weet heb ik een hekel aan naar de huisarts gaan dus dat stel ik graag zo lang mogelijk uit! Maar vanaf november moet ik toch een andere HA zoeken, dus als ze me nu een zijkerd vindt is het jammer voor haar. Als ze het maar niet in mijn dossier gaat zetten, dat mijn volgende huisarts al bevooroordeeld is, haha.
Haha ow ja, was ik even vergeten.. Nou, dan nog vind ik het knap dat je het zo volhoudt.. En inderdaad, het gaat om jou en niet om wat die huisarts vindt.. Maar goed, ben benieuwd naar je ovutestje vanmiddag.. Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Ik ben ook aan het werk.. Dus ga vandaag niet echt iets leuks doen.. Wilde vanavond eigenlijk gaan sporten, maar we gaan dus vanavond de eerste feestlocatie bekijken, dus dat ga ik doen Ik hoop dat morgen de verhuiskaartjes binnenkomen, moet alle adressen nog digitaal invoeren en dan print ik ze op etiketten Dus dan kan ik die ook versturen.. Gister ook energieleverancier afgesloten Moet nog contact opnemen met BrabantWater.. Dus nog wel genoeg te doen
Hahaha jaaaaa verhuisd ben je niet zomaar! Hoe zijn je kaartjes geworden? Leuk de eerste feestlocatie! Jullie hebben er 3 die jullie willen bekijken toch?
ahh zussie, jammer dat je testje weer nega was! maar als je dan nu weer een ei hebt is het ook vaag! nou wij hadden gisteravond allebei weinig zin, dus dacht doe gewoon ff een ovu testje of we toch aan de klus moeten.. en ja hoor. was echt positief! is best gek want had smiddags rond kwart voor 1 getest en die was nog niet posi en die van savonds 23u dan ineens wel dusja toch maar geklust in de hitte en dan vanmiddag en vanavond nog maar even een testje wagen of die ook knal zijn. vriend zei misschien was die van gisteravond wel vals positief maarja geen idee of het kan haha
Kaartjes zijn leuk geworden, vriend heeft plaatje uitgezocht (zie foto).. Ja vooralsnog hebben we drie locaties, vanavond zien de 1 vande locaties aangekleed omdat ze vanavond een receptie hebben Dus wij komen kijken als de receptie is afgelopen dan zien we hoe het er versierd uitziet Zeeb; Jeuj een positieve ovutest Wat fijn voor je! Nu goed aan de klus nog, je eitje springt toch 24-48 uur na posi test? Was het vol te houden in de hitte? Wij hebben ons er toch maar niet aan gewaagd
Is dat geen mopshond nou het klussen ging wel, tja als je test positief is maakt het mij niet uit hoe warm het is heb er net nog 1 gedaan (weet het te vroeg, kon t niet laten) dus zal zo proberen een foto te maken van het test rijtje. misschien was het wel geen piek maar gewoon een foutje ofzo. heb namelijk niet de kwaaltjes die er vorige keer waren net voor ei. alleen al last van pijnlijke tepels maar dat was vorige keer ook een week van te voren al
Hahaha leuk hoor Yaar! Zoooo Zeeb wat fijn, nu al een ei! Dan is je cyclus echt een stuk korter dan de vorige keer! Hij zou dan eigenlijk vanmiddag nog posi moeten zijn, want als je 1 keer per 24 uur test zou je je piek niet mogen missen. Ei springt 24-48 uur na het begin van je piek.... dus zou dan wel vanaf gisteravond rekenen! Mijn emoties vliegen echt van de ene naar de andere kant. Ik moet echt proberen niet zo veel met die cyclus bezig te zijn.... ik ga me gewoon proberen vol te storten op de inrichting van ons huisje!