Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Knuffel uiltjes?
    Bedoel je dan realistische, of zoals op je profielplaatje met vrolijke kleurtjes enzo?
    Want dat kun je volgens mij heel makkelijk zelf maken.
    Ik heb laatst wel ergens knuffeluitjes gezien, zal het wel even voor je in de gaten houden. En anders stuur je me tegen die tijd maar een PB-tje dan maak ik ze wel voor je, haha.

Ik wil stoffen geboortekaartjes zelf maken
    Geboortekaartjes - Jipperdepip - Bijzondere geboortekaartjes van vilt
    zoiets ofzo...
    Is wel handig, want kun je al helemaal voorbereiden en als het kindje geboren is hoef je alleen nog een papiertje uit te printen en er in te doen.

Gelukkig vindt manlief het allemaal wel best wat dat betreft.
    Ik vind het zo leuk om daar al over na te denken!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oja, die geboorte kaartjes van jipperdepip heb ik ook een keer gezien. Die vond ik ook mooi maar ja, het past niet bij de rest van het geheel. Vandaar een uil kaartje :)

Ik bedoelde idd zo'n uiltje met vrolijke kleurtjes zoals mijn profiel aan gaf. Ik hou je in gedachten voor de toekomst. En als je ze eens een keer ergens ziet, geef maar een seintje.

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ferm Living heeft ook wel veel dingen met uiltjes.
    Moet je maar eens googlen.
    Maar die hebben niet echt lieve kleurtjes vind ik, das een beetje jammer. Veel geel en bruin enzo.

http://www.marktplaza.nl/images/1/23/roze-knuffel-uil-12270123.jpg

http://www.kleinezebra.com/img_dyn/product/8812/prodvar_8812_1.jpg

http://www.kleinezebra.com/img_dyn/product/8812/prodvar_8812_24527.jpg

Zulke dingen zijn heel gemakkelijk te maken... Kun je het wel lekker helemaal in je eigen kleuren doen enzo! Zou je mij nog niet eens voor nodig hebben, haha.

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    We zullen het ooit zien of ik het kan. Volgens mij heeft mn moeder nog wel een naaimachine. Nu moet ik mezelf er nog tijd voor gunnen tegen die tijd.
    Als het je ligt zijn het leuke bezigheden!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zeker weten.
    En als je van dingen houdt die anders dan anders zijn is het vaak ook heel handig als je het zelf kunt maken!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ja idd. Denk dat ik daarom met de tijd nog maar zo'n uiltje ga schilderen. Dat kan ik wel haha

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb nu een site gevonden: ook in het paars.nl Daar hebben ze gewoon een hele uilenfamilie!

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha nou! Dat zijn nog eens veel uilen inderdaad!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik hoop dan altijd maar dat het over een jaartje ofzo (tegen de tijd dat ik eraan toe ben) nog bestaat. Mijn gevoel zegt nu al 'kopen, kopen, kopen' maar gelukkig heb ik ook nog verstand:p

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja dat heb ik ook wel eens... Maar je moet niet op de zaken vooruit lopen he.
    Ik sla overal plaatjes van op, wat ik leuk vind.
    En tegen de tijd dat het zo ver is ga ik wel echt keuzes maken en zoeken en kopen ;o)

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ga er maar eens vandoor. Ik zie mijn mannetje thuis komen en dan gaan we eten!

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Eet smakelijK!

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tv avondje :D iedereen gezellig wat aan het doen ?

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik zit nog een beetje aan mijn studie te werken.
    Ga straks een filmpje kijken met mijn mannetje.

Zojuist heb ik mijn aller eerste ovulatietestje gedaan. Wat zijn die dingen klein zeg! Vind ze er op de foto altijd zo groot uit zien, maar ze zijn echt ieniemienie!
    De zoektocht naar mijn ei is officieel begonnen, en zoals verwacht is er nu nog geen spoor van te bekennen. Het zal nog wel tot de pasen duren voor het eitje zich laat vinden ;o)

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha klopt ze mijn mini, welke heb je ?
    Ik heb ze wel eens gehad van sensitest maar vind het teveel gedoe dat ei zoeken :D dus we gaan op de nature-tour om het te proberen en dan later misschien als het niet wil lukken toch met testjes

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb die van zwanger en kind.
    Wij gingen vorige maand ook op puur natuur, maar omdat mijn cyclussen zo lang zijn vind ik het te veel onzekerheid.
    Nu doen we gewoon puur natuur + een extraatje op de dag van een positieve ovu-test, haha.
    Ik weet zo ook iets beter wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten, want vind het vervelend dat ik ook niet weet wanneer ik over tijd ben enzo...

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja kan ik me voorstellen, erg vervelend zo'n lange cyclus

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm jah, komt wel weer goed.
    Als hij deze keer weer een week korter is dan de vorige keer, dan zit ik al weer bijna op gemiddeld!
    Was vroeger altijd regelmatig met 28 dagen, dus ga er van uit dat ik daar ook weer naar terug ga.
    Heb ook wel veel stress gehad de afgelopen tijd, dus misschien heeft dat er ook een beetje voor gezorgd dat ze wat langer waren. We zien wel!

Jij nog iets leuks gedaan vandaag?

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Zussie, ik heb ik de tuin gezeten, we zijn nog even gaan wandelen en heb de was gestreken. weinig leuks dus.

en weer een nieuwe week, gaat hopelijk weer snel want ben niet echt uitgerust en kon wel een langer weekend gebruiken.

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik vind een rondje wandelen enz altijd heerlijk rustgeven. Lekker samen een rondje om, daar kan ik echt van genieten.

Vandaag is m´n mannetje ook lekker thuis. Het was vannacht weer helemaal vol in bed en ik kon niet dwars over haha. Vandaag ff lekker niks, alleen even naar de bieb op de fiets. Ik zal straks eens de uiltjes laten zien aan hem, kijken wat hij ervan vindt. Zal je zien, ziet hij de uiltjes helemaal niet zitten, ach, hij heeft nog even om eraan te wennen. Soms zegt hij nu dat het niks is en later is het goed. Zeggen ze wel eens dat vrouwen raar in elkaar steken...:D

Deel Deze Pagina