Maar meiden, ik ga ff brood smeren en dan kruip ik lekker in bedje.. Slaap lekker straks en tot morgen!
studeren met een kind zal vast wel lukken hoor, het is misschien wat geregel en passen en meten maar waar een wil is , is een weg zeg ik altijd maar
Nee precies... er zijn meer mensen die het doen (ook nu in mijn jaar). Heb ook een vriendin die net bevallen is van de 2e en nog co-schappen moet gaan lopen en alles, en die red het ook... Het scheelt inderdaad dat het max 2jaar is, dat is wel te overzien.
precies die 2 jaar kom je echt wel door. en natuurlijk zullen er momenten zijn dat je denkt, waar ben ik aan begonnen?! maar ook vast vele dat je denkt van , goh gaat best lekker zo en de kinderwens uitstellen is ook geen optie denk ik dan want er is altijd wel iets waardoor het net weer niet goed uitkomt om zwanger te raken
Precies... kinderwens is ook te sterk denk ik. En zou mezelf wel voor mijn kop slaan als ik het steeds maar uitstel, en er dan iets gebeurt waardoor het niet meer kan.
precies, komt vast helemaal goed Ik ga ook maar eens afsluiten, morgen samen een dagje vrij en wat dingetjes doen die al lang moesten gebeuren maar waar het niet van komt. tot morgen dames en voor de klussers onder ons- succes! hahah
Nou lekker gewerkt, denk kom nog even hier kletsen.. ligt alles te bed! Gezellig zijn jullie hoor Zussie: ik dacht dat je je ei al gehad had? Of doe je twee ovu-testjes op een dag? Ik ben vanavond vreselijk misselijk.. hoop dat het van het eten kwam en niet van het ontpillen...
Nee hoor... geen ei gehad! Ovutestjes worden iets donkerder maar nog niet donker genoeg! En nu echt slapen!
Ok... Ovulatietesten doe je 1 keer per dag. Net als bij zwangerschapstesten is er een controlestreepje die controleert of je de test goed hebt uitgevoerd. Dus die verschijnt altijd. De test meet je LH in je urine, en 24-48 uur voor de eisprong heb je daar een piek van. Het 2e streepje is dan even donker of donkerder dan dat controlestreepje. Dan weet je dus dat je aan de klus moet, omdat je ei er aan komt ;o) Maar ik heb nu dus wel een 2e streepje, dat iets donkerder werd gisteren dan de dag ervoor, maar nog niet zo donker of donkerder als het controlestreepje. Dus ik hoop wel dat ik een van de komende dagen postief ga testen! Snap je?
Tis wat met al die testjes.. Snapte er in het begin ook helemaal niets van.. Nu maar hopen dat je je ei kunt vinden Zussie, en dat je cyclus nog wat korter wordt Hoop voor jou ook Babsies dat je meteen een mooie cyclus hebt. Jeeuj, het is vrijdag, bijna weekend Gister al een beetje aan de slag geweest met een overzicht van wat we allemaal nog moeten kopen voor het huis.. Is toch best veel..:S moet ff goed uitrekenen of we meteen een nieuwe keuken kunnen laten plaatsen.. Zou ik wel erg fijn vinden..
aha, ik snap em. Dacht gewoon dat alsie positief was en donker (weet ik veel hóe donker ) dat je dan je ei had! Nou hoop idd ook dat je snel je ei hebt! Tnx Yara, ik hoop het ook! Gisteren uitgebreid gekletst over zwanger worden met een collega (heb niet gezegd dat we bezig zijn hoor) maar zij deed er wel 10 maanden over om ongesteld te worden En uiteindelijk 2 jaar om zwanger te raken van haar eerste terwijl ze helemaal geen vruchtbaarheidsproblemen hadden.. Nouja, ik hoop maar dat het bij mij hetzelfde gaat als in mijn familie, allemaal snel goede cyclus en in de eerste paar ronden zwanger geworden.. *duim duim duim* Ja leuk hoor, lekker voorbereiden en denken aan jullie nieuwe huisje! En doe maar duur, een nieuwe keuken!? Jullie hebben flink gespaard zeker Vanochtend trouwens voor het eerst 'geklust' zonder jasje! Vriend begon er niet eens over, dus ik ook niet dat begrijpen jullie.. hihi! Niet dat er echt iets kan gebeuren, zit op m'n 10e dag en m'n cyclus is nog onbekend. Maar toch! Ik ben er blij mee!
Babsies; Ja we hebben idd flink gespaard, maar moeten wel nog een heel interieur aanschaffen, dus moeten goed budgetteren of de nieuwe keuken erin zit Gaan gewoon een aantal keukenzaken af met ons idee en dan zien we wel wat het kost en of we dat nog kunnen betalen Oew spannend zonder jasje Je vriend is er dus ook klaar voor met andere woorden achja you'll never know, zou wel echt stoer zijn als het nu al raak is
Nou, goed bezig zeg! Wij hebben ook wel wat gespaard, maar niet voor een nieuwe keuken ghehe Ja spannend hè En dat zou idd wel écht fantastisch zijn! Hopen doe ik het stiekem wel, maar ga er natuurlijk niet vanuit, dat gebeurt maar bij heel weinig mensen. Ik hoop gewoon dat het ergens dit jaar gaat lukken
Nja, wij moeten dus ook nog maar kijken of het erin zit.. Misschien dat we dat nog uit de hypotheek kunnen doen, ipv uit ons spaargeld.. Ahh dit jaar moet hopelijk wel goedkomen Ben je vandaag vrij?
@Yara: ja dat is waar.. nou leuk hoor! ben benieuwd of het lukken gaat Ja ben vrij vandaag, zit ik heerlijk op m'n balkon te chillen, ben ik helemaal de afspraak met mijn studieadviseur vergeten... oeps! Nouja, gelukkig hoef ik er niet voor te betalen @Rosemarie: haha ja dat is het em ook hoor, verwacht helemaal niet dat er wat van komt maar gewoon... dat 'vrijen zonder' en weten wat ervan kan komen hè
Babsies; ben ook benieuwd gaan woensdag afspreken wanneer we maten op kunnen komen nemen. Hebben namelijk geen plattegrond/tekeningen beschikbaar:S Dus moeten zelf met de rolmaat aan de slag Vooral als we een nieuwe keuken willen is het wel handig als we weten hoe groot alles is en waar de aansluitingen zitten Haha muts Tis ook veels te mooi weer om een afspraak te hebben met je studieadviseur