Ja joh... maar ik wil graag een kind en daarna pas ik er toch niet meer in p Zo schattig... ik kwam vanmorgen in de woonkamer, staat er een kleine groentenkas. Haha, heeft mijn lieve schat voor me gekocht en in elkaar gezet. Dat wilde ik heel graag om mijn eigen kruiden en groenten te kweken )
@Babsie, ja met mij gaat het gelukkig weer helemaal goed Het zonnetje schijnt weer, na een tijd ellende.
Hey meiden! Hoe is het vandaag met iedereen? Hier zweef ik nog steeds op een wolkje De hypothkee gaat waarschijnlijk gewoon goed komen, verwacht daat eigenlijk geen problemen meer, maar ja, wel even afwachten ga vanmiddag een lijst maken met alles wat we nog moeten hebben, en een lijst maken met winkels waar ik naartoe wil Wil alleen wel ff wachten met dingen kopen totdat zeker is dat het doorgaat haha jullie hebben wel zowat de zelfde smaak qua programma's Ik kijk al die programma's niet Ik hou meer van NCIS, the Mentalist, Castle, The Big Bang Theory enzo Maar kijk sowieso neit veel tv, lees liever of doe iets creatiefs Zussie; wat lief van je mannetje kun je nog meer creatief zijn
He meiden! Wij hebben dat vorige maand ook gedaan om wat kosten te besparen, heeft ons wel 200 euro opgeleverd! En weer lekker de troep het huis uit haha! @Zussie: das wel een héél schattig jurkje! En idd, ik zou hem ook bewaren tot over een aantal jaar, dan heb je zeker wel weer een gelegenheid waarnaar je hem aan kan doen. Ach, en je bent nu ook slank, lekker borstvoeding geven tegen die tijd en je kunt er zo weer in En wat superlief van je vriend! Ahwwwww daarvoor alleen al zou je hem toch platknuffelen @Wen: wat heerlijk! En al helemaal met het mooie weer dat eraan zit te komen, geniet ervan @Yara: hihi! Hier ook nog steeds die wolk onder m'n voeten! Wat een heerlijk vooruitzicht, en al helemaal het shop-gedeelte Verstandig van je dat je nog even wacht. Maar aan de andere kant; jullie gaan zowiezo samen wonen, is het niet nu dan wel over een jaar dus..... Vandaag pas werken om 17:00u. Dus tot die tijd lekker relaxen, rondje lopen naar de stad (etos zwanger-tabletjes en condooms kopen ) en dan 5 uurtjes te werk.
Nou ik ben helemaal enthousiast door die verhalen van jullie marktplaats verkoop ik ga zo beginnen met de zoektocht in huis! alleen hebben we niet meer veel ''troep'' wat weg kan want met de afgelopen verhuizing heb ik al heel veel weggeven enzo. Nu denk ik, muts! had je ook kunnen verkopen maar ach heb ik ook weer een goede daad verricht he
Dat wil ik ook gaan doen als we gaan verhuizen, alle spullen die ik niet meer wil/nosig heb op marktplaats zetten ik ben best georganiseerd en hou niet van zooi, en zo verdien ik er nog wat aan Babsies; we gaan idd sowieso samenwonen, maar ik bedoel meubels enzo kan die nu wel gaan kopen, maar kan meubels nergens kwijt Komt nu wel dichtbij, je mag al aan de foliumzuur en nu maar afwachten hoelang vriendlief condooms wil gaan gebruiken Fijn dat je pas om 17.00 uur hoeft te werken kun je lekker van het mooie weer genieten vandaag.
Ik heb ook niet echt een idee hoelang vriend aan de comdooms wil, liever helemaal niet maar goed dat vind ik geen optie. wil zoiezo wel 1 natuurlijke periode weer afwachten en daarna ervoor gaan
Haha we komen er allemaal wel ben benieuwd hoe het er over een jaar voorstaat Hoop dat we dan allemaal zwanger zijn/eerste beebje hebben Chantal en Lentekind, voor jullie komt 5 juni ook steeds dichterbij en Babsies en Zussie zijn al aan de klus;0 komt helemaal goed
@Yara: oja dat is ook zo.. whaha! Maar kleine opleuk-dingen kunnen altijd natuurlijk Jaaa het komt inene wel dichtbij ja! Vind het helemaal spannend, als we allebei gewoon vruchtbaar zijn zijn we dit jaar hoogstwaarschijnlijk gewoon al zwanger! whaaa! Lekker weer is het hier trouwens niet, bewolkt.. maar wel droog. Ach, je kunt niet alles hebben hè @Chantal: Ja das dan weer jammer.. maar nu heb je het in je achterhoord, voor de volgende keer zullen we maar zeggen En precies, je hebt een goede daad verricht, jouw karma staat weer op 100% haha!
Ik heb vandaag bericht terug van de eerste pendel : okt 2011 - jongen wat leuk, hopelijk mag het zo zijn
Leuk is dat he Chantal? Ik vind het wel geinig, geloof er niet echt in, maar vind het wel grappig. Wat ik bij mij vooral geinig vind is dat ze allemaal een aantal maanden uit elkaar liggen maar voor mij ziet het er ook nog wel rooskleurig uit volgens de pendels, zeker omdat vriendlief zegt dat hij toch nog wel een tijdje wil wachten Van wie heb je een pendel? Ik heb namelij kook okt 2011 jongen, volgens mij van hanna
Ik heb deze van gimena , ik ''geloof'' het ook niet echt maar vind het toch wel leuk om het zo voorgeschoteld te krijgen en wie weet is het zo
Leuk meiden die pendels.. al heb ik er net zoals jullie een beetje mijn twijfels bij, dus denk de hele tijd wel.. niet.. wel.. Maargoed, hopelijk kloppen ze natuurlijk, dan worden jullie dit jaar mama Net naar de Etos geweest, zwanger-worden-vitamientjes gekocht en wilde ook ovulatietesten kopen maar die dingen zijn duur!! Ga eerst ff op internet kijken of ze ook nog goedkoper te krijgen zijn.
www.sensitest.nl www.zwangerenkids.nl moet je daar eens kijken babsies. ik zat ook even te google op vanalles, en kindgeboden budget is toch heel wat anders dan de kinderbijslag toch ? aangezien de kinderbijlag van het SVB komt en kindgeboden budget gewoon van de belastingdienst?
Is het niet andersom chantal? Dat kinderbijslag van de belastingdienst komt? ik heb geen idee wat kindgebonden budget is
euhm nee volgens mij komt de kinderbijslag toch van de SVB zover ik weet. ben een berekening aan het maken qua gemiddelde uitgaven met een baby en wat je eventueel aan zulke toeslagen dus krijgt aangezien ik zal stoppen met werken als ik bevallen ben dus eens even kijken of we nog luxe hebben op 1 inkomen + beebje
Das wel echt fijn! Kun je dat allemaal zo berekenen die uitgaven en toeslagen? als je zown overzichtje hebt, zou je me dat dan eventueel willen PB'en? (natuurlijk als er geen persoonlijke gegevens van jullie instaan..)
Tnx Chantal, heb een starterspakket bij sensitest gekocht, die zijn nog wel te betalen. Zwanger en kids is nog goedkoper dus volgende pakket (hopelijk niet nodig, maar toch ) maar bij zw&k vandaan denk Dat berekeningoverzicht, daar ben ik ook wel nieuwschierig naar!
Ja dat zal ik proberen als ik klaar ben of ik het kan kopieeren en plakken. Ik doe het ook deels via : Budgetteren met Kinderen - Downloads en dan Maandelijkse-gezinsbegroting.xls Heel handig