@yara, kan goed hoor. Stress kan de oorzaak zijn van alles zowat, dus werkdruk etc heeft er allemaal mee te maken @zussie, lastig is dat he dat met de laptop in de tuin niet wil lukken, heb ook al vanalles gedaan om íets te zien maar helaas.
Haha Hmm is wel zuur, ik zit hier bij een raam en het ziet er nu al zo lekker uit buiten.. en dan moet ik weer tot 5 uur werken vandaag..:S En morgen weer.. En dan overmorgen de koopakte ondertekenen
Ja precies, ik zie buiten alleen mijn eigen hoofd in de laptop. Maar ga zo wel heel ff boekje lezen in het zonnetje. Tuintje op het noorden, dus nu is mijn kans he ;o)
Hmm lekker Ben je een leuk boek aan het lezen? Ik ben gisteren begonnen in een boek van Lisa Jackson, is ook wel echt een goede schrijfster
onze tuin op het zuiden dus ik wacht nog een uurtje, 1,5 en dan is het zonnetje er niet meer weg te krijgen tot een uurtje of 6/7 vanavond fijn maar soms ook vervelend. onze achterkant van het huis is min of meer 1 grote raam dus volop de zon erop met resultaat een verwarmde woonkamer
Haha, dat is inderdaad super fijn, tot op een bepaalde hoogte Wij hebben straks ook een tuin op het zuidoosten, dus ook redelijk lang zon heb er al zoveel zin in om dalijk lekker in de zomer flink aan het klussen te gaan!
Haha Yara 'heb er al zoveel zin in om dalijk lekker in de zomer flink aan het klussen te gaan!' beetje dubbelzinnig p Ik lees een boek over Jezus, haha, soort dagboekje waar je elke dag een stukje in kunt lezen.
Haha nu je het zegt! Nou ja ik hoop natuurlijk dat het letterlijk dubbelzinnig wordt En hoeveel dagen kun je daar dan in lezen? Wel interessant! En nog creatieve uitspattingen gehad van het weekend? Vind je creaties echt leuk en vind het leuk om er foto's van te zien
Het is een 33-dagenboek. We doen dat samen met de hele kerk, iedereen leest dat boek tegelijkertijd. Alleen ik loop een beetje achter, haha, maar ach, het moet geen verplichting worden he! Behalve mijn essay heb ik geen creatieve uitspattingen gehad p Heb wel een hele verzameling foto's op de computer staan van mijn uitspattingen hoor... Zal nog wel even iets uit het verleden voor je plaatsen ;o) Deze poef heb ik namelijk vorig jaar gebreid.
Leuk zeg Bespreken jullie dat daarna dan met zn allen ofzo? Ken het helemaal niet, ben ook niet gelovig, maar vind het wel super interessant Maar moet idd geen verplichting worden, maar dat is met alles toch? Zussie, hij staat er prima op hoor.. wat gaaf zeg, die poef *is jaloers en wil ook zulke dingen kunnen maken* Maak je al je patronen zelf of haal je die ergens vandaan? Wil namelijk binnenkort ook weer eens mn naaimachine onder een laag stof uittrekken, en krijg er weer helemaal zin in als je creaties zie Maar weet alleen niet goed waar ik moet beginnen..:S
Oh wat stom, zit ik net heel geinteresseerd jullie berichten te lezen, denk ik echt van Waar gaaaaaaat dit over??! Kom ik erachter dat ik op pagina 1 zit te lezen! Ook goedemorgen Ik kwam vragen wat jullie met de paasdagen gaan doen, plannen ? wij gaan 1e paasdag(zondag dus wandel-dagje) met vrienden en onze honden het bos in. maar savonds geen idee, en ook maandag geen idee ( vast even bij me ouders langs, daar zal het hele huis vol zitten dat krijg je met een grote familie ) Doen jullie iets speciaals met eten ofzo ? en ja ik zou moeten poetsen maar komt er niet van! net alle bankzaken maar even gedaan en nu weer een koppie op de bank
Haha muts 1e paasdag heb ik een festival in het jongerencentrum waar ik vrijwilligerswerk doe, dus ik ben van 14.00-2.00 uur zoet:S Maandag ga ik lekker rustig aan doen, brak zijn en mss ff bij de familie op bezoek Ik doe niks speciaals met eten, hou niet zo van al die commercie Haha lekkers ff brabants kwartiertje Ik ben dalijk de hele middag afspraken, dus ik spreek jullie straks mss nog ff.. Vanavond ben ik er niet, moet geld en drank tellen in het jongerencentrum en daarna lekker chillen
Ja we hebben 1 keer in de 2 weken dan huiskring (zoals we dat noemen). Wij zitten dan bij een van de 'jong volwassenen' kringen, dus met andere stelletjes en vrijgezellen van onze eigen leeftijd. Is altijd super gezellig. Lekker thee drinken en kletsen over wat ons bezig houdt. Nu gaat het dus inderdaad ook over dat boek dat we lezen, maar ik loop achter en kan nog prima meepraten hoor, haha. Die poef is heel gemakkelijk te maken. Gewoon een rechte lap breien, daar een tunnel van maken en dan de boven en onder kant dicht trekken met een binnenzak er in. Ik werkte voorheen veel met patronen uit de knippie enzo, maar heb ook een paar boekjes waar in staat hoe je zelf hele eenvoudige patronen kunt tekenen (de serie 'voor de luie naaister', moet je maar eens zoeken op bol.com) dat zijn allemaal dingen die je in een avondje af kunt hebben en dat vind ik heerlijk! En soms bedenk ik ook wel iets helemaal zelf. Wat betreft de pasen... we zouden 1e paasdag gaan brunchen bij mijn ouders maar dat gaat niet door omdat er te weinig animo voor was. 's avonds hebben we kerkdienst. 2e paasdag zijn we uitgenodigd voor een paasontbijtje bij mijn ouders (mijn vader maakte altijd ontbijtjes in het weekend en dat mis ik best wel sinds ik uit huis ben) en volgens mij vieren mijn zwager en schoonzusje samen hun verjaardag maar ik wacht nog steeds op de uitnodiging.
hahaha ik ben dus niet de enige met dit probleem. Ik ben nu bij dit berichtje, eerder weg gegaan van school om nog even lekker in de tuin te kunnen zitten maar op deze manier hahaha ik zie geen steek. Handig dat ik blind kan tikken, weet ik in elk geval wat er staat hahaha Ga nu weer verder lezen, reageer zo nog wel weer!
Zo, het is me in de tuin gelukt. Het kost me wel wat tuur en staar werk. Wat is dit toch een lekker weertje. Ik had op school geen zin meer. Ik heb sinds vandaag een stagiaire voor 2 weken. Echt deze is zo drollig hahaha. Ze bedoeld het allemaal heel erg goed, maar ze is gewoon niet zo snugger. ze is 16 en heeft echt nog een hoop te leren. Alles wat ik doe en zeg vindt ze helemaal geweldig. Ze had er eerst niet zo´n zin in maar nu vindt ze het helemaal leuk haha. Waarom moeten die kinderen zoveel doen op een dag? Mogen ze niet wat minder? uhm nee, anders schiet het niet op hahaha. Ze vroeg ook ' als ik met een kind (één op één) iets aan het doen ben op de gang, ga jij dan in de klas al verder? ik; ja. Oh zegt ze, 'doe je dat helemaal alleen, dat is veel, echt respect'. hahah nou, mijn ego is vandaag behoorlijk opgekrikt met al die complimenten van haar hahaha. Ik kijk nu al uit naar morgen. Ook gingen we vandaag gymmen, oh zegt ze'; ik heb geen gymkleren mee'. Nee zeg ik, jij niet. De kinderen gaan gymmen. oh, ik dacht dat ik mee mocht doen. Donderdag gaan we naar het zwembad. Ook hierbij wilde ze graag mee zwemmen. Ik zeg dat dat niet kon. Jammer hoor zegt ze hahaha. Dit gaan 2 leuke weken worden
Nee, is ojc de roos in deurne hebben daar as zondag een festival voor beginnende bands.. dus heb idd een druk dagje.. en volgend weekend ga ik naar disneyland parijs met de hele familie omdat mn opa en oma 50 jaar getrouwd zijn