Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha dat is een leuk idee Lente! En als ze niks zegt hou je het lekker in je tas ;o)

Dit is dezelfde vriendin als van de luiertas, dus die zeult wel met meer creaties van mij rond :eek:p
    We gaan met 5 meiden, maar al die babyspullen zijn zo duur. Het liefst zou ik met een grote mand cadeautjes aankomen, maar dat budget hebben we niet. Dus ik dacht, ik flans nog even iets in elkaar als vulling. Met zo'n jurkje ben ik zo 2/3 uurtjes bezig, dit is wel een simpel patroon hoor, maar ik ben altijd van de voering enzo dus dat maakt het iets complexer. Ga straks naar de stad om de rest te kopen.

x

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Het geeft altijd heel leuk zo'n mand met cadeautjes! Het ziet er meteen gezellig uit. Je moet labeltjes aan je creaties maken, maak je meteen reclame voor wat je gemaakt hebt;)

Ben net ff bezig geweest om allemaal gymmaterialen te plaatsen in word als plattegrond hoe de zaal stond ingedeeld. Ik ben er een half uur mee bezig geweest maar alles verschuift steeds. :x:x:x Ik heb het nu weg gegooid en ga het wel tekenen. Ik haat het als een computer zelf gaat nadenken waar ik het plaatje wil hebben en het steeds laat verschuiven.

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Zussie wat leuk zeg! En heel leuk dat je het zo zelf kunt maken,
    creatief bezig en je doet nog nuttig werk ook.
    Zou willen dat ik het kon maar ben nooit zo creatief met dingen.
    vind het al knap dat ik een scheurtje ofzo kan dichtnaaien

@Lentekind, spannend een (misschien) zwangere vriendin!
    wat ga je voor haar kopen ?

Ik heb zo slecht geslapen, vriend trouwens ook
    en heb nu weer keelpijn, hopelijk geen beginnend griepje
    vandaag naar schoonouders
    en vanavond komen er vrienden voetbal kijken
    dus waarschijnlijk ben ik er later op de avond weer omdat ik genoeg heb van de mannen :D

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Je voelt je dus nog niet heel veel beter Chantal? Ik hoor het vaker als mensen gegourmet hebben dat ze dan niet helemaal lekker zijn. En anders, heb je een excuus om niet naar je schoonouders te hoeven :p

Ik denk wel dat mijn vriendin zwanger is omdat ze al meerdere woorden heeft laten vallen. Ik wacht het af, anders laat ik het cadeau gewoon lekker in mijn tas zitten. Ik zal tegen die tijd een paar woordspelingen maken haha. Ik denk dat ik iets van een rompertje met een tijdschrift en zwitsal ga halen ofzo. Komt wel goed, net wat ik voor leuks zie. De Hema heeft altijd leuke dingen.

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hema heeft zeker altijd leuke dingen....
    Vervelend dat je je niet lekker voelt Chantal. Ik hoor het ook vaker na gourmet. Misschien dat je dan toch dingen eet die net niet helemaal goed gebakken zijn ofzo... of je eet gewoon te veel :eek:p

Nummer 2 is inmiddels ook af. Wegens stofgebrek is het meer een tuniekje geworden dus ga er straks nog even een wit leggingkje bij halen. Nou... heb ik toch al 2 cadeautjes zonder dat het me iets heeft gekost!
    Klopt dat ik er eigenlijk labeltjes in zou moeten doen, maar die moet ik nog eens ergens laten maken en is niet super goedkoop. Maar deze vriendin maakt al heel veel reclame voor me, ik heb alleen nu geen tijd om dingen op bestelling te maken. Maar heb wel al een webshop, voor als het zo ver is ;o)

Dit is die ik net heb gemaakt:

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    een webshop, je hebt gelijk. je kunt zo je eigen bedrijfje beginnen. Leuk hoor, en vooral als het je hobby is.
    Jij kunt op deze manier zeker aankomen bij je vriendin om op visite te gaan!

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Guttegut... ik zit weer te janken bij Hello Goodbye.
    Zo'n vader die heel luchtig vertelt dat zijn zoon gaat emigreren naar Brazilie: 'als hij gelukkig is ben ik het ook'.
    Hoor je vervolgens op de achtergrond dat die man keihard in huilen uitbarst... ach gos... ik heb echt een zwak voor huilende mannen...

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha dat programma vraagt altijd om tranen. Ik kan van huilende vrouwen meer hebben dan van huilende mannen idd. Als een man huilt vind ik het ook altijd schattig ;) Ik heb altijd zoiets, als een man huilt, dan is het echt iets ergs...die huilen bijna nooit. Heb de mijne nog nooit een traan zien laten.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @ Zussie , weer wat leuks gemaakt zie ik!

@ Lentekind , nog wat gevonden voor je vriendin ?

ons bezoekje schoonouders was van korte duur, binnen het uur weer thuis (gelukkig, haha) vriend had er ook geen zin in
    en had honger dus kwam me mooi uit

voel me al beter, denk ook dat het aan het eten lag
    voorlopig weer me portie gourmet gehad hoor :p

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Gelukkig dat je je weer beter voelt Chantal. Binnen het uur weer thuis van je schoonouders hahaha dat is wel heel snel. De thee heet naar binnen gegoten? Ik ben geslaagd voor alle cadeaus die we moesten halen. Ook die voor mijn vriendin. Een schattig rompertje met een klein mutsje erbij. Het is zo vertederend allemaal.
    We waren ook nog even langs de etos. Er stond nu foliumzuur maar daarnaast etos zwanger worden pillen. (2 op een dag). Weet nou nog steeds niet wat nu het beste is. Ik ben nooit zo van de pillen en kan hier echt een ontzettende twijfelkont over zijn. stom he. Misschien gewoon de knoop doorhakken en kopen. Ach, we hebben nog ff.

Ga me nu klaar maken en dan bij mn broertje en zn vriendin eten. Gezellig!
    Tot morgen.

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    van etos zwanger worden pillen heb ik wel wat negatieve berichten gelezen, al weet ik niet precies meer wat er nou zo slecht aan was
    iets met onregelmatige cyclus ofzo.. moet het straks eens opzoeken

Ik heb zelf de dagravit, voor &tijdens de zwangerschap te gebruiken
    foliumzuur zit er ook het goede percentage in
    en ze zijn niet groot en glad dus makkelijk te slikken
    (heb nogal eens moeite met wat grotere pillen slikken)

zo even in bad en dan een spelletje spelen met vriendlief en dan zullen straks de vrienden van hem wel voor de deur staan
    dus dan doe ik even sociaal een half uurtje meekletsen en dan
    kom ik hier kletsen als ze voetbal gaan kijken

wie komt vanavond meekletsen ? :D

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb VSM puur mama. Maar die zijn echt enorm! Dus denk dat ik de volgende keer iets anders neem. Er zit voor 3 maanden in die pot dus eerst ff opmaken :eek:p
    Gelukkig ben ik een gemakkelijke pillenslikker, maar af en toe krijg ik hem echt niet weg!

13. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Zussie: wat ontzettend leuk! Als ik zwanger mag raken ga ik ook iets leuks bij je bestellen :D

@ Lentekind: tnx! Ja dat maakt dat je eierstokken driedubbel gaan klapperen. Vandaag op visite geweest, zo leuk! De kleinste is 1.5 jr dus die heb ik even lekker gekroelt, pamper verschoont en naar bed gebracht.. ohhhwwwww wat kriebelt het :D Vriend was ook mee, ik zie hem kijken hoor, maar als hij ziet dat ik dat zie (snappen jullie het nog?) dan doet ie net of er niks aan de hand is ;) Maar die blik in z'n ogen zegt genoeg; hij vind het zo leuk!

En over die foliumzuurpillen; ik heb gewoon meteen die etos zwanger pillen gehaald maar je moet ze twee keer op een dag slikken en het is maar een voorraad voor een maand. Later zag ik bij de DA drogist ook zwanger-worden-vitamines eigen merk voor 2 mnd en de helft van de prijs. Dus denk dat ik straks daarop overstap. Het zal allemaal niet zoveel uitmaken toch?

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben er vanavond:D Wilde eigelijk met vriendlief Ik hou van Holland kijken, maar hij is nu verdiept in een film en wil die dus kijken:p En vind ik niet zoveel aan, dus ik kom hier maar lekker kletsen en ondertussen studieopdracht maken:)

Babsies; Haha wat gezellig heb jij het gehad vandaag:D
    Ik heb echt geen idee wat het verschil is tussen al die pillen:S ik weet ook echt nog niet welke ik neem.. Heb me er al wel wat in verdiept en wil denk ik wel pillen waar ook vitamientjes inzitten.. ben namelijk niet zown structurele fruiteter:)

Zussie; Die jurkjes zijn echt ubercute! Als ik dat zo zie op de foto krijg ik creatieve zin;) Helaas heb ik hier niks bij de hand om creatief mee te zijn, dus ben maar creatief met mn studieopdracht:S

Ahh vriendlief zei gister zoiets liefs:D Hij is mijn baby gepraat totaal moe de laatste tijd, dus ik probeer het er ff niet met hem over te hebben.. hadden we het gisteren over welke kleuren we de muren straks gaan schilderen, zegtie: Dat kleine kamertje wordt over een tijdje toch babykamer, ik wil appeltjesgroen op de babykamer, dus zullen we dat ook vast schilderen:D:D Was zo blij om te horen dat hij er stiekem toch ook wel mee bezig is:p

Chantal; Ben je al aan de pillen terwijl je nog aan de pil bent?;) Of heb je ze gewoon vast gekocht?:p Hoe duur zijn die pillen als ik vragen mag? Heb echt geen idee wat dat allemaal moet kosten..

15. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hai,
    @ zussie: wat maak jij superleuke dingen zeg! echt heel creatief en knap van je!

pff voelde me vandaag niet zo lekker. hoofdpijn en btje moe.
    had wel met een vriendinnetje afgesproken om te gaan lunchen en vond het zo lullig om af te zeggen. dus wel gegaan en was heel gzellig maar toch steeds zo'n zeurende hoofdpijn..

vriendje moest vandaag voetballen. dus die was al om half 11 de deur uit. maar die blijft altijd hangen op de voetbal.. en toen kwam die ook nog eens niet thuis eten en miss gaat ie nog stappen dus die zie ik heel de avond niet... gezellig he? ik gun het hem hoor, dat ie lekker met zn vrienden wat gaat doen. maar moet dat nou heel de dag? je kan toch ook savonds nog ff bij mij zijn en daarna gaan stappen?
    of stel ik me dan aan als ik dat denk?

sorry moest het ff kwijt

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Rosemarie; Heel herkenbaar.. had dat bij mijn ex-vriend, die voetbalde ook en kon dan idd de hele dag weg zijn.. Als dat af en toe was vond ik dat niet erg, kon ik wat leuks met vriendinnen gaan doen, maar snap dat als je je niet lekker voelt je ff lekker met vriendlief samen wil zijn, al is t maar een uurtje..
    Beterschap meis *hug*

17. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ah yara dankje voor je lieve berichtje!

het gebeurd niet zo vaak hoor, omdat ie ook regelmatig moet werken in het weekend. maar ja als is het maar een uurtje idd dat ie ff naar huis was gekomen...

18. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Yara: ja vreselijk eigenlijk hè.. helemaal niet goed voor mij :p
    Nee heb ook geen idee wat het verschil precies is, zie alleen het verschil in prijs ;)

@Rosemarie: Jammer idd dat ie dan niet even thuis komt. Das wel echt iets mannigs vind ik altijd, gewoon je eigen ding doen. Nou meid, pak jezelf lekker in in een jogingpak en ga lekker ik hou van holland kijken, helpt bij mij altijd heel goed :)

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    haha, ach op zijn tijd mag dat best:p

hmm ik wil ook Ik hou van Holland kijken:( blegh stomme studieopdracht..

Heeft er iemand nog wat leuks te vertellen?:) mijn stuedieopdracht is namelijk niet bijster interessant en zoek eigenlijk een goede reden om er even niet mee bezig te zijn;)

20. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Euhhmmm.. dat ik vandaag weer een ovulatietest heb gedaan en dattie nog steeds heel licht was maar iets donkderder als gisteren?
    En dat ik gewoon heeeeeeeeeeeeel graag wil weten hoe mijn cyclus is?
    hahaha lekker interessant :p

Deel Deze Pagina