zo heb ff in de tuin gezeten, warm! haha nu fftjes binnen. ben ook weer bezig met een hobby: armbandjes maken.
Nee niet rood aan het worden lentekind, word trouwens nooit snel rood maar helaas ook niet snel bruin haha maar kreeg hoofdpijn van de warmte en dat onder de parasol maar hier achter in de tuin is het niet uit te houden pff dus zit nu lekker koel in de huiskamer en ondertussen draait er nog een wasje dus straks nog even strijken
hahaha nee, het kamertje eerst en dan de aankleding. Heb het wel al deels in mijn hoofd alleen tegen die tijd eerst weten of het een jongetje of meisje gaat worden haha
@ Rosemarie: wat leuk! Wat voor armbandjes maak je? Kralen? @ Lente: ik ben er nog niet over uit of ik het geslacht zou willen weten... Maar heb al een neutraal babykamertje bedacht dus moet kunnen p
Ik wil het wel weten en de mensen om mij heen mogen het van mij ook weten. Alleen maar makkelijk en ik zou me anders toch verspreken. Hier is het 18 graden en de thermometer hangt in de schaduw. Ik vind het heerlijk. Het moet niet kouder zijn want dan zit je niet lekker. M'n buikie begint al te kleuren.
Ja klopt. Als we het wel weten mag iedereen het ook weten. Mijn vriendin die net bevallen is wist ook dat het een meisje ging worden, vond dat ook wel leuk. Ze heeft zich volledig uitgeleefd met rose pip behang, haha. Maar vind de verassing ook wel leuk!
hahaha dat pip behang gaat het bij mij ook worden. ook als het een jongetje is alleen dan ff wat stoerder. Ik vind dat merk zo leuk. Heb hier ook het theeservies in mijn kast staan. Zo vrolijk.
Hihi ja klopt. Ik had ook een pip-luiertas voor haar genaaid... Wacht, zal even kijken of ik er een fotootje van kan plaatsen... hoop dat hij het doet!
Aaaaaah gelukt! Ik heb er ook nog een met het verschoningsmatje ingeklapt! Heb ook al bedacht welke luiertas ik voor mezelf ga maken. Had een hele leuke van Oilily gezien (150 euro ofzo p) die ga ik lekker namaken! Maar eerst maar eens zwanger worden!
wauw wat gaaf! Heb je die hele tas zelf gemaakt? Is het stevig zo'n tas? Maak je ook op bestelling? hahaha
heb je die zelf gemaakt? superknap! ik weet nog niet hoe ik het kamertje ga in richten. het is nu mn inloopkledingkamer zeg maar, heb er al wel over nagedacht waar we dan de kleding gaan opbergen. grappig dat je er al zo over na kunt denken he.
Haha, jup! Is wel stevig hoor, want de wanden zijn gevoerd met van dat dikkere spul. Dus het is niet 1 dun laagje stof. Je kan het ook van zeil maken maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Weet niet of mijn naaimachine dat trekt. Als ik volgend jaar niet verder ga studeren werk ik nog maar 3 dagen in de week en ben ik verder vrij, dus dan wil ik wel dingen op bestelling gaan maken. Haha. Maar t/m juni heb ik daar even geen tijd voor. Kan namelijk niet garanderen dat ik het binnen een bepaalde tijd af heb.
Ik wil denk ik uiltjes als thema in het kamertje. Heb ook al geboortekaartjes gezien in die stijl. Vind dat zo gaaf. Mijn profielfoto zegt genoeg denk ik hahaha
En zo'n hengsel enz dan voor zo'n tas, waar haal je dat dan, of haal je dat van een bestaande tas af?
Die stof is niet van Pip, is van Dapper Studio, maar lijkt wel heel erg op Pip. Pip zelf verkoopt geen stof. Heb het besteld via internet, maar inmiddels is het nergens meer te krijgen hoor, is zo populair! Je kan wel een dekbed ofzo van pip kopen en dat gebruiken, maar dat wordt dan wel een beetje een duur stofje, haha. Pip is niet echt mijn eigen smaak... ik hou van iets stoerder!
@ Lente: wat een vragen, haha. Zo'n hengsel is gewoon een stuk keperband, en die metalen dingen kun je gewoon los kopen via de markt of internet ofzo. Uiltjes vind ik dus wel echt heeeeel cool! Maar heb ik ook al stofjes mee gezien enzo, echt briljant. Dat plaatje dat jij als profiel hebt is echt te schattig voor woorden. Ik heb een t-shirtje met zo'n soort uiltje er op, die heb ik al eens gebruikt om na te maken van vilt. Zo snoezig!
@ zussie: kralen idd. echt heel leuk zo'n tas. heel knap dat je dat kan maken! @ lentekind: vind dat uitlje in jouw naam heel schattig! ik kan het ook niet laten om naar de buikjes foto's te kijken van de zwangere, maar dat moet ik eigenlijk niet doen.. want dan wil ik het alleen nog maar meer nu! haha
ja idd, deze uiltjes vind ik zo cool. Er is een keer bij eigen huis en tuin een metamorfose geweest van een babykamer. Toen hebben ze ook uiltjes gebruikt. Deze wil ik met de tijd namaken alleen dan met mijn eigen stijl. (Ik heb hem hieronder als het goed is met een foto) Ik heb zo'n zin in dat project. Nu alleen nog even wachten haha. Ik heb ook al een kaartje in mijn hoofd. Nu wil ik tegen die tijd alleen nog van die knuffel uiltjes scoren ergens. Ik zie ze alleen nooit ergens.