Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tja kom er ook niet echt uit met die testen hoor, wanneer is het nou positief, en wanneer moet je dan klussen.
    Gisteravond en vanavond, en waarschijnlijk ook morgenavond neem aan dat dat toch genoeg moet zijn
    als inderdaad gister de piek zou zijn.
    maarja dan ga je lezen en zoeken en staat dat je weer beter in de middag kan .. pff moedeloos word je er van!

wel leuk dat jullie allebei nu een verhuizing tegemoed gaan! :D

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm, tis ook allemaal vaag:p

Volgens mij is het een Shar-Pei:p Tenminste als ik daarop google krijg ik wel zulke hondjes,, en ach wat, hij is kei schattig:D

Ben benieuwd naar je testrijtje Zeeb! Zou wel mooi zijn, is je cyclus ineens een stuk korter! Zou inderdaad nog wel ff door blijven testen..

Heb je nog goed inspiratie op kunnen doen uit je tijdschriftjes Zussie?

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    vervelend dat je die dingen niet goed op de foto krijgt.
    volgens mij heb ik nu een mega test en niet gisteravond..
    zo die van vanavond nog meer PIEK zijn of krijg ik ergens vanmiddag een eisprong :(

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Die onderste is echt duidelijk positief hoor! Dus binnen 24-48 uur eisprong... ik zou vanavond en morgenavond nog klussen, dan 1 dag overslaan en dan nog 1 keer voor de zekerheid!

En nu ga ik werken!
    Toedeloe!

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie werkse meid!

Zeeb, volledig eens met Zussie, die onderste is knalpositief! Aan de klus jij:p

6. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Wow die lacht je te gemoed :D !

Misschien moet je vriendlief even zijn 'lunch' brengen op werk haha.

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou vanavond ben ik dus wat eerder offline :p
    hopelijk is m dit dan ook echt en niet dat ik zussie achterna ga
    met nu en over 9 dagen weer positieve testen
    alles kan blijkt maar weer!

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Betekent dat je een cyclus van 29 dagen hebt! is maar goed dat je op tijd bent begonnen met testen.. Ik hoop inderdaad dat je niet Zussie achternagaat. Haha alvast veel plezier vanavond!

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Meiden, ik heb even de vrijheid genomen, en ons nieuwe topic is een feit: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/285194-bijna-klaar-voor-de-start-cluppie.html#post10271268

Daar kunnen we verder kletsen zodra we aan de 5.000 berichten zitten;) Dus in het 5000e bericht nog ff de link plakken dan weet de rest ons weer te vinden:D

Vind het toch wel jammer dat we afscheid moeten nemen van dit topic. Vanavond nog ff de tijd nemen om leuke linkjes die hier gepost zijn, op te slaan. *neemt zich voor om dat bij het nieuwe topic meteen bij te houden aangezien ik nu 500 pagina's moet doorbladeren*;) nee grapje, maar ga wel nog ff paar pagina's terugzoeken:D

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Helemaal goed Yara, waar gaan we nu nog verder kletsen ?
    hier of bij de nieuwe ? :D

vind het zo spannenddd vanavond klussen, morgen en overmorgen!
    en dan hopelijk is de test weer nega dan ff rust haha

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, laten we deze nog maar even volmaken:p Dan zetten we aan het einde de link nog wel een keer:D

Haha, dan weet je waar je het voor doet he:p

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ga zo maar eens richting boodschappen doen en dan theeleuten bij een vriendin, dan nog 2 daagjes en weekend!
    heerlijk

wij hebben zaterdag bij vrienden een bbq op de planning staan,
    benieuwd wat het weer gaat doen

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat is dat nou Zussie, online tijdens het werk?;)

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Serieus.... mijn ovutest van daarnet is ZO positief!
    De teststreep knalde al toen de controlestreep nog nauwelijks zichtbaar was.
    Dit moet haast wel betekenen dat mijn ei nog komt! Zo duidelijk heb ik hem echt nog nooit gehad!
    Heb mannetje al gesmst dat hij weer aan de bak moet vanavond ;)
    Ik begrijp er geen snars van, maar het zal wel :p misschien was wat ik als 'ovulatiebloeding' aanhield toch een soort mini-ongi en is die weer een nieuwe cyclus ofzo? Maar dan heeft die HA ook maar wat lopen blaten...

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja dat zou ook kunnen inderdaad maar dan weet je niet echt hoe je cyclussen dan waren en wanneer je dan nu overtijd zou zijn toch
    dan heb je wel ineens een hele korte cyclus gehad!

show m eens je knaller :D

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Kan niet, zit op mijn werk!
    Vanavond!
    Ja zou ineens heel kort zijn dan.... maja alles kan he, als je eenmaal onregelmatig bent...
    Als nu mijn ei is, ben ik over 2 weken over tijd...
    Wel een geluk dat ik nu ineens bedacht om weer ovutestjes te gaan doen....

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja inderdaad! maar goed dat je dat toch gedaan hebt.
    pff zo zou je zowat de hele maand lang elke dag moeten testen,
    bij voorkeur nog 2x ook.
    nu snap ik ook meteen waarom ze pakketten
    van 100stuks verkopen ;)

nou ik ga nu echt van huis, tot vanavond!
    oh en het is ook nog eens babyboom avond :D

dat is leuk, babyboom kijken en daarna in bed een baby maken :p

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Maar wel leuk Zeeb! Dan lopen we gelijk met ei, dus kunnen we samen testen over 2 weken en kwaaltjes delen! :p

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Yara wat leuk zo´n kaartje met die mopshond! Hebben jullie zelf zo´n hondje? Ze zijn altijd wel schattig. Die van de pfaffs hebben er ook zo een maar dan in het zwart. Ennuh trouwens, ik lees dat jij linkjes gaat zoeken....als je ze nou allemaal hebt opgeschreven he, kun je dat dan PB-en? hahah dat scheelt mij weer zoeken.;)

Zussie, je moet er gewoon aan geloven dat je vanvond weer aan de bak moet met je mannetje haha Je merkt dan vanzelf of het zin heeft gehad. Raar trouwens dat die dokter zegt dat je al een ei hebt gehad terwijl die dat niet eens zeker weet.

Zeeb, hier is het mooi weer en heerlijk zonnig. Je bbq kan vanavond dus gewoon lekker door gaan ;). Trouwens, klinkt misschien gek en ik zal echt wel anders zijn dan jij maar hou me toch qua eisprong maar een beetje aan jouw schema haha. Jij test en ik ga er dan maar vanuit dat het bij mij ook ongeveer rond deze tijd is. Vorige keer voelde jij toch je ei, nu niet?

Wij hadden vanmidd nog sensatie voor de school. Er kwamen een paar middelbarescholieren langs en die stonden om 1 jongen heen. Dat werden meer en meer jongeren. uiteindelijk was 1 de pineut. Later kwam de politie erbij en die gene die schopte en sloeg werd achterna gereden door de politie. Eindelijk eens iets wat de politie dan wel weer goed deed. Nu maar hopen dat het dan ook daadwerkelijk zin heeft gehad en niet dat die jongen morgen weer wordt gegrepen.

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    bbq is volgende week Lente :)
    maar nu inderdaad lekker buiten! hebben net in de tuin gegeten, heerlijk.

Ik voelde de eisprong vorige keer echt ja, kon me even een tijdje niet bewegen van de pijn en steken. Nu nog niks,
    beetje krampjes maar kan ook komen omdat ik er teveel op let nu. maar ze zeggen 24 - 48 uur na de knal test springt je ei
    dus dat zou dan ergens tussen nu en morgenavond ofzo moeten zijn denk ik.

benieuwd of ik het ga voelen!
    Hopelijk is vanavond mn testje niet ineens veel lichter
    want dan weet ik dus niet of mn ei al geweest is,
    of dat het een soort van vals alarm was en ik gewoon weer over 9 dagen nog positief test

Deel Deze Pagina