Ik ga het overzich zo hier wel zetten heb alle bedragen van onze inkomensten en uitgaven er gewist, let wel even op, kindgeboden budget is verschillend wat je krijgt, ligt aan jullie inkomen. en de kinderbijslag is per 3 maanden 194,- maar dat heb ik dus even per maand gedaan
Handig Chantal! Ik heb ook wel interesse! Babsies, ik gebruik nu die van zwanger en kids! Heb het idee dat mijn testje vandaag weer iets donkerder was dan die van gisteren, dus hoop dat mijn eitje er aan komt. Ga hem van vandaag ook bewaren zodat ik morgen kan vergelijken!
Zo'n begroting als die je net liet zien gebruiken we nu ook al... hebben we zelf gemaakt in excel. Hebben we gedaan toen we huizen gingen kijken omdat we een beetje wilden weten waar ons geld heen gaat in een maand. Maar ben wel benieuwd naar wat je eigenlijk krijgt aan bedragen enzo... maar dat is dus inkomensafhankelijk.
INKOMSTEN PER MAAND ; salaris zorgtoeslag huurtoeslag kindgebonden budget kinderbijslag ---------------------------------------------- totaal UITGAVEN PER MAAND ; auto ( verzekering, belasting ) tanken mobiele telefoon abbo's verzekeringen woning/inboedel ziektekosten/uitvaart verzekeringen huur abbonementen ( tv,internet,krant ) energiekosten gemeente belasting waterschap boodschappen sparen ------------------------------------------- totaal KOSTEN BABY ; kleding voeding verzorgingsartikelen luiers spaarrekening baby Alle inkomsten = Alle uitgaven = ____________________ - Over per maand =
Weet iemand trouwens nog iets leuks om een lang weekend (zaterdag t/m dinsdag) heen te gaan? Manlief wil iets met mooie natuur p Ik iets met leuke restaurantjes en winkeltjes. Strand in de buurt zou niet verkeerd zijn als het mooi weer is! En het moet niet te duur zijn. Hoeft niet perse in NL.
ons kindgeboden budget zou 84 euro zijn, de kinderbijslag 64 euro ong. per maand dus 148 euro, wat ik berekend heb zou een 1e kind ongeveer het eerste jaar 180 per maand kosten
Op de Babykostencalculator kun je ook een beetje rekenen, maar vind die bedragen niet echt kloppen. en heb alles meeberekend ja , maarja ligt natuurlijk ook aan voor welk bedrag je je kindje wilt kleden, en hoelang je borstvoeding wilt geven etc
Zijn idd wel rare bedragen.. als ik alles aanklik, kost baby zown 900 p/m:S hmm zal binnenort ook eens een goed overzicht maken, ook ivm aankoop huis
ik denk dat de kosten per maand wel meevallen, rond de 150 euro gemiddeld als je geen borstvoeding geeft. voor de eerste maanden kleding/spuugdoekjes etc kun je al veel kopen tijdens de zwangerschap, elke keer een beetje dan heb je al veel in huis. en je krijgt natuurlijk ook veel. Ik wil ook zodra ik zwanger blijk, elke maand een bedrag appart zetten voor de babyuitzet/kosten. Wie komt vanavond kletsen? ik ga secret story kijken en forum'en(is geen werkwoord,denk ik ) en vriend kijkt voetbal via de laptop
bla bla bla, ik moet weer heel wat bij lezen bij jullie! @Zussie, die jurk, die is echt leuk! Zoiets moet je niet zomaar weg doen joh! Gewoon lekker in je kast laten hangen en zo heb je een stok achter de deur om weer terug in je oude figuur te komen na een bevalling Een weekendje naar een eiland, Texel of Terschelling is ook erg leuk. Lekker veel natuur (strand en bos), winkeltjes, terrasjes, en als je eenmaal met die boot over bent heb je echt het vakantie gevoel! Er zijn daar huisjes genoeg te huur! Lekker hoor even een weekendje weg plannen. hahaha jullie zijn nu zelfs al bezig met de kosten van een kind hier haha. T wordt steeds gekker . Wij hebben dat thuis ook al uitgezocht. Mijn mannetje is ´boekhouder´ en die kan dat natuurlijk niet laten om uit te zoeken. Vanavond weer echte meisjes in de jungle!!
Trouwens, jullie hebben gependeld op deze site. Hoe gaat zoiets in zijn werk? Je zegt je naam en ze gaan raden wat er bij je geboren gaat worden?
bij topic pendelen bieden veel zich aan ( oeps dat staat er raar, maar je snapt me wel ) en dan geef je je naam en geboortedatum en dan pendelen ze voor welke maand en geslacht. als je soms ziet wat eruit komt, maaaaaaanden verschil haha
@ allemaal: ik kijk gewoon of iemand die jurk wil hebben voor een bedrag waar ik blij van word. Zo niet, dan hou ik hem lekker zelf p En pendelen hou ik me ver van. Dat geeft me een gevoel van geesten en hekserij ofzo, en daar wil ik niks mee te maken hebben.
hahaha ik vind dat nogal ongeloofwaardig. Ik geloof echt wel in een leven na dit leven. Dat je contact kan krijgen met overleden mensen, hoor daar vaak uit betrouwbare bronnen geloofwaardige verhalen van, maar pendelen.... Ach, het is weer wat anders op dit forum.
ik keek ook wel eens van die spelletjes op rtl was dat nog ooit dat je kon bellen en je vragen stellen aan zo'n medium, of hoe noem je dat dan. de wildste verhalen en altijd klopte het. vind het wel weer leuk om te kijken maar daar ''geloof'' ik dan totaal niet in. zoals Char , ook complete onzin als je het mij vraagt
hahah wilde verhalen die altijd klopte...ze hebben gewoon een algemeen praatje. Aan de manier hoe jij antwoord geeft op bepaalde dingen voelen ze al genoeg aan. Char is ook nep. Ik vind altijd het 6de zintuig een erg goed programma. Daar zitten echt een paar hele goede paragnosten tussen. Ook Derek O. vind ik wel goed. Hij is wel wat hyper maar hij kan heel goed communiceren met kinderen.
hallo! hoe is het met jullie? had veel bij te lezen zeg handig die babykostencalculator. maar de prijs van een wiegje en autostoeltje kan anders zijn, ligt er net aan welk merk enzo. ik heb ook gevraagd of iemand wilde pendelen. was heel nieuwsgierig. bij mij kwam eruit: april 2012 een meisje. maar twijfel ook of ik het geloof hoor. voor mij begint het ook al ietsje dichterbij te komen ik was een btje aan het googlen over mijn pil. en de klachten die verschillende mensen hebben, daar heb ik er ook een aantal van. dus dacht dan wil ik stoppen met de pil. en we willen toch ook binnenkort een kindje, dus 2 vliegen in 1 klap dus gister met vriendlief erover gehad. en hij reageerde heel relaxed. ook over ontpillen gehad. ik zei dat we dan nog wel met condoom kunnen doen,en dat vond ie ook best. maar eigenlijk hoop ik dan dat ie dat snel niet meer wil hihi. maar eerst nog 2 weken mn pilstrip afmaken en dan zien we wel