Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake1

Cupcake1 Actief lid

28 mrt 2011
    174
    0
    0
    Wat je je zou moeten afvragen is wat zwaarder voor je weegt.
    De kinderwens nu inwilligen (als het lukt ;)) of eerst een koophuis hebben.
    Een koophuis vind ik persoonlijk niet hetzelfde als een stabiele basis, zoals je dat noemt. Een stabiele basis is een veilige plek en voldoende liefde, aandacht en voeding en een stabiele relatie tussen de ouders.
    Als je dat niet kunt bieden, dan zou ik het geen stabiele basis noemen. Maar als je dat wel kunt, heb je gewoon een stabiele basis volgens mij. Dat heeft niks te maken met een koop- of huurhuis, het aantal vakanties of het formaat van de auto (ik noem maar wat).
    Misschien heb je daar wat aan bij je beslissing. ;)
    Succes!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ojee, als je zelfs met een vuilniszak door je huis moet dan is het wel heel erg ;) Succes!

3. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee meiden!
    Wat een heerlijk weer vandaag! Heb alweer een uur zon zitten vangen op m'n balkonnetje :D

@Yara: is het nog gelukt met de film?

@Zussie: volgens mij wassie positief hoor!! Je hebt echt wel een ei gehad! Bij de sensitest gebruiksaanwijzing staat nl dat je donkere en lichte testresultaten kunt hebben, afhankelijk van de hoeveelheid LH die je maakt. Ik denk dat ik gewoon veel LH maak en daarom nu al een licht streepje heb die iedere keer ieeeetsje donkerder wordt (LH stijgt in de loop van je cyclus) en dat staat ook zo beschreven bij het 'donkere resultaten' kopje. Bij lichte resultaten en de LH-piek staat dit beschreven: 'de dagen voorafgaand aan de LH piek blijft de testlijn vrijwel wit. Tijdens de piek is de testlijn ongeveer even donker als de controlelijn. De testlijn is wel wat smaller en vooral wat donkerder aan de linkerzijde.' Dus, volgens mij heb je je ei gevonden! :D
    Ik ben benieuwd naar de testrijtje :)

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hoi Cupecake, op wie doel jij precies? Gezellig als je hier komt kletsen.

Lekker he Babsies die zon! Ga zo ook weer ff zitten. Je kunt er gewoon nooit genoeg van krijgen van dit weer. Sommige zeggen dat zelfs het mooie weer kan wennen en dan waardeer je het niet meer, nou ik wel hoor! Heerlijk dit zonnetje. Straks een stuk op de fiets. Lekker ff wat doen op een zondag.

Tot vanavond!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @ Lente: ja het is ook echt heel erg! Maar heb net het ladekastje in mijn slaapkamer uitgezocht. Al die ouwe flessen meuk die ik ooit gekocht heb weg gedaan. En alle geneesmiddelen even gecontroleerd op houdbaarheid enzo. En ik heb gisteren en eergisteren natuurlijk achter mijn naaimachine gezeten, dus overal liggen nog stukken stof enzo :eek:p Maar wij hebben een huis van 40m2 dus het is als snel een puinhoop!

@ Babsies. Ik weet het niet hoor. Ik vind het streepje van gisteren wel nog echt te licht. Maar je maakt meer LH aan in de loop van de dag dus misschien dat hij daarom vanmorgen lichter was. Ik ga vanavond nog een keer testen. Ik heb ook al vanaf het begin een licht streepje, en toen de 14e werd hij donkerder, en gisteren nog donkerder.
    Heb wel even een foto gemaakt van mijn testrijtje, hoop dat je het kunt zien. Die van gisteren is wel zoals je beschrijft het donkerst aan de linker kant van de test.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Met ovu testjes geen ervaring dus ik hou me er buiten want kan jullie helaas niet helpen :)
    zussie hoop dat je vanavond toch nog een knaltestje krijgt!

Ik heb echt een rot weekend, ondanks dat we ook veel leuke dingen gedaan heb.
    Zit zo in me maag met morgen de sollicitatie en me werk van nu,
    vriend zegt dat ik daardoor al 2 dagen me ziek voel.
    maar heb zelf niet dat idee, maargoed zou kunnen.

Ik was supper enthousiast vrijdag, allemaal snel geregelt en gedaan
    en vrijdagavond zat het me al niet lekker, en vanaf die tijd helemaal niet meer.
    Het is een hele andere functie, en het bedrijf is totaal anders ( agrarisch ) hoeft natuurlijk niet veel uit te maken maarja het is een gevoel wat ineens is komen opzetten. vaag he

als ik zwanger zou zijn gaf ik de schuld aan de hormonen, maar nu weet ik niet wat te doen.
    morgen om 11uur is mijn gesprek al en ik kan daar natuurlijk niet gaan zitten met een twijfelende blik.

herkent iemand dit ?
    koud watervrees of gewoon een slecht idee ?

mannetje kijkt weer voetbal en ik zit met twijfels.
    heb me moeder gebelt voor advies, maarja aangezien zij de mensen van het bedrijf goed kent kon ze mijn gevoel niet plaatsen en zich ook lastig inleven.

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee Chantal,

verdelend dat je je zo rot voelt! Kan best hoor, dat je daar ziek van bent.

Je moet maar zo denken, morgen is alleen gesprek. Je zit nog nergens aan vast. Een sollicitatie voelt vaak een beetje alsof je 'getest' wordt of je wel geschikt bent voor het werk enzo, maar het is voor jou net zo goed een kans om te kijken wat het werk inhoudt, of het klikt met die mensen en of je je kunt vinden in de functie en in het bedrijf. Zo niet, dan laat je gewoon weten dat je het niet wilt.
    Ga er gewoon met een open houding naar toe, hoor aan waar zij naar op zoek zijn en kijk of je jezelf in dat plaatje ziet.

Probeer er een beetje luchtig over te denken meis! Je hebt nog even de tijd en als het niks is, dan komt er vast iets anders leuks op je pad! Volg je gevoel, want werk is zo belangrijk! Als je het niet naar je zin hebt op je werk heeft dat invloed op alles.

8. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Chantal: ik denk dat Zussie het heel juist omschreven heeft. Ga inderdaad open minded heen en kijk gewoon wat je ervan vindt. Je zit nog nergens aan vast. Succes meid, als je daar eenmaal bent komt het heus goed.

@Zussie: Dan zou ik idd vanavond nog een test doen, maar als die ook lichter is denk ik toch dat dit je ei was. Want dan is die donkere toch duidelijk een piek tussen al die andere. Misschien toch ook even raad vragen in het test-forum ;) Of als je er echt niet uit komt even je HA bellen? Die hebben er misschien ff meer inzicht in.
    Tnx voor het fotograferen, die van mij zien eruit als jouw bovenste twee testen.

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja, dus dan zou je zeggen dat ik ook een 'donkere tester' ben.... dus verwacht ik eigenlijk ook een knaltest.
    Ik wacht even mijn testje van straks af, en als die ook weer licht is vraag ik wel even de meningen op het testersforum :eek:p

Het wil helemaal niet lukken met essay schrijven. Kan echt niet op de juiste zinnen komen. Ga maar even een beetje mindmappen en globaal overzicht maken van wat ik er in wil hebben. Dit schiet toch niet op zo...

10. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja idd, dat zou je wel zeggen dan. Hmmm.. we wachten eerst de test van vanavond af, misschien is die wel kneiterdonker!
    Ik heb vandaag weer eentje gewaagd maar ga er maar even mee stoppen want heb nog geen idee van mn cyclus, kost klauwen met geld zo haha!
    Ja lastig he, dat wil ook niet alle dagen lukken. Ik doe op zo'n dag dan idd gewoon opschrijven wat ik er in ieder geval in wil hebben en dan later maak ik er wel wat moois van. Dus mindmappen lijkt me een prima plan. Lekker kleurtjes erbij gebruiken dan is het nog leuk om te doen ook ;)

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou, het testje van daarnet is weer net zo donker als die van gisteren! Gelukkig. Ik ga gewoon nog even door met testen, misschien is hij morgen echt positief. En nu ga ik dus echt alleen nog 's avonds testen :eek:p En anders moet dit haast wel mijn piek geweest zijn. Gezien mijn buikpijn van vandaag geloof ik ook wel echt dat dat ei er aan komt.
    Het gaat me ook niet zo zeer om het zwanger worden hoor, klussen doen we toch wel :eek:p Maar ik wil vooral weten wanneer ik weer een menstruatie kan verwachten of wanneer ik overtijd ben...

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hoi,

Dat lijkt me idd ook heel lastig, als je gestopt bent met de pil, wanneer je dan een menstruatie kunt verwachten als je je cyclus niet weet. Aangezien ik in de zomer stop met de pil, vaak wit draag, heb ik geen zin in onaangename verrassingen! Meestal (nu met pil) voel ik het aankomen, ik hoop dan maar dat het dan ook nog zo zal zijn.

Chantal, wat rot dat je je niet lekker in je vel voelt. De stap van dat je hoorde dat je hier niet kon blijven ging ook best snel. Meteen daarna heb je te horen gekregen dat je kon solliciteren en dat dat maandag al is. Ik denk net als die andere meiden dat je er open minded in moet gaan. Kijk hoe het gesprek gaat, wat je erbij voelt. Voelt het goed, dan kun je het proberen. Bevalt het niet, dan kun je altijd nog verder zoeken maar heb je wel een stok achter de deur.

Wij hebben heerlijk 32km gefietst. Lekker op de verjaardag in de zon buiten gezeten....mensen, wat een heerlijke dag! Ik kan zo genieten van dit weer!

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaa lekker weertje... gelukkig blijft het voorlopig even zo!
    Ik heb weer lekker alle plantjes voorzien van een plens water.
    En geprobeerd mijn olijfboom te redden van de ondergang... heb hem helemaal kaal gesnoeid in de hoop dat hij een 2e leven heeft...

Weet iemand nog een leuk filmpje om te kijken met mijn mannetje? Het moet wel een beetje luchtig zijn want ik vind alles eng!

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Step up, haar naam was sarah (zielig maar wel heel mooi), the holiday, nothing hill enz
    Succes met je film avondje!

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    er is ook een nieuw deel van Narnia, die films vind ik ook erg leuk.

Nou heb nog steeds een raar gevoel bij morgen,
    dacht net zelfs ' Ik bel af! ' Toen dacht ik HUH wat doe je nou raar, je gaat op sollicitatie , je hebt geen bezoekje aan de regering haha

heb geen idee waarom dit, misschien inderdaad omdat het zo snel ging.
    heb toch al heel wat sollicitaties gehad maar nooit zo
    achja we zien het wel
    hoop dat ik er vanavond wel van kan slapen :D

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Chantal, Ervaar morgen gewoon even hoe het is. Kijk hoe het voelt daar in dat bedrijf, wat voor gevoel je erbij krijgt. Je kunt dan altijd nog verder nadenken of je het wilt.

Ik ben ook nog een kijkje aan het nemen op een ander forum (ik ga vreemd :$) bij zwanger worden clubs. er is daar een club van meiden die dit voorjaar/zomer stoppen met de pil...ook gezellig!

Mn mannetje is de afleveringen van lost aan het kijken, zo kan ik ondertussen gezellig door lezen;)

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hoop het ook voor je Chantal!
    Maar misschien als je er een nachtje over geslapen hebt kijk je er weer wat nuchterder tegen aan.
    Is er niet iets waar je erg tegenop ziet dan? Als je nu al zeker weet dat je daar niet wil werken kun je beter wel afzeggen, haha. Maar ik zou het eerst maar eens gaan bekijken, misschien valt het mee!

Ik heb vorig jaar 2 maanden werkeloos thuis gezeten, dat werd op een gegeven moment ook heel vervelend omdat ik het gevoel kreeg dat ik nu wel een baan 'moest' hebben omdat het zo lang duurde. Maar ik had mijn vorige baan opgezegd omdat ik het helemaal niet naar mijn zin had, en dan zou ik 'ja' zeggen op banen die ik eigenlijk niet echt wilde alleen maar om iets anders te hebben. Ik was bang dat ik het dan weer niet naar mijn zin zou hebben en je kunt ook niet elke 6 maanden je baan opzeggen omdat je het niet zo leuk vindt, staat ook niet zo mooi op je CV. Ben blij dat ik dat toen niet gedaan heb en rustig verder ben gaan kijken en zoeken tot er iets voorbij kwam wat ik echt leuk vond, want heb nu super leuk werk wat goed te combineren is met mijn studie!

Dus nogmaals, luister naar je gevoel en laat je nergens in praten door mensen of omdat je geen nee meer durft te zeggen!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @ Lente: als je denkt ergens anders beter te kunnen krijgen dan moet je lekker gaan ;o)

Hier zijn toch ook veel meiden die deze zomer gaan stoppen?

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Zussie, ?

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Huh? Haha... niet vervelend bedoeld hoor...
    Dat zeggen mensen toch vaak tegen hun partner, als het over vreemd gaan gaat. Als je denkt dat je ergens anders beter kunt krijgen moet je dat vooral doen.

Ik bedoel maar te zeggen... hier is het toch het aller leukst ;o) met ons ;o)

Deel Deze Pagina