Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lentekind; Heb gelukkig echt geen moeite gehad met stoppen.. Ik heb 6 jaar gerookt, maar blijk niet verslavingsgvoelig te zijn, ben nooit verslaafd geweest aan nicontine:p Ik heb ook van de ene op de andere dag besloten om te stoppen en sindsdien geen sigaret meer aangeraakt:p Vriendlief rookt nog wel, vond eht de eerste weken echt zooo vies.. Ruik het nu ook erg goed.. Maar je went er wel weer aan, dus ruik het bij mijn vriend nu weer een stuk minder.. Heb ook geen neigingen om te roken:D Ben zo blij dat ik er nu alvast vanaf ben.. Mijn schoonzus heeft het nog steeds niet voor elkaar gekregen om te stoppen omdat het haar veel stress opleverd..

Chantal; Wat zielig van het tandje van je pupje.. Even afwachten maar..
    Ben nu op school in Eindhoven en hier is het helemaal niet zonnig:( Baalde ook nog eens enorm omdat ik er net achter kwam dat ik pas om half 11 les heb, en was om 9 uur al op school.. Had anderhalf uur langer kunnen slapen:(

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Het is hier maar rustig vandaag..

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Yara, Leuk nieuw plaatje! Fijn dat het stoppen met roken je makkelijk af gaat! En fijn dat je het nu zelfs vindt stinken haha. Het is beter voor jezelf en idd ook voor de kleine.

@Chantal, als een pup zijn tand breekt is dat volgens mij geen ramp. Over een paar weken ligt het hele gebitje eruit ;) Denk dat ze er weinig gevoel aan hebben. Ze hebben nog geen diepe wortels eraan.

4. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hallo, hier ben ik ook weer even!
    hebben jullie nog plannen voor vanavond?

ikke ga lekker relaxen. we hebben bij mn schoonmoeder gegeten, dus hoefde niet te koken:) vriendje gaat zo trainen en ik ga lekker internetten en miss nog ff tv kijken. weet niet of er wat leuks komt.

@ chantal hoe komt het dat zn tandje is afgebroken. wat lentekind zegt, volgens mij is het idd niet zo erg.

@ yara ik heb ook boeken gelezen van karin slaughter. heb net een lichte koude huivering uit. maar ik lees niet zo veel eigenlijk. vind het wel leuk maar neem er niet zo vaak de tijd voor.

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Yara, is het de bedoeling dat je vriend ook gaat stoppen? Meeroken is tenslotte ook niet zo best, en 'straks' met een kleintje al helemaal niet! Of wil hij daar niet aan?

Mijn man is gelukkig al gestopt voor ik hem leerde kennen. Ik heb zelf nooit een sigaret aangeraakt.

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hier heeft manlief een experimentele ovenschotel in de oven gezet. Iets met spinazie en boursin, altijd lekker.
    Wij zijn vanavond bij onze huiskring van de kerk. Dus geen forum voor mij vanavond, dat wordt afkicken, haha.

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Lady´s, ik ga nu even douchen en dan kom ik gezellig bij jullie zitten! hmm, vriendje is de planten buiten aan het water geven maar volgens mij neemt hij ook deels van de ramen mee :$ :x De planten hadden het echt nodig en we hadden gehoopt dat het vannacht geregend zou hebben. Helaas, vandaag en afgelopen nacht nog steeds droog. Dan moeten we zelf maar aan de sproei!

Tot zo!

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh, hier heeft het vandaag geregend! Er stond zelfs een plasje water in mijn fietstas toen ik uit mijn werk kwam, haha. En wij hadden juist gisteren nieuwe plantjes geplant en water gegeven.

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wij hadden ze idd vorig weekend gepland en toen water gegeven. Nu was het alleen weer een week droog geweest dus nu maar weer ff alles water gegeven. Het ziet er nu ook niet echt naar uit dat het gaat regenen. De lucht is blauw (beetje wolkjes) en de zon die schijnt. Dus we helpen de natuur wel een handje. Je ziet het trouwens ook aan bomen. Alle kleine dingen worden nu snel groen maar alle grote bomen krijgen water te kort dus merk je nu al dat ze lang kaal blijven.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier ook alles snel groen en onkruid lijkt met de dag te komen.
    van het weekend alles eruit en netjes, nu alweer sprieten door de tegels!

en baal echt want me mobiel laad niet meer op!
    alles schoongeblazen en gedaan maar nee hoor :(
    en garantie was net op 20-02 om, dus vette pech
    morgen maar naar de belcompany horen hoelang ik m nu weer kwijt ben en wat t grapje gaat kosten

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hoezo is je mobiel stuk? Heb je hem laten vallen ofzo?

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Trouwens, als jullie erachter komen dat je zwanger bent, willen jullie je dan opgeven voor moeders voor moeders?

13. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Zo herkenbaar en zo moeilijk soms te begrijpen voor de mensen om mij heen.
    Ik ben dan wel pas 25 maar toch. Rond mijn 16e had ik al een kinderwens. We zijn ondertussen al bijna 10 jaar verder.
    Wij zijn nu 9 jaar samen waarvan 1 getrouwd en wonen 3 jaar samen. Hebben een groot genoeg huis en beide een goede baan.
    Helaas heb ik een tijd aan medicatie gezeten waarmee je niet zwanger mocht worden.

Al jaren zie ik om me heen alleen maar baby's en kinderwagens. Veel mensen om mij heen hebben of een kleintje of zijn zwanger. Zo moeilijk!! We hopen dat dit jaar ons jaar wordt en gaan er dan ook dit jaar voor.

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hoi Wen,

Ben je nu zover dat je gestopt bent met de medicatie en kan beginnen aan zwanger worden of zit je nu nog aan de medicijnen en is het dan niet verstandig? 9 jaar al aan het wachten, dat is echt al mega lang!

Gezellig dat je hier mee komt teuten!

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Lentekind, geen idee deed het prima, tot de batterij begon te knipperen, doe hem in de oplader maar laad niet op!

@Wen86, heb je heftige medicatie gehad? en zijn de stoffen dan direct uit je lichaam nu je ze niet meer slikt

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik weet nog niet of ik mee ga doen met moeders voor moeders,
    vind het eingelijk wel heel nuttig en goed om eraan mee te doen
    maar zie het niet zo zitten die flessen zo te hebben staan..
    alhoewel ik dat een slechte reden vind om het niet te doen twijfel ik nog wel, want wie weet zijn wij wel zulke vrouwen die het juíst nodig hebben dat moeders meedoen, je weet het niet!

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ga wel meedoen hoor.
    Ik heb ook een keer 48 uur urine moeten sparen voor een gezondheidsonderzoek en vond dat wel meevallen met die flessen.
    Een vriendinnetje van mij heeft het ook gedaan. Die deed het wel alleen als ze thuis was, ga die flessen niet overal mee naartoe slepen :eek:p

@ Chantal: is je oplader niet stuk ipv je telefoon?

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb geen idee wat er stuk is :( ga zo maar even naar de belcompany of ze wat kunnen doen
    en anders laten maken en even snel ergens een antiek mobieltje voor een tientje halen voor de simkaart :D

Ik zag bij de c&a gister zo'n leuke rompers, met 100% NEW , en I love MUM :D

*glimlachen en doorlopen* haha

19. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Bij de c&a heb je inderdaad hele leuke rompers voor baby's.
    Niet alleen rompers maar ook andere leuke schattige kleding.

Kijken mag altijd zeg ik dan, maar als je het koopt heb je er op dit moment zo weinig aan.
    Maar de verleiding is groot;)

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hoelang gaan jullie eigenlijk allemaal een ''jasje'' gebruiken voordat jullie er echt voor gaan ? of direct na stoppen pil beginnen ?

Ik wil wel even ontpillen, even de troep er helemaal uit.
    En wil na een maandje toch wel van start gaan

Deel Deze Pagina