Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oh volgende week bbq-en...tja, dan weet ik de voorspellingen natuurlijk niet :D

Jij zat met je cyclus toch de vorige keer 2 dagen na mij, op 36 dagen? Je banner staat op 1 dag na mij. :(
    Ben benieuwd of je deze ronde ook je ei gaat voelen. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nu steeds meer en meer begin uit te kijken naar de maand juli. Echt, kan niet wachten om voor het echie te gaan beginnen. Zou toch wat wezen als we een kind verwekken op vakantie. Je hoort wel eens dat mensen de kind noemen naar de plaats waar het verwekt is...dat gaat nog leuk worden. noemen wij ons kind Zwitsje ;)

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa klopt kijk dag 15 van 36 dagen, en jij hebt dag 16 van 34 dagen. klopt ie toch met 4 dagen verschil of ben ik gek :D

haha Zwitsje :p ben ik dan ff blij dat wij niet op vakantie gaan
    anders was het Turkije geworden en die namen staan me niet zo aan

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    2 dus :) geen 4

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oja, als ik het zo zie dan klopt het wel haha Rekenen is nooit mijn sterkste kant geweest :D

Ik ben op de helft van alle rapporten! jiehoeee! Ik kwam net tot de ontdekking dat iemand (een ouder) het rapport thuis heeft aangepast. Het zijn buitenlandse mensen en ik denk dat het ze niet beviel hahahaha

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahahaha serieus :D van een 6 even een 8 gemaakt
    of bij onvoldoende even de ON wegwerken haha
    vind het wel erg grappig zeg

mannetje van mij zit chagrijnig te zijn omdat hij niet weet hoe iets werkt - niet zo'n technische man - Ik zei m al , als je het maar laat om vanavond chagrijnig te zijn :p

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahhaa ja vanavond koste wat het kost een lach op dat gezicht en aan het werk ;)

Vanavond eerst babyboom kijken! Heb al het voorstukje op de site bekeken. Vanavond ook de finale van de bachelor...vind dat zo spannend. Ben benieuwd wie van die meiden hij gaat kiezen. Alleen denk ik dat ik dat programma pas vrijdag ga kijken! Vanavond zal ik niet de hele avond de tv toe eigenen en morgen ben ik in de avond te zwemmen. Vrijdag dan maar...Alleen hoogst irritant als ik van te voren weer kan aflezen op die site van rtl wie er gewonnen heeft. haat dat.

Ik moet eigenlijk eens gaan eten maar ik heb niet zo'n trek. Toch maar eens trek gaan maken haha

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja ik wil het ook zien, doe ik morgen na het eten wel ergens op rtl gemist, hopelijk staat nergens overduidelijk wie hij gekozen heeft.
    Ik denk dat ik na babyboom maar ga douche en dan het bed in duik :p

vriend zei net al ik ga denk ik dadelijk eens lekker in bad.
    Nouu... dat dacht ik dus niet :D
    douche met koude straal kan ie hebben haha

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha nooit willen ze in bad en juist vandaag....

Vaak staat er bij de bachelor aan de zijkant rechts wie er geen roos heeft gekregen...dus niet rechts kijken.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ah dus niet rechts ( al ga ik dan JUIST rechts altijd per ongeluk, dan denk ik niet kijken, niet kijken en zie ik het juíst altijd )
    heel vervelend :p

bedacht me net waarom neem ik het niet gewoon op *duh*
    wij hebben zo'n upc gevalletje met opname functie
    vergeet dat altijd en zit ik moeilijk te doen op rtl gemist haha

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Kan ik voor de zekerheid idd ook nog wel doen. Dan weet ik zeker dat ik de naam deze keer niet tegen kom. Bij de gewone afleveringen vond ik het al niet leuk maar bij een finale helemaal niet en vooral niet nu die Karin zo'n scene maakt haha

Ik heb gister het boek heavy shit besteld bij bol.com. Nu moet ik binnenkort alleen zorgen dat ik hem niet ga lezen voor mijn vakantie. Ook heb ik al 2 kinder tijdschriften gehaald. die liggen nu ook nog in de verpakking want anders ken ik mezelf hahaha, dan begin ik met 1 blz en dan ga ik automatisch verder haha. Over een maandje dan zijn we lekker foetsie!

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou zeg, testje van net was nog wel donker.
    maar niet mega meer.. :( snap er niks van

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nu moet je zeker aan de slag vanavond ;) Ik denk dat jullie je heel erg vast pinnen aan die strips. Je moet gewoon doen wanneer je wilt...als ik het zo bij jullie beide hoor dan zijn die strips ook niet super geloofwaardig. Je moet er altijd je eigen verstand bij blijven gebruiken

ahhhh een stukje van de bachelor bij rtl4 rtl boulevard!

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tja lente als je aan die dingen begonnen bent word het een obsessie hoor! Ik weet nog goed dat ik zei, wij gaan eerst een paar maanden zo proberen als het niet lukt ga ik wel ovu testjes gebruiken. Nou ronde 1 en volop met testjes in de week
    en ik zoek me suf over info hoe/wanneer/wat etc :p

heb nog geen tv aanstaan zelfs, eens even aanzetten
    zonnetje schijnt nog volop. had ook niet het besef dat het al zolaat was eigenlijk

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja hallo zeg!! de hele gtst aflevering in een reclame blok :x

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik kan me voorstellen dat het dan een obsessie gaat worden. Ik wil daarom zo lang mogelijk gewoon 'puur natuur' klussen om het zo even te noemen. Jullie dachten ook dat ik me niet aan de afspraak zou houden als ik ontpilt zou zijn en dan pas in juli beginnen, ik wil ook eerst een ronde gewoon proberen zonder testjes ;) Kijken of ik me daaraan kan houden haha

Het scheelt dat ik dan op vakantie ben, dan kan ik het ook niet kopen want weet niet hoe dat dan heet haha

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha nee dat is waar. ovutestje heet vast heel anders daar :p
    Baal er zo van dat wij niet weg gaan dit jaar. dus hopelijk krijg ik er wat leuks voor terug :p

Juni 2011 - jongen
    Augustus 2011 - meisje
    Augustus 2011 - jongen
    Feb 2012 - meisje

mijn pendels :p over variatie gesproken;) haha

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha 4 kinderen in een jaar is ook knap ;) Maar idd, ovulatietest in het buitenlands is niet moeilijk maar ssst we doen net van wel;)

Ik zag idd dat gtst stukje.

Er is nu een stukje van gister te zien over die storm. Echt, niet verwacht dat het zo erg was. bij ons was het echt bij lange na niet zo erg! Zit echt met :$ te kijken! hoorde zelfs wat van een boom in de kamer van een baby...

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja klopt, maar op zich vind ik dat ook niet slim, ik zou mijn kindje niet alleen boven laten met zulk weer, zou of erbij gaan zitten of gewoon naar beneden halen.

tenminste als het echt zo'n noodweer is als daar dan, hier viel het namelijk nog erg mee.
    maarja wie verwacht ook een boom in huis te krijgen

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik weet niet of ik met dat noodweer mijn kind naar beneden zou halen ofzo. Als he slaapt dan slaapt het. Lekker laten liggen. Ik zou wel wat vaker gaan kijken. Maar dit was anders gewoon pure pech. Ze hebben wel ontzettend veel mazzel.

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ojee mannetje komt pas half 9 thuis en hij wil dat ik gtst opneem hahaha probleem....ik neem al de bacheler op en babyboom. Als hij thuis komt wil hij dan wel samen met mij gtst kijken. maaruh, half 9 is babyboom thuis dus hij moet maar even tot 21.30 wachten haha. Woensdag is mijn opneem avondje:D

Deel Deze Pagina