Goeiemorgen meiden Zussie; Ja het is wel de bedoeling dat vriendlief ook gaat stoppen, hij wil stoppen op het moment dat we de pil de deur uitdoen, dus ben benieuwd Lentekind; ik zou zeker mee willen doen met moeders voor moeders, vind het een mooi gebaar en het is niet veel moeite voor mij, waardoor iemand anders haar wens in vervulling kan gaan.. Wen86: Leuk dat je met ons mee komt kletsen ben je al wel gestopt met de pil of nog niet? Wat rot dat je door die medicatie je wens uit moest stellen.. Chantal; Wij gaan waarschijnlijk gewoon direct na stoppen met pil beginnen.. Vriend haat jasjes en ach, ik zou het wel fijn vinden om eerst te ontpillen, maar uiteindelijk maakt het me allemaal niet zoveel uit als we maar kunnen beginnen en aargh al die schattige babykleertjes Ik kijk er nu naar met het excuus dat ik iets leuks wil kopen voor mn schoonzus als de baby er dalijk is Whoaaa, keuring gister van het huis ging super en vandaag is de hypotheekadviseur in onderhandeling met de makelaar vind het superspannend en zit helemaal te shaken, denk niet dat ik vandaag iets fatsoenlijks gedaan krijg Hoop zooooo op goed nieuws vandaag Gaat er iemand vandaag nog wat leuks doen?
JAAAAAAAAA!!!! zit helemaal te shaken hier! Hypotheekadviseur belde zojuist terug dat we het huis kunnen hebben en dat we er per 1 augustus inkunnen Ben zoooooo blij nu nog even de financiele afwikkeling afwachten en dan hang ik de vlag uit
alvast een beetje gefeliciteerd Yara!!! heel goed nieuws nu hopen dat het financieel haalbaar is en jullie 1 augustus volop kunnen gaan klussen!! zou een handige datum zijn ook ivm zomervakantie van jullie werk, lekker alle tijd om te klussen toch!
mijn dag kan echt niet meer stuk vandaag *is een flink stuk bijlezen he Babsies Zie onderin dat je aant lezen bent welcome back!)
He lieve allemaal! Ben effe weggeweest.. heb gezien dat het hier loeidruk is, hihi! Maar alle berichtjes kan ik dus niet lezen. Hoe gaat het hier? Nog spannende ontwikkelingen? Al meiden gestopt met de pil, studies afgerond, huisjes geregeld? Wij waren druk bezig met hond uitkiezen en daarin verdiepen dus kon me gedachten even verzetten We waren er al helemaal over uit, fokker bezocht en aldaar kwam vriendlief erachter dattie allergisch is Wat een domper! Heb er wel even flink de balen van gehad hoor, voor mij hoort een hond er echt bij. Maarja, nu dus niet meer... vriend is allergisch voor haren en schilfers en alles dus wil het ons en de hond niet aan doen. Maarrrrrrr (Yara weet het al ) door het hele 'hond-gebeuren' is bij vriend de knop omgegaan denk ik Ik mocht de pil weggooien!! YES! En hij riep ook al half dat een condoom van hem ook niet zo nodig hoeft, maar dattie het liefst van de zomer 'echt' wil gaan klussen! Ik wist niet wat ik hoorde maar ben natuurlijk superblij! Dusss loop helemaal op wolkjes, heb al uitgebreid met mijn nichtje (waar ik heel close mee ben en die ook nu probeert zwanger te worden) gekletst natuurlijk en tips uitgewisseld over zwanger worden enzo, het begint in ene toch echt te leven, zo spannend allemaal! Nouja, jullie begrijpen het, I'm back haha! @ Yara: Yes!!! Wat goed! Hopelijk gaat het nu allemaal goed komen en zijn we misschien wel tegelijk zwanger hihi En tnx! idd een hoop te lezen, er wordt er hier flink op los gekletst hihi!
@Babsies, wat leuk dat je gestopt bent met de pil! nu maar hopen dat de eitjes goed zwemmen haha en het ergens in de zomer raak mag zijn!
@Babsies; Haha dat zou super zijn, maar ik ben bang vanniet Vriendlief wil eerst nog een tijdje 'met zijn tweetjes' zijn, voordat we de pil de deur uitdoet.. Ik hoop natuurlijk dat hij bij gaat draaien maar ik wacht rustig (maar niet heus) af.. Ben blij dat de eerste stap, namelijk een huis, gezet is, en ga me de komende tijd lekker daarop focussen en daarbij gooi ik af en toe wel een balletje op bij vriendlief.. Maar meid, wat ben ik ontzettend blij voor je en hoop dat je snel een positieve test in handen hebt hoop wel dat je, ondanks dat je niet meer wachtende bent, wel gezellig hier mee blijft kletsen
@Chantal: tnx Vind het ineens toch wel een beetje spannend! Komt wel héél dichtbij nu. Zit me ineens te bedenken dat ik foliumzuur moet gaan halen enzo.. jeej @Yara: Ben je alweer gebeld? Of wanneer verwacht je dat ze het weten van de financiele situatie enzo? En is het huis nu al definitief? SPANNENNNDDD! En tnx, das lief Hoop ook echt dat het allemaal mag lukken bij ons! En tuurlijk blijf ik hier lekker plakken, veels te gezellig haha
@ Babsies; Haha ja was al gebeld, de verkopers zijn akkoord gegaan enige waar we nu op moeten wachten is het regelen van de hypotheek en ondertekenen van het koopcontract Maar dat zal nog wel een aantal weken gaan duren voordat dat allemaal rond is.. Maar verwacht niet echt meer problemen, dus hopelijk kunnen we op 1 augustus de sleutel in ontvangst nemen en super gezellig dat je hier blijft kletsen Ga je deze ronde al 'actief' aan de slag of ga je echt eerst je cyclus afwachten?
Eind februari ben ik al gestopt met de medicijnen. Het is nu wel mijn lichaam uit. Toch wachten we nog tot zeker juni-juli. Ik zat helaas voor paniekaanvallen/angststoornis aan de anti depressiva.
Yara: gefeliciteerd! Super leuk voor jullie! Nu echt lekker gaan dromen over inrichting enzo ) Heerlijk! @ Babsies: wat fijn dat je de pil de deur hebt gewezen! Als je meteen begint is het wel een beetje onzeker wanneer je dan over tijd bent etc, want je weet dan niet zo goed hoe lang je cyclus duurt. Maja rustig afwachten en af en toe een zwangerschapstestje als het te lang duurt ;o) Hier begin januari gestopt met de pil, wilde eigenlijk ontpillen tot juni ongeveer, maar manlief was de jasjes na 1 maand al zat p We hebben dus niks gedaan om een zwangerschap te voorkomen, maar ik heb ook niet speciaal opgelet ofzo. Deze maand ben ik voor het eerst begonnen met ovulatietestjes omdat mijn cyclussen vrij lang zijn en elke ronde die ik misloop moet ik weer zo lang wachten... Ben benieuwd wanneer eht raak is!
Jeetje wat een nieuwe berichten! @Babsies, Wat jammer dat jullie hondje niet door gaat, hoewel je daar, geluk bij een ongeluk, een hele mooie tegenprestatie van je mannetje aan terug krijgt! Wat ontzettend fijn dat jullie aan een kindje gaan denken. Heel veel plezier en succes! @Yara, wat cool dat het huis bijna rond is. Weet je al of je de hypotheek rond kan krijgen? Meestal heb je er zelf n.l. wel een beeld bij. Spannend hoor dat het zo goed als rond is. En per augustus al, dat wordt druk klussen, alleen dan niet op het gebied waar we het hier meestal over hebben Trouwens hoe kon jij zien dat Babsies de tekst aan het lezen was? @ Zussie, je bent vanaf januari gestopt met de pil, spannend evengoed dat het elk moment toch raak kan zijn! Het lijkt mij maar gek dat je aan het eind van een maand kan testen en wie weet met een goede afloop.
@ Lente: Helaas is het niet elke maand spannend omdat mijn cyclussen zo lang zijn ( maarja het is niet anders, hoop dat het op den duur weer normaliseert. Of nog beter: dat ik voorlopig gewoon niet meer ongesteld word, haha
ja idd, je hebt een lange cyclus. Ik hoop idd voor jou dat je gewoon niet meer ongesteld wordt! Dat zou pas een mooi cadeau zijn! Ik had gister op dit forum een filmpje gezien van een zw test. Ik wist niet dat dat zo ging. Had dat nog nooit gezien. Best grappig en het resultaat is best snel zichtbaar. Ik moet me zo maar eens gaan douchen. Geen zin om op te staan haha. Vanmiddag de hele tijd in de gymzaal gestaan. Trampoline springen, borstwaardsom...fijn, nu kijken wanneer de eerste blauwe plekken komen haha.
o wat spannend is het toch dat zwanger worden. blijf maar lezen hier op het forum. heb nu ook het topic gevonden van : show je zwangerschapstest. allemaal fotootjes van testen die wel/niet positief zijn. leuk om zo mee te kijken, en lichte streepjes op te speuren!
Zo, ik ben weer klaar voor een avondje hier! Ik heb lekker gedoucht en zit nu op de bank te kijken naar de pfaffs. (opgenomen) ik vind dat zo'n heerlijk programma haha verstand op 0 en kijken maar!
Dus zussie, hup aan de bak, dan kun je daarna weer gezellig mee beppen hier! Ik ga zo een koppie thee zetten met een lekker stuk chocola erbij. Tis weer de tijd dat ik het hard nodig heb Hopen dat ik van die tijd snel af ben alleen de trek in chocola dan nog wel mag houden haha
oja Lentekind, dat is waar ook. het is ook jou chocolade weekje Heb vanmiddag al een Bros gegeten en net chocolade mousse als dessert dus heb mijn portie ook alweer gehad haha