Ik geloof er wel in, maar ik geloof dat het niet goed is om contact te zoeken met dode mensen en geesten enzo. Lekker met rust laten zou ik zeggen p Fijn Rosemarie! Dus jij kun ook de foliumzuurtjes in huis gaan halen?
hahahha daar ging bij mij ook een lichtje branden. Nu ik dat aan mijn vriend vertel, en aangeef dat ik dan een week eerder klaar ben kijkt hij me aan. Vervolgens kijkt hij weer naar het nieuws hahaha. Hij zegt: 'Die ene week kan er ook nog wel bij'. 'Geniet maar van die rust week, als je stopt met de pil dan krijg je het nog zwaar.' (hij beeld zichzelf nog steeds in dat we dan een keer 7 dagen achter elkaar met elkaar naar bed gaan). hahaha ach, laat hem nog maar in die waan.
Haha... nou ik moet hem wel een beetje gelijk geven! Sinds ik gestopt ben met de pil is er wel behoorlijk wat meer activiteit in de slaapkamer, haha.
Nou ok... 7 keer misschien niet... Maar tegen de tijd dat je weet wanneer je vruchtbare dagen zijn ;o) wordt het toch wel een aantal dagen achter elkaar!
ja, dat kan ik me wel voorstellen. een paar dagen achter elkaar wel hahah maar geen 7 fantasie van die mannen, tenminste, mijn man!
Zussie, we zijn nog maar met z'n tweeën. Iedereen heeft ons alleen gelaten. Waar wil je het eens over hebben?
nou die van mij denkt nu ook dat 7 dagen maar normaal is hoevaak ik zeg ' geen zin ' en dan weer hoor PFFF jij hebt nooit zin... ik weet niet maar dan wil ik 1 avond niet na 3 dagen MANNEN hahah
Haha... die van mij zei op een gegeven moment: 'Vandaag even niet hoor schat!' Haha, had niet gedacht dat nog uit zijn mond te horen p
fijn! al deed ik het anders toch al is het maar om jullie te irriteren hahaha nee hoor zo ben ik niet iemand een gezellig klets onderwerp?
Heee Chantal, je stond niet in de lijst onderaan. natuurlijk mag jij mee beppen! Gezellig juist. Ik ben benieuwd of ik ook nog een keer zo'n antwoord terug krijg zussie hahaha nu even niet.
Whahaha.... tja als ik denk dat ik een ei heb moet hij bevrucht worden ook. En ik neem graag ruime marges p
Ik moet ook steeds eruit want anders zie ik geen nieuwe berichten met F5, vreemd Wat is iets wat jullie altijd doen / of iets wat je in huis hebt wat eigenlijk écht niet kan of waar je je voor zou schamen als iemand t weet ( of je zou erom uitgelachen worden etc )
wacht het maar af hoe het bij ons zal lopen tegen die tijd hahaha Ik heb overal spierpijn van gister. Echt, buik, armen, benen, nek...pfff Sporten is gewoon echt niet goed voor je. Nu weet ik weer waarom ik er zo'n hekel aan heb. Heb al een paar dagen een zere nek, erg lastig. Weet niet hoe ik er aan kom en kom er ook niet zo makkelijk vanaf. Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend! Ik ging vandaag met mijn kinders lekker dansen op snappie das kleine krokodil en kuikentje Wat een lol!
Uhm, op het moment heb ik van die zwangerschapstijdschriften. Die liggen boven. Weg van de visite. Wil niet dat mensen nu al weten dat we er zo mee bezig zijn. Verder heb ik eigenlijk niks in huis wat ik niet aan andere mensen wil laten zien. En of wij gekke dingen doen, tja hahaha weet niet. Zit midden in dit wereldje dus is het vrij normaal geworden allemaal.