Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ahh en labrador. Die had ik vroeger ook. Als wij ooit weer tijd hebben voor een hond, dan wordt het ook weer een labrador! Wat voor kleur heeft ie? Ze zien er altijd zo aandoenlijk uit. Altijd blij te huppelen en dan komt het staartje er nog achter aan te zwaaien!

2. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ja het zijn echt schatten! wij hebben een bruin mannetje.
    ik ga zo weer naar puppycursus met hem. heerlijk weertje ervoor:)

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Die puppy cursus, dat was altijd zo leuk. Er waren er altijd nog wel een paar bij die zich niet aan de regels wilden houden en over het hele veld aan het rennen waren tijdens het 'voor komen'.

4. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hihi ja leuk he dat puberen.:p

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat kan ik me toch blij en gelukkig voelen met dit weer. Heerlijk om in de tuin te zitten lezen (al is het dan wel voor de opleiding, wat niet blijft hangen) maar het is zo heerlijk om weer buiten te kunnen leven. Mijn nieuw gekochte slippertjes van gister komen nu al goed van pas!

vanavond heerlijk uit eten met mijn mannetje en de vrienden en dan hebben we morgen nog heerlijk samen een dagje vrij. Ik heb net alvast al mijn zomerkleren weer in mijn kast gehangen en de winter dingen er weer uit gebonjourd! Dit staat weer heerlijk vrolijk en zomers. Laat de zomer maar beginnen!

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha inderdaad Lente!
    Ook zo heerlijk: als je wasje buiten hangt te wapperen!

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Heb je nog wat leuks gedaan vandaag Zussie?

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha nee niet echt!
    De afwas.... en een wasje :eek:p
    Manlief is de tuin onkruidvrij aan het maken en ik zit binnen te werken aan mijn essay... wat voor geen meter wil lukken!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als het toch niet wil lukken, optijd de knoop doorhakken voor vandaag en van het mooie weer genieten. Wie weet lukt het morgen beter!

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja... maar ik heb ook nog andere vakken waar ik veel voor moet doen. En ben gisteren de hele dag weg geweest, dus kan niet vandaag weer in de tuin gaan zitten :eek:p
    Maar een paar zonnestralen vangen zou wel lekker zijn!

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Was het leren gister op die verjaardag nog gelukt? Succes nu met je werk.

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha nee, heb echt niks meer gedaan.
    Mijn mijn schoonmoeder was wel helemaal geemotioneerd dat we er waren. Was een verassing, ze had ons niet verwacht.

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als ze dan zo blij is dat je er bent, dan kun je inderdaad niet wegduiken met je boek in de tuin.

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha nee he?
    Maar dan is het de reis ook wel waard...
    Alleen de zon was weg toen we in de tuin zaten, had gehoopt een beetje bij te kunnen kleuren maar helaas...
    Zit nu lekker te SOGgen en kraamcadeautjes te zoeken op internet :eek:p Vriendin van me is gisteren bevallen van een meisje :eek:)

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat is SOG en? Oh leuk, gefeliciteerd! Hoe heet het meisje?

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    SOGgen = Studie Ontwijkend Gedrag

Kindje heet Julia.
    Maar heb nog 2 kraambezoekjes gepland staan, dus bestel alles in 1 keer, haha. Had ook al een luiertas voor die vriendin genaaid, dus ga niet nog iets heel groots er bij geven...

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ah, ik ken dat gedrag. Ik vertoon dat vandaag de hele dag al dus heb het opgegeven. Ik was vanmorgen in de tuin aan het leren maar weet nu al niet meer wat ik gelezen had.

Bestel je vaker dingen via internet voor een kraam cadeau? Leuk dat je zo creatief bent met naaien. Het lijkt wel weer helemaal hip te worden dat mensen dat kunnen. Er bestaan zelfs weer lessen enz. Het is best leuk als ik zie wat sommige mensen maken.

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    iedereen fijn in het zonnetje ?
    wij zijn naar binnen verhuisd weer, heb het zonnetje wel gehad voor vandaag
    misschien na het eten nog even.
    wij hebben ook weer onkruid uit de tuin gehaalt alleen de voortuin moet eigenlijk nog maar heb geen zin meer

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja, ik ben ook heel goed in soggen, met name via internet :eek:p
    Bestel niet vaak kraamcadeautjes hoor. Meestal maak ik zelf iets maar heb nu tijdgebrek dus gaat niet.
    Zit nu 3 speenkoorden met naam te bestellen :eek:p weet niet waar je dat in de winkel zou kunnen kopen en dit is wel zo makkelijk. Bespaar ik gelijk verzendkosten.

Is inderdaad leuk als je zelf dingen kunt maken. Je hoort het wel steeds meer ja, dat mensen het weer zelf gaan doen. Maar 'onze generatie' leert dat niet meer op school he... Ik heb geen les gehad. Gewoon een naaimachine gekocht en begonnen. Maar heb er denk ik wel aanleg voor, en genoeg geduld om het weer uit te halen als ik er niet tevreden over ben. Veel mensen geven dan op.

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Leuk hoor dat je zo crea ben. Ik kan schilderen maar niet naaien. Ik heb voor op ons toekomstig kamertje 2 leuke schilderijtjes gemaakt. Misschien dat ik ze tegen die tijd niet bij de inrichting vind passen, maar dat zien we dan wel haha. het was toen leuke bezigheidstherapie.

Chantal weer binnen? Begin je rood te worden?

Deel Deze Pagina