Haha, nou dat kan bijna niet missen Zeeb! Jeuj dames, ik ben geslaagd Eindgesprek ging goed, dus ben nu officieel klaar met mn opleiding Reallife kan beginnen Volgende week diploma uitreiking en dat zal de allerlaatste keer zijn dat ik dat schoolgebouw van binnen zie
Yaar, gefeliciteerd meid! Goed gedaan! Mijn ovutest vanmiddag weer knal knal knal positief! Net als gisteren! Vreemd he?
Dankje Haha, het kan niet meer anders dan dat alles bij jou vreemd is Zussie. Als er bij jou een keer iets normaal gaat, val ik van mijn stoel van verbazing Al val ik liever van mijn stoel, dan dat alles zo vreemd blijft bij jou.. Bruidslocatie gister was leuk trouwens Goede info gekregen! volgende week bekijken we er nog twee en dan gaan we een keuze maken,, Heb jij trouwens tijdens je feest ook je bruidsjurk aangehouden of heb je omgekleed?
Ik zit op mijn werk, zal vanavond een foto maken. Ik heb mijn jurk aangehouden ja. Mijn sleep was inklapbaar zodat ik wel lekker kon dansen enzo. Jurk zat ook heerlijk, dus was geen probleem. Heb wel slippertjes aangedaan 's avonds!
Ow dat is zeker handig Ik vroeg me al af hoe je dat had gedaan met die sleep ik wil mijn jurk ook aanhouden, is zo zonde als je die maar een halve dag aan zou kunnen..
mijn ovu testjes waren vandaag weer licht, maar nog geen eisprong gevoelt helaas. had liever duidelijk een seintje gehad. nu weer in dubio, vanavond wel of niet klussen?! jullie nog plannen vanavond ? Ik ga eens wat rondkijken om de badkamer wat leuker te maken. misschien wat in een thema of dezelfde kleur. het is nu heel saai. vriend noemt het netjes en rustig denk wat met grijs tinten. dan word de gehele bovenverdieping in dezelfde stijl! dus google word vanavond mijn beste vriend! haha
Ik ben terug... lekker 4 dagen vrij nu.... heerlijk! Mijn fotocamera moet even opladen....zal zo een foto plaatsen van de testjes... Inderdaad handig met die sleep... in de winkel hadden ze een soort knoopje en touwtje aan mijn jurk gemaakt, en dan kon je de sleep naar binnen vouwen en vastzetten, dan was de jurk gewoon recht aan de achterkant. Heel handig! Een vriendinnetje van mij had in de winkel uitleg gekregen hoe het moest... dus die heeft het voor me vastgemaakt, haha.
Okee komtie hoor! Die bovenste is van 8 juni! Die is dus wel iets lichter dan die van gisteren en vandaag, maar was destijds wel echt positief. Die dingen drogen ook iets lichter op...
Ben er ook weer maar ben ook zo weer weg haha. Ga zo ff lekker te zwemmen met vriendinnen. Baantjes teuten zoals dat heet Nu had ik de bachelor zo opgenomen dat ik niet van te voren zou weten wie de winnaar zou worden, tot vanmorgen ging alles goed. Meld ik me aan op facebook zie ik daar de uitslag staan :x grrrr. Las ook al ergens dat ze niet meer bij elkaar zijn. Wat een toestand. Nu weet ik het alsnog! Allemaal lekker geklust gisteravond?
Pfff, nou, het is wat je lekker noemt Haha, wachten tot mannetje uit zijn werk komt, en hem als hij net thuis is gelijk het bed in slepen is niet altijd evne gemakkelijk en zeker niet romantisch, haha!
Wij gister ook geklust, al was het meer moeten, we hadden allebei weinig zin. En daarom vanavond eigenlijk ook behoefte aan gewoon een avondje rust maar heb m eisprong nog niet gevoelt dus heb het idee dat die nog moet komen dus daarom misschien toch vanavond. ben zo bang als we pas morgenavond klussen is weer te laat ben. ergens heb ik nog t gevoel dat ik gewoon op 36 dagen zit en over een aantal dagen weer positief test. geen idee waarom, gevoel
Haha Zeeb! Om de dag klussen is ook goed hoor! Je ei hoef je niet altijd te voelen he! Ook al heb je hem eerder misschien wel gevoeld! Gewoon proberen vanavond, maar als het niet gaat, dan gaat het niet en dan je daar gewoon bij neerleggen. Die zaadjes leven echt wel even en als je om de dag klust ligt er altijd een voorraadje!
Dat is lachen.... dat die overdrachtsbelasting voor de helft of nog meer wordt afgeschaft als je net een huis wil kopen... Dat scheelt ons, snel uitgerekend, zo'n 7000 euro!!!!
nou ik ben pas weer actief vanaf zaterdag avond ergens, gister ineens geen internet en telefoon meer, gebelt met provider, blijkbaar een modem wat stuk is. Al doet het het nu wel weer, maar ja de vraag is voor hoelang. hadden we laatst ook al een keer. dus een nieuwe lijkt me geen overbodige luxe. dus dan weten jullie waarom jullie me even moeten missen Nou gister avond geen geklus hier, viel echt als een blok in slaap toen ik me bedje raakte. vanavond maar weer! ook nog geen ei gevoelt, ovu testje gisteravond was wel zo goed als wit.
Zussie, die van gister was nog meer knal dan die van de dag daarvoor.. en die van 8 juni was zeker ook positief.. Nog steeds geen bloed vandaag? Wel handig van die jurk, zal het onthouden En tja, die overdrachtsbelasting.. Voor ons zal dat wel niet meer gelden, jammer hoor gelukkig zaten wij wel voor 1 augustus, omdat ze dan door willen voeren dat je niet meer dan 110% van de koopsom aan hypotheek op mag nemen (voor bv verbouwing), omdat teveel mensen in de schulden raken.. Zeeb, haha begint dat verplicht klussen nu al bij jullie? Lijkt me dat als je testje nagenoeg wit is nu dat je je ei toch al gehad hebt.. Ach, morgen nog een keertje voor de zekerheid en dan heb je toch wel voldoende geklust lijkt me.. Lente, zuur meid, had je het allemaal net zo goed uitgekiend, weet je alsnog wie eruit was.. Ook niet leuk zo.. Nou wat ik me vanmorgen meemaakte:O Om kwart over 5 vanmorgen stond er een oudere man van een paar huizen verderop beetje luid te praten enzo, iets over een auto en dattie niet kon parkeren. Hoor ik op een gegeven moment dat er stenen tegen het huis aangegooid werden:O Dus mn schoonvader werd wakker en vroeg hem uit het raam of dattie ff normaal wilde doen. Toen zei hij dat hij door de auto van mn schoonvader niet kon parkeren omdat de auto te ver naar achteren zou staan. Ging die weer stenen gooien (schoonvader heeft grote kiezel in de voortuin). Dus mn schoonvader naar beneden, vraagt nogmaals of die kerel normaal wil doen, dat het half 6 's ochtends is en dat als hij het normaal was komen vragen, hij heus zn auto wel ff verzet zou hebben. Werd die kerel kei kwaad en sloeg met zijn vuist mijn schoonvader op zn oog! Dus mijn schoonvader de politie gebeld, politie is gekomen, heeft aangifte gedaan.. Echt wtf:O Weet nog niet hoe het is afgelopen, want de politie was net de aangifte op aan het nemen toen vriend en ik de deur uit moesten.. Rare mensen in deze wereld..
zo yara, jij hebt weer wat meegemaakt op de vroege ochtend! deze meneer had vast geen goede nachtrust gehad vind zulke mensen ook echt niet normaal hoor, heb zoiets van doe gewoon ff normaal en vriendelijk dan bereik je vaak nog meer ook! die kan dus weer in het hokje aso's wat mij betreft! zit eens even te denken wat ik vanmiddag zal gaan doen
Zo Yaar! Dat is ook heftig! Die zal wel niet helemaal goed bij zijn hoofd zijn! Steekje los ofzo... Bij mij nog steeds geen bloed... klussen lukte bij ons ook niet. Mannetje zijn geval hield er mee op die kan niet presteren onder druk... Dus vandaag maar weer proberen. Maar ik weet toch niet zo goed wat die ovulatietesten nu betekenen, of er een ei komt of niet. Ga vanmiddag wel weer testen, als hij dan weer positief is snap ik er helemaal niks meer van. En als het goed is zitten wij precies tussen die twee regelingen in! Dus voor 1 augustus, en na 15 juni! Das mooi Ik zet helemaal onder de muggenbulten... zwaar irritant!
En bij deze: het laatste bericht! Het was gezellig hier met jullie! En zie jullie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/285194-bijna-klaar-voor-de-start-cluppie.html#post10275588