Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oooooh echt heel cool dat boek van Kluun!
    Ik ga hem stiekem bestellen denk ik!
    Als ik dan zwanger ben kan ik het hem geven.
    Hij weet namelijk niet zo goed wanneer ik over tijd ben enzo, dus tot nu toe heb ik altijd alleen getest, heb ook een beetje testdrang zo rond mijn NOD en het wordt voor hem een beetje vermoeiend om elke keer op de gang te moeten wachten, haha.
    Is wel cool om dan te zeggen: 'schat, ik heb een cadeautje voor je'

bol.com | Vaderschap voor beginners, John Verhoeven & Josee Busnel | Nederlandse...
    Je hebt ook deze, maar die vind ik er minder leuk uitzien.

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Thnx! Had ook al eens over dit boek gehoord, maar heb het nog niet gelezen.,. Kluun is wel echt een geniale schrijver:) Denk dat ik het boek toch maar ga bestellen, in de bieb zijn al die boeken van Kluun constant uitgeleend en volgens mij al voor het komende jaar gereserveerd:S

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Je kunt ze vaak ook 2e hands op internet kopen. Maar volgens mij kost dit boek niet zo heel veel. Hij is echt heel grappig. Zelfs mijn vriend heeft hem gelezen en die moest lachen. Ga nu ff richting de bieb. Tot straks!

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Heavy Shit ziet er ook wel leuk uit, maar is niet specifiek gericht op de vader he? Dat vind ik leuker aan die van Kluun.Dat hij geschrevenis voor mannen.
    Ik ga hem nu bestellen! ;o)

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Op bol.com kostie een tientje.. Is idd niet zoveel, ga hem bestellen als ik straks thuisben:) Lees sowieso graag boeken van Kluun, en als het over babies gaat is het natuurlijk helemaal leuk;)

Veel plezier in de bieb Lentekind:D Wat voor boeken lees je zoal?

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja klopt, hij kost nieuw een tientje, dus dat valt wel mee.
    Tweedehands vragen ze er ook nog 7 a 8 euro voor dus dat scheelt niet echt zo veel.
    Nou... als het goed is morgen in huis!
    Nu nog zwanger worden, haha.

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Uhm ik lees veel, maar niet over moord enz. Veel over ontvoeringen, kinderen, liefde, humor
    Ik heb nog wel een paar leuke titels:
    - De paardenjongen
    - Haar naam was Sarah
    - ik heb het boek eten, bidden en beminnen maar daar kom ik niet in verder. Vreselijk saai boek.
    - Nog eenmaal mijn moeder zien

Oh, lezen is zo heerlijk. Tijdens onze zomervakantie lees ik er zo 10 weg in 2,5 week. Kijk er nu alweer naar uit.

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Snap precies wat je bedoelt, lezen is heerlijk:D Ik lees juist wel veel thrillers enzo, ook spirituele boeken..

Heb zojuist de Vliegeraar en Duizend Schitterende Zonnen van Khaled Housseini gelezen.. Prachtige boeken!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Die heb ik idd ook gelezen, zijn ook erg mooi! Wilde in de bieb het boek van Saskia Noort halen - terug naar de kust maar deze was uitgeleend. Schijnt ook een hele goede te zijn en er is ook een film van gemaakt. Ach, komt de volgende keer wel weer.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou zeg ik ben bijgelezen :D boek terug naar de kust is wel leuk hoor, een aanrader, en heb de film ook gezien die moet je ook zeker kijken! toch weer heel anders dan het boek voor mijn gevoel.

heeft iemand De Eetclub al gelezen ?

Ik ben nu bezig met Mini Shopaholic van S. Kinsella,
    hilarisch!

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nope heb de Eetclub niet gelezen.. Zijn niet de boeken die ik standaard lees..:p Lees veel van Karin Slaughter (toepasselijke naam), Tess Gerritsen enzoo.. Moet morgen ook naar de bieb, kom er net achter dat ik 'out of nog te lezen boeken ben'.. Heerlijk is dat toch een bieb abonnement, scheelt behoorlijk veel geld met boeken kopen;) Ik koop alleen de boeken die ik echt mooi vind.. Heb bijvoorbeeld wel de trilogie van Lord of the Rings int engels, en (jawel) twilight reeks in het engels.. Vind boeken int engels vaak echt beter.

Maar goed, tot zover mn boekenrelaas

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Lezen is idd heerlijk.
    Heb er het laatste jaar alleen niet de rust voor in mijn kont gehad.
    Mijn mannetje leest wel heel veel, die is nu bezig in een super dik boek van Tom Clancy: Op leven en dood heet het.
    Hiervoor heeft hij het spel van de engel gelezen... ook al zo'n dikkerd.
    Daar begin ik nu niet aan, krijg na 1 blz al slaapogen dus eer dat ik een heel boek uit heb!

We zijn net wat plantjes wezen halen bij het tuincentrum, en ik heb heel mijn kruidentafeltje weer vol gezet met verse plantjes. En ik heb Rucola gezaaid in de tuin, ben benieuwd! Als we straks een nieuw huisje hebben wil ik eigenlijk graag een kasje en een groententuintje hebben. Maja we zien wel.

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik geen bieb pas maar bestel veel bij bol.com
    ben een vreemde hoor want ik vind boeken bij de bieb ''vies''
    nouja het idee dat heeeeeeeeel veel mensen dat boek vast gehad hebben terwijl ze weet ik wat wel niet ook vast hadden :D

onzin natuurlijk want hoe vies is een winkelwagen in de supermarkt dan wel niet. Zit tussen de oren dat ik daarom echt geen bieb boeken lees * tja appart gevalletje ik weet het *

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ik ken wel dat gevoel van boeken van de bieb die iedereen vast heeft gehad. Laatst had ik toch een gore...
    Ik lees vaak in bed en pakte snel het boek dat ik had gehaald, ik sla hem open in mijn bed en er komt toch een vieze rook walm uit...Bah! Ik heb dat boek weggelegd en niet meer gepakt. Dat vind ik echt vies en dan snap ik precies wat je bedoeld met ´boeken die iedereen vast heeft gehouden´.

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ohh ja bah! die lucht gaat er ook niet zomaar uit
    heb ik altijd als we bij mijn ouders ofzo op bezoek gaan, word ook gerookt en als we thuiskomen stinkt de kleding echt naar de rook
    meteen de was in!
    je snapt, wij roken beide niet :D

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja rooklucht is echt een van de smerigste dingen heals je zelf niet rookt.
    Ik heb ook wel eens patienten die net een peukie hebben gerookt, en dat zit dan tegenover je in de spreekkamer... blegh!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wij roken ook beide niet. Trouwens Yara, hoe gaat het met jou en niet roken? Merk jij verschil als je nu ergens een sigaret ruikt? Of heb je dan weer de neiging om te roken? Je hebt het tot nu toe maar wel mooi volgehouden!

Hadden net gezellig mijn ouders te eten. Vandaag de hele dag van het mooie weer genoten echt, dit weekend was zo lang, mooi weer en relaxed dat het wel een korte vakantie leek!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou Lente, ik had precies het zelfde!
    Was vandaag ook nog vrij....
    Moet wel zeggen dat ik weinig aan mijn studie gedaan heb.
    Zit nu nog een beetje literatuur te zoeken, maar had eigenlijk heel veel moeten lezen.
    Ach ja, ontspanning is minstens zo belangrijk zeg ik altijd maar ;o)

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb vandaag en gister ook helemaal niks gedaan en....voel me er met dit weer totaal niet schuldig over!:p
    Na een lange winter heb ik deze eerste zon echt nodig en kan ik er zo van genieten! De rest van de week schijnt het rot weer te worden. Wie weet dat het weekend weer zonnig gaat worden!

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Het is hier vandaag ook al zonnig! zo even de stad in en vanmiddag aan de poets in huis, moet echt gebeuren ook al heb ik er weinig zin in. pupje heeft gister een tandje afgebroken :( dat vreemde vogeltje is veel te lomp. hoop dat hij er geen pijn aan heeft,
    ga het even goed in de gaten houden

Deel Deze Pagina