Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Yara: nou dan toch maar vast een voorzichtig gefeliciteerd hoor :D echt heel fijn voor jullie! En ik zou zeggen, vooral vriend er af en toe aan herinneren dat je eierstokken staan te klapperen en hoe leuk het zou zijn.. het komt vanzelf, die van mij is het bewijs :p
    Vriend wil graag pas over twee maanden er echt voor gaan, al geloof ik niet dat hij het zolang uithoud met jasje haha! Maargoed, twee maanden de tijd dus om te ontpillen, hopelijk komt m'n cyclus goed op gang. Ik wil iig 1 menstruatie afwachten (dat zal toch nog geen goede cyclus zijn) en dan misschien ovulatie-testen gebruiken om erachter te komen hoe mijn cyclus eruit ziet.. wil geen kostbare maanden verspillen snap je ;)

@Wen: wat fijn dat de medicijnen nu je lichaam weer uit zijn. Gaat het ook beter met je nu? En ondanks dat het zo lang duurt is het einde van het wachten toch echt in zicht! En als er dan een kindje voor jullie mag komen weet je in ieder geval zeker dat het het wachten waard is geweest! :)

@Zussie: zo zal het bij ons ook ongeveer gaan denk ik :p Haha wat zijn die mannen toch ook erg eigenlijk hè! Goed idee van de ovu-testjes, volgens mij is het heel fijn om te weten hoe je cyclus in elkaar steekt zodat je iedere maand gewoon de meeste kans hebt!

@Lentekind: ja dat is zeker waar. En een leven zonder hond dat zou ik wel redden, maar een leven zonder kind niet. Dus vind dit een prima uitkomst zo :D
    Je kunt trouwens onderaan de pagina zien wie er op dat moment actief zijn in dit topic. Op het moment dat Yara hier wat schreef stond ik als 'actieve gebruiker' weergegeven. Dan weet je dat ik hierin zit te lezen ;)

@Chantal: ja erg hè! Ik heb ook heel wat testen van anderen bekeken hihi! Ik vind het ook altijd leuk om buikfoto's te kijken. En ZP is gewoon ontzettend verslavend, al die ervaringsverhalen en wetende dat het voor ons in de toekomst ook allemaal gaat komen.. helemaal leuk :D En spannend :D

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb mijn portie bewust tot vanavond bewaard. Ik mocht verder niet veel van mezelf vandaag want moet beetje gezond blijven. Maar nu....nu heb ik het nodig en na een lange dag heb ik daar recht op hahaha!

3. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Chantal en lente: ik heb mijn week net voorbij, nu hopen dat de pukkels ook snel voorbij zijn :p

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hebben jullie rond die week altijd nog ergens last van? Ik eigenlijk nooit. Ik krijg alleen altijd op zondag/maandag last van mijn borsten. Die zijn dan heel gevoelig. Daarna is het weer over. Ik vraag me af of je de klachten die je nu hebt, ook hebt tijdens het ontpillen of dat je dan opeens wat anders te voorduren krijgt.

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Babsies, ik zie nu je lange bericht van net, die had ik net over het hoofd gezien...hoe is dat mogelijk :$ hahaha. Ik snap nu, na je uitleg waar je kunt zien wie er op dit topic online zijn. Handig haha. Ik leer steeds bij. Zo leerde ik laatst dat je hier ook vrienden kunt krijgen haha.

Ik vind het echt grappig dat we hier een vast clubje hebben die elke dag even komt kletsen. Ik ben heel benieuwd hoe het bij ons in de toekomst allemaal zal verlopen!

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb net 4 chocoladekoekjes op... ik mag niet meer!
    Nu ga ik echt mijn artikel lezen!

Overigens ook heel leuk: echte meisjes in de jungle, hahaha

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    meisjes in de jungle waar is dat op te zien ?

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    en wanneer :D ik kan het niet vinden op tvgids.nl zal er wel naastkijken

9. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lentekind: Goeie vraag, ik zal het je laten weten ;) Ik heb nl altijd last van vreetbuien, chagerijnig zijn en pukkels...
    Ja, wel knap dat je daar overheen had gelezen haha! En ja, hoop dat we over een aantal jaar allemaal één of meerdere kindjes mogen hebben :)

@Zussie: Oeh! Is dat nu dan?

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    meisjes in de jungle komt op rtl 5 op donderdag avond om half 9 geloof ik. Wat een typetjes zitten daar in die serie hahaha

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik weet niet wanneer het normaal komt, volgens mij op donderdag.
    Ik kijk het op uitzendinggemist. Er zijn nu 3 afleveringen geweest.
    RTL XL

Zijn die meiden uit het gooi, van take me out, dames in de dop, benelux next topmodel, etc. die met zijn allen in de jungle van Suriname zijn gedropt en daar opdrachten moeten doen. Ik vind het om te gieren, beetje op stiletto's door de jungle banjeren! Zelfs mijn mannetje heeft zich kostelijk geamuseerd, en die houdt nooit van mijn programma's.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh leuk ik ga het morgen ook kijken op rtl gemist!

kijkt iemand van jullie ook as the world turns?

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee, ik ben meer van de reality toestanden...

Maar foei... ik moet nu echt mijn artikel gaan lezen!

14. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hup Zussie, en een beetje snel :p Kan je straks nog ff lekker ZP'en ;)

Ja tis echt leuk, die meiden denken zo anders als wij! Daar moet ik vaak om lachen. Vriend vind het idd vaak ook erg leuk haha!
    Ik kijk niet naar ATWT, ben heel slecht in het volgen van series :p

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ik volg vanalles :D

gtst
    as the world turns
    secret story

en wat ik zo leuk vond altijd
    echte gooische meisjes, gooische vrouwen, lipstick jungle

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha die meiden in de jungle vind ik idd wel leuk. Ze zijn zo lekker pietlutterig met alles en oh, als je nageltjes maar niet breken.

ik kijk soms nog atwt. Vroeger elke dag alleen nu kom ik pas vaak rond 17.30uur thuis en mis ik al de helft. Vanmiddag keek ik het wel. Toen ik vanmiddag keek zat ik zelf bijna met tranen in mijn ogen doordat Brad dood is. Ik vond het zo zielig dat Katie die kleine bij hem neer legde. Ik zit dan helemaal in die soap en denk me dan in hoe dat zou moeten zijn en pfff heftig.
    Maar goed, knap dat zo'n soap al zolang zoveel ellende kan verdragen.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik kijk het altijd op rtl gemist sochtends vroeg de herhaling op rtl4 en op dagen dat ik moet werken op rtl gemist
    ik vond het ook zo erg dat brad nu de kleine niet eens ooit gezien heeft. zoiets raakt me echt, stel je voor dat het in je eigen gezin zou zijn :(

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja... ik kan me slecht inleven denk ik.... ik vind het allemaal te nep :eek:p Ik jank ook nooit bij films... ben te nuchter en zie altijd wat er niet klopt...
    Daarentegen moet ik geen hart in actie en all you need is love kijken, dan ben ik echt een huilebalk :eek:p

(heb al 2 artikelen gescreend/gelezen, moet er nog 1 doen van mezelf, een lange!)

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Tjakka zussie, je kunt het!!

Ik huil ook niet snel bij tv. idd alleen bij die programma's die jij net noemde haha. Daarvan weet ik dat de emoties echt zijn. Ik huil ook niet bij atwt maar het zet me meer aan het denken van stel als dit je zou gebeuren enz. Ik ga er soms over nadenken.

Ik kijk nu hello goodbye. Dat vind ik ook altijd mooi. Elk mens op schiphol heeft zo zijn eigen verhaal. Sommige hiervan ontroeren mij ook.

20. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat heb ik nou ook altijd.. vind het niet echt genoeg. Als het daarentegen wel echt is kan ik jánken, haha :D
    Enneh: goed bezig! 3 artikelen! Waarvoor moet je ze lezen? En waar gaan ze over?

Deel Deze Pagina