Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @yara, ik heb ze alvast in huis ware tijdje terug in de aanbieding bij kruidvat. normaal zijn ze 18,50 geloof ik voor 100 stuks

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    hmm valt op zich nog wel mee.. Achja ik zie het tegen die tijd wel, heb nog niet eens duidelijk wanneer we uberhaupt met de pil gaan stoppen, dalijk ga ik ze nu halen en duurt het nog zo lang dat ze dan over de datum zijn;) haha, dat zou wel heel erg zijn;)

En vriendlief lekker voetbal aant kijken Chantal? Kun je nog wel lekker rustig lezen met al die herrie op de achtergrond of valt het mee?:p

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat is het hier rustig..
    Ben mijn studieopdracht aan het maken over drugsgebruik onder jongeren en moest een recensie schrijven over een film.. Heb gekozen voor de film Thirteen, heeft een van jullie die ooit gezien? Vond em toen enorm aangrijpend, maar nu ik er weer aan terugdenk, doet het me toch veel.. wat vonden jullie van die film?

4. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    volgens mij heb ik die film wel gezien ja, idd heftig.

ben nu de gelukkige huisvrouw aan het kijken. die is ook heftig!

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Die heb ik nog niet gezien.. Wil ik wel graag zien, maar vriendlief houdt niet van zulke films, dus moet ff kijken wanneer ik em kan zien:)

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    thirteen heb ik gezien ja een paar jaar geleden, is zeker een leuke film
    gelukkige huisvrouw ook, al wilde ik die laatst voor een tweede keer kijken omdat ik het zo mooi vond.
    maar de tweede ronde heb ik deze toch na een half uur weer afgezet,vond het saai

dus echt een eenmalige film, pff sliep gister om 1.00, half 1 pas in bed en nu alweer een half uurtje wakker door ons kleine ventje :( ik ben gebroken
    en vriend ligt nog te slapen, verschil moet er zijn ;(

nog geen idee wat we vandaag gaan doen

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jahoeoeoeoeoeoe!
    Ik had gisteren een testtreepje op mijn ovutestje die bijna net zo donker was als de controlestreep! Dus ik verwacht dat hij vandaag positief gaat zijn.

Ik was zo verbaasd dat die tweede streep zo duidelijk verscheen! Ik schrok er gewoon van. Heb als een dolle door het huis gerend met dat testding en hem wel 25 keer onder manlief zijn neus geduwd en gevraagd of hij wel echt bijna net zo donker was als de controlestreep.

Oeh lala.... als hij positief is zal ik wel even een foto maken van het rijtje voor Babsies, kun je zien waar je op moet wachten. Als ik dit al zo leuk vind, hoe leuk vind ik dan een positieve zwangerschapstest?

Mannetje is vandaag werken, dus ga straks het boek van Kluun even inpakken en verstoppen. Hij had gezien dat er een pakketje van Bol.com binnen kwam, maar is het inmiddels weer een beetje vergeten geloof ik.

Ik ben nu zo veel feitjes op hem aan het af aan het vuren (wanneer we moeten klussen, welk standje het beste is, etc.) dat hij gisteravond vroeg of ik misschien een protocol kon schrijven over hoe mijn ei bevrucht moet worden... haha... oeps...

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahahahah Zussie die man van jou heeft er een hele gebruiksaanwijzing bijgekregen :D :D

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja, daar moet ik een beetje mee oppassen... want straks bevliegt het hem en dan wil hij dalijk niet op het moment dat juist het beste is. Dus ik denk dat ik vanavond in de weer moet met een sexy setje en kaarsjes ofzo...

Sorry hoor meiden.... ik heb trouwens wel al jullie berichten terug gelezen. Thirteen heb ik niet gezien volgens mij, waar gaat hij over?

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Leuke link chantal!

die is voor Lente, met een uilenboom er in!

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahah bedankt Zussie dat je zo met me mee zoekt. Deze is me alleen net ff te truttig :p Ik heb een idee voor een schilderij in mijn hoofd, met uil. Nu alleen nog een keer tijd vinden om hem te schilderen. Misschien komend weekend, dan ben ik lekker 5 dagen vrij! :D
    Wat cool trouwens dat je streep zo dik was! Je hebt dus vast een gezellig feestje gehad in bed vannacht ;) Wanneer ga je trouwens dat boek geven?

@ Yara, ik ben nooit zo goed in het onthouden van films. (alleen vrouwen films). Ik kijk ook bijna nooit spannende films omdat ik dat gewoon nog steeds te spannend vind. hahaha ben soms nog net een klein kind. Zit dan met zweet in mijn handen, begin te wiebelen op de bank en weet niet meer hoe ik dan moet zitten als het spannend is. Nee, doe mij maar Dirty Dancing, Step Up enz. Lekker gezellig! Is het nog wat geworden die opdracht van gisteravond van je, of had je weer vlucht gedrag laten zien:p;)?

@ Babsies, Ik moest wel lachen om je stukje dat je mannetje mee stond te kijken naar het verschonen van die kleine. Ze staan dan wel te genieten maar niet durven toe te geven dat ze het leuk vonden. haha. die van mij heeft nog nooit een kind verschoont. Mijn nichtje of andere kinderen laat hij lekker aan mij over.

@Rosemarie: Vond je de film wat? Ik heb het boek gelezen (in mijn vakantie lekker voor de tent) maar oef, ik werd er steeds chagrijniger van haha. Wat een mens. Je zal het maar hebben. Vandaag wel een gezellig dagje samen met je vriend?

@Chantal, jij hebt zo alvast mooie tijden om te wennen aan een kleine hahaha. Leuk he, zo'n pup!

Gister avond heerlijk gegeten. Mijn broertje kan heerlijk koken. Alsof we in een restaurant zaten. Zo lekker is dat. Ik lag om 3uur in mijn bedje. pfff was gaar hahaha. En zoals altijd weer gewoon om 8.30 wakker. Toch jammer dat ik nooit zo uit kan slapen als mijn mannetje. Die ligt nu nog te ronken.

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    :( nu heb ik net een testje gedaan en is het streepje opeens weer lichter... snap ik niks van... Maar heb net wel veel gedronken dus misschien is het te veel verdund...
    Ik ga gewoon om 4 uur plassen, dan niks meer drinken en om 6 uur nog een keer testen.
    Maar goed... zal jullie er niet mee lastig vallen, ik zoek wel even een testersforum op, haha.

Lekker Lente! 5 dagen vrij! En dan al een schilderij maken voor de babykamer?

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Was het dan gister niet de eisprong, als hij toen zo dik was? Ik weet niet hoeveel dagen dat aan houdt. Je valt mij er persoonlijk niet mee lastig hoor. Vertel maar lekker, daarvoor is toch dit forum. Niet alleen voor de leuke babbels maar ook voor de onzekere of andere babbels.

Ik maak wel vaker schilderijen. Allemaal met kinder platen. Meestal hang ik ze dan op in mijn klas. Heb er nu 2 waarvan ik denk dat die misschien later eventueel kinderkamer waardig zijn, maar zo'n uiltje is ook heel leuk, en die past bij het thema dus wie weet dat die het dan gaat worden. Kunnen die andere later in de peuterkamer hahaha.

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Naja wat ik dus begrijp is dat die streep echt even dik of dikker moet zijn dan de controlestreep, en dat was gisteren niet zo.
    Maar je moet eigenlijk dagelijks op dezelfde tijd testen en ik heb er nu een tussendoor gedaan, dus misschien moet ik dat gewoon niet doen en me richten op de test van 6 uur :eek:p
    Maja, misschien was het wel de piek, dan hebben we gisteren braaf geklust dus kunnen we er verder toch niks meer aan doen.
    Als ik dan info op ga zoeken word ik ook alleen maar onzeker, want dan lees je weer dat je maar 15% kans hebt op een zwangerschap per cyclus enzo...

Maar goed... Leukdie schilderijtjes. Ik zat laatst een oude afleveringen van 'samenwonen' te kijken, daar was een meisje die maakte ook van die leuke schilderijtjes voor kinderen. Is lekker he, om creatief bezig te zijn?

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Creatief zijn is ook leuk. Ik heb er alleen zo weinig tijd voor. Maar dingen met een naaimachine zijn aan mij niet besteed. Zal een keer een foto plaatsen als hij af is.

Het lijkt me lastig als je serieus bezig bent voor een kleine, zoals jij nu, en dat je dan graag wilt weten wanneer het geschikte moment is. Het is allemaal zo spannend.

Heb je verder nog plannen vandaag?

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm... ik moet een Essay schrijven over 'Lyfestyle insurance', dus dat je meer moet betalen voor je ziektekostenverzekering als je rookt of een te hoog BMI hebt. Zit ik al 2 weken tegenaan te hikken dus moet er nu echt wel aan beginnen. Dan heb ik vanavond misschien nog wat tijd voor mijn ventje ;o)

Maar ik ga eerst het huis opruimen, want het is hier echt een puinhoop en niet echt bevorderend als je wil leren.

Jij nog plannen?

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    sjee, klinkt als zware stof. Moet het ook in het engels of mag het in het Nederlands? Ik ga zo ff heerlijk in de tuin zitten en kijken of het lekker genoeg is. Vanmiddag gaan we op verjaardag. Daar ff gezellig zitten en dan met etenstijd weer lekker thuis.

Kijk echt uit naar volgende week, 4 dagen werken. Vrijdag goede vrijdag, dan ben ik vrij en die dinsdag na de paas ook nog. Oh, heerlijk! Nu maar hopen op veel mooi weer.
    Verder vandaag een rustig dagje. Zal zo mijn ouders eens gaan bellen of we nog wat gezelligs doen met de paas.

Succes met leren en opruimen!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oja, dat is waar, had ik nog niet over nagedacht!
    Ik hoef vrijdag niet naar de uni, en ben ook nog vrij t/m 2e paasdag natuurlijk :eek:)
    Als ik nou vandaag heel hard aan mijn essay werk kan ik dan lekker veel vrij zijn en in de zon zitten.
    Het mag gelukkig in het Nederlands, maar veel van de literatuur is in het engels dus moet ik meer moeite voor doen om te begrijpen...

Misschien ga ik vanavond nog wel even naar mijn ouders. Heb ze al een maand ofzo niet meer gezien terwijl ze 5 autominuten hier vandaan wonen.

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Kijk, heb ik je toch een leuk gevoel bezorgd als je nog niet wist dat je zoveel dagen vrij bent binnenkort! haha. Hopen dat het volgende week idd ook nog mooi weer is. Kunnen we lekker van het weer genieten. Ik zit nu ook buiten, heerlijk!

Fijn dat die essay in het nederlands mag. Dat scheelt een hoop tik en denkwerk. Engelse zinnen moet je toch meer over nadenken.

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja klopt... maja... ik ga voor een 6, voldoende is voldoende.
    Ik moet ook een onderzoeksvoorstel schrijven, dat vind ik dan weer een stuk leuker moet ik zeggen!

Maar ik ben even weg, ga even met een pak glorixdoekjes en een vuilniszak door het huis heen ;o)

Deel Deze Pagina