Ja klopt... Hello Goodbye heb ik ook eindeloos gekeken op uitzending gemist. Mooie verhalen zitten er vaak achter he? Mijn werk is ook een beetje Hello Goodbye achtig ;o) Ik werk in de reizigersadvisering dus als ik een beetje peuter komen er ook vaak bijzondere verhalen waarom mensen naar het buitenland gaan en wat ze daar gaan doen. Dat maakt het werk ook een stuk leuker dan alleen prikken geven en tabletjes voorschrijven. Die bakken ellende die mensen in soaps over zich uit gestort krijgen vind ik dus te onrealistisch. Ok, ieder mens heeft wel ellende, maar mensen die echt zo veel shit meemaken zijn er maar weinig gelukkig. Daar kan ik me dan een beetje aan irriteren. Maar het kan je ook wel weer een nuchterdere? kijk op je eigen leven geven, ik heb het zo slecht nog niet, haha.
haha ja als je de naam gtst bekijkt, dan is er vooral st en maar weinig gt. Als ik met mijn vriend kijk dan zit hij vaak te wachten op de ellende, daar kan hij bij een soap van genieten terwijl ik zoiets heb, ohh als ze het maar oplossen enz haha Dat zal vast het verschil tussen mannen en vrouwen wel zijn.
Ik vind soaps juist vrij herkenbaar, van vele onderwerpen heeft iedereen in zijn of haar omgeving wel iemand die in dat schuitje zit of het meegemaakt heeft ( vind ik dan )
Ja... dat is wel zo, maar ik vind het vaak wel wat te overdreven. En ik kan al helemaal niet tegen van die verhalen dat mensen ineens blijken te leven terwijl iedereen dacht dat ze dood waren enzo... sorry hoor, maar dat gebeurt toch niet in het dagelijks leven?
nou vast niet vaak nee haha maar het zal ooooit wel eens eeeeeeergens voorkomen zulke dingen zijn dan weer net wat verder van het herkenbare haha maar ik leef me dan juist wel heel erg in van wat als...
hahah het is gewoon lekker dom kijken en verstand op 0. Vaak zijn dit de momenten op een dag dat ik gewoon even de boel de boel laat en even niks aan mijn hoofd heb. Lekker samen naast elkaar op de bank en kijken maar. Zijn nu gtst aan het kijken wat we hadden opgenomen Bing is ook verrekt irritant hahaha
Ik heb net een tuniekje verkocht op marktplaats ) ik probeer wat oude dingen te verkopen zodat ik weer wat nieuws voor mezelf kan kopen... Als je wil bezuinigen omdat je een huis gaat kopen word je creatief he ;o)
dat wil ik dus ook gaan doen! gewoon wat spulletjes of kleding verkopen via mp, wat je niet gedragen hebt of nauwlijks, of spullen van in huis waarop je bent uitgekeken. Ik kijk zelf ook wel regelmatig op marktplaats maar wat ik er zelf op zou moeten zetten geen idee. en dat terwijl ik toch zoveel spullen heb! maar is inderdaad slim, verkopen en dan ben het ''verdiende'' bedrag wat nieuws halen. Ik zou het dan in een potje willen doen en sparen voor de zomer dagjes weg zodat het vakantiegeld naar de spaarrekening kan
Ik doe dat eigenlijk nooit, dingen verkopen. Ik geef het altijd aan de kringloop of mijn zus kijkt nog of ze iets kan gebruiken. Vaak wisselen we uit. Maar mp, misschien ook eens een idee. Breng je dan het kledingstuk naar het postkantoor? Ik ben echt een leek op dat gebied.
ja dat vind ik ook wel zoiets hoor, moet je het laten afhalen ? * je weet toch niet wat je aan huis krijgt * en met de post, is het dan altijd risico koper ? want tja er zullen ook mensen zijn die glashard zeggen iets niet te hebben ontvangen terwijl ze het voor ze neus op tafel hebben liggen
Ik wil al een tijdje de dvd serie ' Evelien ' zien, deel 1 & 2 heb je er al van maar vind het zonde 20 euro per deel uit te geven aan iets wat je 1 x (misschien 2) kijkt, en helaas heeft niemand ze te leen dus ik dacht laatst ook even kijken op marktplaats, maarja dan weet je weer niet of de dvd's het allemaal wel doen. Ben dan toch altijd bang dat niet iedereen zo eerlijk is en toch troep gaat verkopen. moet misschien iets meer vertrouwen in de mede mens hebben
nou dat hebben we dus al aantal keer geprobeert maar lukt totaal niet mer die series, alle delen door elkaar, of half .zo vervelend. films doen wij ook altijd downloaden * OEPS * hahah
Nou... ik heb nu wel dingen die er nog wel mooi uit zien maar die mijn smaak niet meer zijn. Je merkt wel dat merkdingen harder gaan omdat mensen vaak zoeken op een bepaalde merknaam. Ik deed voorheen ook alles in de zak naar roemenie en naar mijn zusjes. Maar nu we zuiniger aan doen kijk ik eerst wat ik kan slijten via MP, wat niemand wil hebben mogen mijn zusjes dan, en wat die niet willen gaat in de zak. Ik doe inderdaad verzenden. Meeste dingen kunnen wel gewoon in een grote envelop door de brievenbus. Ik laat de verzendkosten dan betalen door de koper, en ik verstuur het pas als het bedrag op mijn rekening staat. Tot nu toe gaat het altijd goed! Heb 1 keer iets niet ontvangen wat ik gekocht had, toen heb ik met de verzender de kosten gedeeld (was totaal 15 euro ofzo) wel balen, maarja kan gebeuren. Verder gaat het eigenlijk altijd goed! Heb nu alleen wel 2 dingen er op staan die ik niet echt kan verzenden. Een super mooi cocktailjurkje en een paar schoenen. Als je dat goed wil verpakken enzo kost het wel best wat aan pakketkosten. Maar goed, mag de koper beslissen. We hebben onze Wii ook verkocht via MP, die mensen zijn bij ons aan huis geweest, keurige mensen. Zelfde geld voor een hoogslaper ;o) Ik koop graag regelmatig iets nieuws aan kleding, en zo spaar ik mijn eigen centjes om wat nieuws te kopen )
ohhh een cocktailjurkje! niet weg doen, dat is zonde ik heb een verzameling aan cocktailjurkjes waar ik geen afstand van kan doen hahah Ik ga morgen ook eens door het huis lopen kijken wat er verkocht kan worden! ga het gewoon eens proberen, is het niks dan zijn alle advertenties er ook zo weer vanaf
ahh zussie, je hebt een koper voor je cocktailjurk, Chantal wil haar verzameling vast groter maken hahaha Meiden, ik ga het boeltje voor morgen ochtend klaar zetten en dan nog ff lekker lezen in mijn bedje. Vriendje zit voetbal te kijken dus ik wijk uit naar boven. Welterusten!!
Welterusten Lente! En Chantal! Het is echt een supermooi jurkje, maar heb vrijwel nooit een gelegenheid waar ik hem naar aan kan. Heb hem twee keer op een bruiloft aangehad, maar een derde keer vind ik een beetje teveel van het goede. Koop ik tegen die tijd liever wat nieuws! Ik zal mijn marktplaats plaatje eens even uploaden ;o) kun je hem zien! Elegant zo zonder hoofd he?
@Zussie, aah heel leuk, zonde om weg te doen joh zoiets blijft altijd dus zou het in de kast houden voor je-weet-nooit-wat , wel een gelegenheid waarbij niet dezelfde mensen komen natuurlijk dan de 2 bruiloften haha Ik ga vandaag ook eens speuren naar wat op marktplaats kan! eens kijken of ik wat kan verdienen met niks doen haha vandaag en morgen heerlijk vrij, het mannetje morgen ook vrij dus een fijn lang weekend!