Ik heb mijn boek binnen gekregen via bol.com. Nu maar bewaren tot in mijn vakantie. Hij leest nu al makkelijk weg op de eerste bladzijde haha Meiden...het is juli! dat betekent dat ik bijna kan gaan klussen voor het echie!!! jahoooeeee
Even testen hoe dit topic gaat als hij naar een andere pagina springt... ik kan het niet aanzien om dit, door ons zo goed onderhouden topic, aan zijn lot over te laten terwijl hij nog niet weg is
hahaha je mag zelfs geen kopie van de tekst die je hiervoor hebt geplaatst neerzetten...wat dat ding al niet in de gaten heeft tssss we kunnen nog makkelijk doortikken hier, zelfs als de pagina verspringt
hahaha meestal gooi ik dingen weg als ik het een jaar of 2 jaar niet heb gebruikt. Maar dit, tja er staat hier veel geschiedenis (ook al lees ik het niet echt terug) hahah maar is toch leuk!
ik heb Babsie en Mams al een tijdje niet gezien trouwens....als die het nieuwe topic maar kunnen vinden.
ja dat zei ik vanmiddag nog ( in het andere topic ) dat trotsemams al ff niet geweest is. babsies zag ik nog wel aantal dagen terug geloof ik!
Ja... ik had dus heel mooi de nieuwe link aan het einde gezet.. vind jij het weer nodig om daar overheen te kletsen
Goeiemorgen dames... Hier een heerlijke vakantie gehad.. Paar keer geklust, je weet maar nooit toch Volgens mij mag je tot 3000 berichten gaan per topic